Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
En Bird, wat lief van je zoontje. Ik ben al groot dus moet een groot bed
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:41:

Offtopic kijk maar niet naar mijn taalfouten hoor, ik ben niet zo doom als het lijkt, maar Nederlands is niet mijn eerste taal, ik ben nog aan het leren...en Nederlands is zooo moeilijk dat ik de hoop heb opgegeven dat ik het ooit goed zal spreken en schrijvenHier word niet gelet op taalfouten hoor, bij mij zullen er links en rechts ook wel fouten staan. Ik vind dat je het rete goed doet!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mali ik ga je ff mailen!
Ok chocolover, ik wacht wel af. Eerst foto s maken.
Waar kom je vandaan dan Lorenne?

Ik weet graag alles he

Je Nederlands is prima trouwens, het was me nog niet opgevallen.
668, the neighbour of the Beast
Grrr weet ik het mailadres van mali nou niet? Hoe kan dat nou weer? Wij hadden toch gemaild mali? Of word ik nou gek?

Edit: lekker met je neus kijken suffert.. Mali heeft mail!
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:35:

Ja Marels zo denk ik ook, maar eigenlijk ben ik helemaal niet goed in nee zeggen tegen iemand. Volgens mij hebben we het over dezelfde dames...overigens heel lief van jou dat maylea het doosje mag krijgen. Maylea het doosje is voor jou , mail me het adres naar lorenne at ph streepje f punt nl . Ik heb nog wat kraaltjes gewonden, 3 zaakjes met neppe pareltjes, wil je die ook hebben? Eerst kijken of ze nog steeds door de brievenbus passen anders is het niet waard. Ik forum mobiel en de symbolen werken niet grrr

Ik heb je gemaild Lorenne.

Marels, bedankt dat ik de kraaltjes mag. Je kunt natuurlijk altijd nog die kettingen kapot knippen dan heb je ook mooie kraaltjes

Ben ik nou alweer te laat om mijn Zalando bonnen weg te geven

Ik zit lekker buiten in de zon zonder laptop
Ah mali lief van jou, bedankt maar je krijgt toch een bepaald beeld van iemand vind ik, dit is het risico van acher de schermen zijn en ik vind het niet leuk als mensen mij dom zouden na de hand van mijn taalfouten.
Ach Lorenne, zolang je geen 20 cent op verzendkosten terug gaat vragen krijgen we niet zo'n raar beeld van je hoor
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:54:

Ah mali lief van jou, bedankt maar je krijgt toch een bepaald beeld van iemand vind ik, dit is het risico van acher de schermen zijn en ik vind het niet leuk als mensen mij dom zouden na de hand van mijn taalfouten.Joh, het gaat hartstikke goed, echt waar.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 11:55:

Ach Lorenne, zolang je geen 20 cent op verzendkosten terug gaat vragen krijgen we niet zo'n raar beeld van je hoor
Marels wat ben je nieuwsgierig, ha ha ik kom uit..... en haal het zo weer weg. Het is geen geheim of zo maar bewaar toch graag een druppel anoniemiteit, al weet mijn omgeving inmiddels dat ik verslaavd ben aan de viva forum en ik ben ook niet bepaald voorzichtig met de hints geweest.
@lorenne; ik had nog niet door dat Nederlands niet jou moedertaal is. Moet je nagaan!! ik maak volgens mij veel meer taalfouten.
Zo mijn sherlock instinct is weer bevredigd

Lorenne, wil je dat we je helpen verbeteren met wat je schrijft? Ik ben druk bezig met spelling oefenen dus zou je kunnen helpen als je dat wil
Ik vind ook dat je het hardstikke goed doet hoor Lorenne!

En echt, gewoon je spulletjes erop zetten en selectief zijn in wie je het wel en niet geeft hoor...

Daar moet je het echt niet op laten.

Er zijn hier ook mensen die niet bij mij aan hoeven te kloppen

Ook niet voor 20 cent verzendkosten
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:35:

Ja Marels zo denk ik ook, maar eigenlijk ben ik helemaal niet goed in nee zeggen tegen iemand. Volgens mij hebben we het over dezelfde dames...overigens heel lief van jou dat maylea het doosje mag krijgen. Maylea het doosje is voor jou , mail me het adres naar lorenne at ph streepje f punt nl . Ik heb nog wat kraaltjes gewonden, 3 zaakjes met neppe pareltjes, wil je die ook hebben? Eerst kijken of ze nog steeds door de brievenbus passen anders is het niet waard. Ik forum mobiel en de symbolen werken niet grrr

Da's gunstig, dat je geen nee kunt zeggen. Hier ben je anoniem. Dus kun je mooi oefenen daarop!

En ik heb hetzelfde als jij (alleen nog niet over nagedacht): ik zou ook niet met iedereen zaken willen doen. Groot geluk: die paar mensen reageren toch niet in dit topic.
quote:chocolover schreef op 22 juli 2012 @ 11:46:

Mali ik ga je ff mailen!

gezien

Wat een gezelligheid, heb nog nooit zoveel mail gehad
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 11:54:

Ah mali lief van jou, bedankt maar je krijgt toch een bepaald beeld van iemand vind ik, dit is het risico van acher de schermen zijn en ik vind het niet leuk als mensen mij dom zouden na de hand van mijn taalfouten.Er zitten hier ook genoeg domme mensen, die nooit taalfouten maken!
Marels ik zou liever zonder boterham naar bed gaan, om zo een zacht onschuldig voorbeeld te noemen maar goed niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar. Maar we kunnen niet in anderman s portomonee kijken dus het is denk ik beter als wij er verder niet op in gaan...
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 12:04:

Ik vind ook dat je het hardstikke goed doet hoor Lorenne!

En echt, gewoon je spulletjes erop zetten en selectief zijn in wie je het wel en niet geeft hoor...

Daar moet je het echt niet op laten.

Er zijn hier ook mensen die niet bij mij aan hoeven te kloppen

Ook niet voor 20 cent verzendkosten Blijf je er nou over doorgaan, gierige kniepert! Ik krijg nooit wat van marels, sinds ik haar pruik per ongeluk, met een te hete stijltang iet wat een heel ietsie pietsie geschroeid heb krijg ik steeds de deksel op mijn koker!
Goeiemorgen allemaal!

Het zonnetje is hier even weg dus ik dacht; even hier een kijkje nemen!!

Ik gooi mijn spulletjes er nog eens in:

Grote, staande lamp:

http://imageshack.us/photo/my-images/254/91912934.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/401/86587353.jpg/

Twee dezelfde lampen: (in 1 zit een scheurtje)

http://imageshack.us/photo/my-images/717/000pdw.jpg/

Stofzuiger: (gereserveerd voor Mali)

http://static0.vergelijk. ... oline-zw-400-16887985.jpg

Iphone 3 beschermhoes van Ed Hardy: (gereserveerd voor Willemeen)

http://imageshack.us/photo/my-images/705/35735776.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/220/94902762.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/651/111mun.jpg/

Bij interesse, mail me op gabysmissie at hotmail punt com
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 12:11:

[...]

Blijf je er nou over doorgaan, gierige kniepert! Ik krijg nooit wat van marels, sinds ik haar pruik per ongeluk, met een te hete stijltang iet wat een heel ietsie pietsie geschroeid heb krijg ik steeds de deksel op mijn koker!Dan haal ik je armbandje weer uit de envelop, deal?
Ik heb een vraagje. Gisteren greep ik voor het eerst in 13 jaar mis op een keukenrasp (of schaaf, of hoe heet zoiets). Ik wilde komkommer raspen om tzatziki o.i.d. te maken, maar had dus niet zo'n ding. Blijkbaar nooit nodig gehad. Iemand nog een overbodige in zijn keukenla liggen?
Ach, het 20 cent verhaal gaat het vast goed doen op feestjes!
Roos1987, ik kom uit de omgeving 010.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven