tips tegen cellulite
zondag 22 juli 2012 om 11:52
hey hebben jullie behalve sporten en gezond eten nog tips tegen cellulite?
ik heb bv loreal perfect slim laser gebruikt en die werkte super,doe die op je put en na 2 x is ie weg vergeet je helaas dan even te smeren is ie weer terug:)dus dure hobby
door chronische blessure kan ik behalve paardrijden nix aan cardio doen dus is mijn doorbloeding slecht en kwa budget heb ik nu dus een tip! elke dag en soms om de dag 2 koffiepads open te snijden in een bakje met wat water te doen ff doorroeren en dan op mijn bovenbenen en billen,na paard minuten afspoelen en yes het werkt!!!!!!!!!!!!EN GOEDKOOP
mijn badkamer stinkt dan ff naar starbucks maar ik had nooit gedacht dat t werkte!
ik heb bv loreal perfect slim laser gebruikt en die werkte super,doe die op je put en na 2 x is ie weg vergeet je helaas dan even te smeren is ie weer terug:)dus dure hobby
door chronische blessure kan ik behalve paardrijden nix aan cardio doen dus is mijn doorbloeding slecht en kwa budget heb ik nu dus een tip! elke dag en soms om de dag 2 koffiepads open te snijden in een bakje met wat water te doen ff doorroeren en dan op mijn bovenbenen en billen,na paard minuten afspoelen en yes het werkt!!!!!!!!!!!!EN GOEDKOOP
mijn badkamer stinkt dan ff naar starbucks maar ik had nooit gedacht dat t werkte!
zondag 22 juli 2012 om 14:26
Als ik zo aandachtig volg wat hier wordt beschreven en even mijn analytische geest laat spreken...
Dan zou massage ook wel eens kunnen helpen.
Dat stimuleert een betere doorbloeding en of je nu een dure crème of opengeknipte koffiepadd gebruikt... Als je daarmee je huid niet beschadigt, je niet te snel wil (in 10 jaar opbouwen en in 7 dagen afbouwen tot net zo mooi...)
Nou, dan zou het best wel eens kunnen helpen.
Ik heb ooit iemand gehoord die beweerde dat vet met massage beter afgewerkt kon worden, maar dat er uren per dag nodig waren voor zware gevallen...
Ach, massage en een crème die lekker ruikt en voelt op de huid. Waarom niet?
Dan zou massage ook wel eens kunnen helpen.
Dat stimuleert een betere doorbloeding en of je nu een dure crème of opengeknipte koffiepadd gebruikt... Als je daarmee je huid niet beschadigt, je niet te snel wil (in 10 jaar opbouwen en in 7 dagen afbouwen tot net zo mooi...)
Nou, dan zou het best wel eens kunnen helpen.
Ik heb ooit iemand gehoord die beweerde dat vet met massage beter afgewerkt kon worden, maar dat er uren per dag nodig waren voor zware gevallen...
Ach, massage en een crème die lekker ruikt en voelt op de huid. Waarom niet?
zondag 22 juli 2012 om 15:25
Ik heb lang geleden een keer heel gedisciplineerd koud en warm water op mijn heupen dijen gedaan na het douchen! Werkte ook goed. Ook biloefeningen helpt en goodbye cellulite van nivea die is niet zo heel duur en werkt echt goed maar zou inderdaad ook door de massage kunnen komen die je dan wel opeens 2x per dag doet. Je moet ook blijven smeren, ik deed het meestal dan in april voor de vakantie maar ben dit jaar lui haha en het kan me ff niet schelen. Ook skaten helpt en biloefeningen van youtube, squats squeeze etc. ! En wat al helemaal helpt is surfen! 2 maanden gedaan en kon een stringbikini aan bij wijze van!! Helaas is dat niet altijd mogelijk als je niet aan het strand woont.