Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:pliert schreef op 22 juli 2012 @ 09:17:

[...]

Ik zou heel graag Jan Wolkers - zomerhitte, Jan Wolkers - zomerhitte, ira levin- de vrouwen van stepford en remco campert- somberman's actie willen hebben. Kan ik je mailen?

Ik heb maar 1x Jan Wolkers . Maar ze zijn voor jou hoor. Je kan me mailen op

berdiekg at hotmail punt com
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:19:

Ik heb ook mijn kast opgeruimd en heb een hele berg met kleding die weg mag. Meeste maat 36 sommige 38. En 3 paar schoenen en 1 paar slippers. En sieraden en 4 flessen parfum wel aangebroken. Ik zal foto s maken dat trekt meer zag ik.... Ik heb een gevoelige vraag. Is het een ongeschreven regel dat degene die als eerst reageert de spullen krigt? Want er zijn zeker twee dames hier met wie ik absoluut geen zaken wil doen, en dat houdt me toch een beetje tegen... Ik hecht veel waarde aan mijn spullen en als ik ze weg geef wil ik op zijn minst een goed gevoel aan overhouden. Ben ik nou de enige die zo denkt of is dat heel raar?Het zijn jouw spullen dus jij bepaalt wie jouw spullen krijgt. Ik vind het niet raar hoor.
Ok Marels. Maylea het doosje is voor jou als je nog interesse hebt...
Lorenne, ik begrijp wat je bedoeld!
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:19:

Ik heb ook mijn kast opgeruimd en heb een hele berg met kleding die weg mag. Meeste maat 36 sommige 38. En 3 paar schoenen en 1 paar slippers. En sieraden en 4 flessen parfum wel aangebroken. Ik zal foto s maken dat trekt meer zag ik.... Ik heb een gevoelige vraag. Is het een ongeschreven regel dat degene die als eerst reageert de spullen krigt? Want er zijn zeker twee dames hier met wie ik absoluut geen zaken wil doen, en dat houdt me toch een beetje tegen... Ik hecht veel waarde aan mijn spullen en als ik ze weg geef wil ik op zijn minst een goed gevoel aan overhouden. Ben ik nou de enige die zo denkt of is dat heel raar?In principe mag jij bepalen naar wie de spullen gaan.Veelal wordt dit idd. gedaan door naar de eerste geïnteresseerde te sturen maar het hoeft natuurlijk niet.
Heeft iemand shenandoahs mailadres?
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 09:51:

Ik ook dus, maar ik vind de andere kettingen (de eerste, middelste en de laatste set), nog veel geweldiger. Helemaal mijn smaak!!

Heb Vogelt al gemaild dat ze maar moet zien, als ik er iets van mag, welke ze aan mijn schenkt omdat ik niet alles in wil pikken Je krijgt de kettingen hoor! ik heb je al gemaild
Had iemand nog een zalando bon of is die al vergeven?
Lorenne, jij bepaalt toch aan wie jij je spullen weggeeft?

Na verschillende relletjes heb ik ook mensen die bij mij niet aan hoeven te kloppen... Daar ben ik dan gewoon duidelijk in moesten ze me iets vragen.

@Luna; lief dat je hem voor Shenandoah houdt!

Ik zoek dr mail even voor je, die staat wel in het 1e topic.

En Maylea; neem de doos maar! Echt, lekker van genieten!!
668, the neighbour of the Beast
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 09:50:

Ik vind de paarse armbanden geweldigVoor jou gereserveerd. Mijn mailadres staat volgens mij wel ergen gemeld (en anders heeft Marels die wel)
Zie Maylea, ik krijg al weer een hoop kettingen

Jij lekker de kraaltjes!
Ik heb je mailadres doorgegeven vogelt!
Sherlock Marels heeft het gevonden:

shenandoah at xs4all .nl
Als iemand nog een zalando bon heeft, wil die me mailen op poetsprinses@hotmail.nl?
Ik bedenk me net dat ik ook nog een kort groen suede rokje heb (silver creek mt 42).

Heel leuk, maar kan 'm niet meer aan, maar eigenlijk vind ik mezelf iets te oud worden. Ik zal morgen een foto maken en 'm plaatsen.

Ga er nu weer van tussen. Morgen ben ik er weer!
@ Sherlock Marels, ik ga dr mailen! Dank!

@ iedereen, de stofzuigert van Choc is weer beschikbaar, ik zie ervan af. Choc youve got mail!
@Luna,

Uiteraard gaat shenandoah voor, maar als zij hem evt niet wil hou ik me aanbevolen ;) Maar dat staat ook in de mail..

@Rougelover,

Ik heb evt nog de zalandobon als je hem wilt?
Yep!! dan mail ik je terug mevrouwR!
Ja Marels zo denk ik ook, maar eigenlijk ben ik helemaal niet goed in nee zeggen tegen iemand. Volgens mij hebben we het over dezelfde dames...overigens heel lief van jou dat maylea het doosje mag krijgen. Maylea het doosje is voor jou , mail me het adres naar lorenne at ph streepje f punt nl . Ik heb nog wat kraaltjes gewonden, 3 zaakjes met neppe pareltjes, wil je die ook hebben? Eerst kijken of ze nog steeds door de brievenbus passen anders is het niet waard. Ik forum mobiel en de symbolen werken niet grrr
@rougelove, je hebt mail
Rougelover, je hebt mail. De voorwaarden van die bom staan ergens achter aan in het eerste topic.
Offtopic kijk maar niet naar mijn taalfouten hoor, ik ben niet zo doom als het lijkt, maar Nederlands is niet mijn eerste taal, ik ben nog aan het leren...en Nederlands is zooo moeilijk dat ik de hoop heb opgegeven dat ik het ooit goed zal spreken en schrijven
quote:bird73 schreef op 22 juli 2012 @ 11:26:

[...]

Voor jou gereserveerd. Mijn mailadres staat volgens mij wel ergen gemeld (en anders heeft Marels die wel)Marels mailde me al, thanks !
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
lorenne jouw kleding maat 36,38 is denk ik wel iets voor FashionVictim. ik hoop dat ze reageert op je!

Mogguh dames!
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:35:

Ja Marels zo denk ik ook, maar eigenlijk ben ik helemaal niet goed in nee zeggen tegen iemand. Volgens mij hebben we het over dezelfde dames...overigens heel lief van jou dat maylea het doosje mag krijgen. Maylea het doosje is voor jou , mail me het adres naar lorenne at ph streepje f punt nl . Ik heb nog wat kraaltjes gewonden, 3 zaakjes met neppe pareltjes, wil je die ook hebben? Eerst kijken of ze nog steeds door de brievenbus passen anders is het niet waard. Ik forum mobiel en de symbolen werken niet grrrAls de 2 dames reageren, kan je ze gewoon negeren, net doen alsof je niks ziet
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven