Het is je vergeven

20-07-2012 01:33 213 berichten
dus biecht het maar op
quote:amand1969 schreef op 20 juli 2012 @ 22:13:

Zo gaat dat hier.

En omdat ik de winkel dichtgooi, krijgt iedereen vanaf nu 100% korting op de gratis vergeving.

[afbeelding]

Het is dus wel zelfbediening de rest van de avond.

Welterusten.

Yeahhh!! Geldt dat voor 1 zonde of voor het collectief?

Slaap lekker trouwens.
Roept 'voor alles!' van achteruit de winkel door de gesloten deur heen en doet het licht uit.
Dan wil ik nog wat vergeving, op de valreep, voor mezelf
quote:sri schreef op 20 juli 2012 @ 21:50:

Ik ben een gepermabande aan het uitschelden. Mag dat?Waar? Ik wil op zich wel weer rellen.
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 22:56:

[...]

Waar? Ik wil op zich wel weer rellen.TTToT. Maar Matth0 is alweer weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:26:

[...]

Nope, het is ontstaan ergens in december.

(zeg Pappa, ben jij een Brandertje? )Srry, beetje laat maar december? Waren er al niet een miljoen delen van BV geweest ofzo?
quote:under-the-ivy schreef op 20 juli 2012 @ 03:37:

[...]

Ik snap wat je bedoelt; ik spreek 'die' taal ook. Ken ook veel vrouwen die 'die' taal niét spreken; is lástig... Ken óók mannen -je gelooft t bijna niet- die 'die' taal wél spreken... Is fijn!

Tis allemaal niet zo... zw/w, tenzij je t fijn vindt om t zo te zien...Ik wil t zo graag anders zien. Alleen Iris lijkt t enigzins anders te zien. Mannen zijn echt dom simpel wat de meeste vrouwen betreft. Niet kwa IQ maar EQ. Vrouwen lijken naar mijn idee die twee als één te zien, maar wat betreft mannen bestaat voornamelijk IQ. EQ zit niet standaard in ons pakket.
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 03:34:

Vaak niet nee. Ik bewonder mannen om hun vermogen om gewoon te zijn zonder al te veel na te denken en alles over te analyseren zoals vrouwen vaak doen, maar ik mis het wel dat hun behoefte tot het aangaan van een diepere geestelijke band een stuk minder is of lijkt.En dat is gvd een misvatting! Daar word ik zelfs beetje schreeuwlelijk van. Zelfs met jouw mannelijk brein lijk je nog te vrouwelijk te zijn dat mannelijke liefde puur is zonder jullie deurbeleid nodig te hebben!! Zelfs jij snapt er niets van! Brandende vragen lijkt zinloos, we zijn gewoon verdoemd tot elkaar! Het is wat is is, meer niet. Blijkbaar zijn wij meer emotioneel dan jullie.
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2012 @ 07:05:

[...]

Lieve schat, als je op regelmatige basis wilt neuken, zal je toch wat meer moeten pikken van de vrouwtjes .Hahahaha, Iris, wat mij betreft draai je de zaken om hier
quote:schreeuwlelijk schreef op 22 juli 2012 @ 04:25:

[...]

Srry, beetje laat maar december? Waren er al niet een miljoen delen van BV geweest ofzo?Nope, in december is het bij toeval gestart. Ik ben namelijk ook lang een Brandertje geweest, vandaar dat ik dit weet.
quote:schreeuwlelijk schreef op 22 juli 2012 @ 04:30:

[...]

Ik wil t zo graag anders zien. Alleen Iris lijkt t enigzins anders te zien. Mannen zijn echt dom simpel wat de meeste vrouwen betreft. Niet kwa IQ maar EQ. Vrouwen lijken naar mijn idee die twee als één te zien, maar wat betreft mannen bestaat voornamelijk IQ. EQ zit niet standaard in ons pakket.Klopt, EQ is vaak wat lager of soms totaal afwezig. Dat is ook wat ik bedoelde met een geestelijke klik met een vrouw aan te willen gaan. Die behoefte lijkt vaak te ontbreken.
quote:schreeuwlelijk schreef op 22 juli 2012 @ 04:37:

[...]

En dat is gvd een misvatting! Daar word ik zelfs beetje schreeuwlelijk van. Zelfs met jouw mannelijk brein lijk je nog te vrouwelijk te zijn dat mannelijke liefde puur is zonder jullie deurbeleid nodig te hebben!! Zelfs jij snapt er niets van! Brandende vragen lijkt zinloos, we zijn gewoon verdoemd tot elkaar! Het is wat is is, meer niet. Blijkbaar zijn wij meer emotioneel dan jullie.Hé Schreeuwlelijk hou even je muil en lees wat er staat in mijn vorige post .
quote:schreeuwlelijk schreef op 22 juli 2012 @ 04:40:

[...]

Hahahaha, Iris, wat mij betreft draai je de zaken om hier Hahaha geen gebrek aan ego, ik merk het al .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven