Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
3. Album aanklikken
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
zondag 22 juli 2012 om 14:36
zondag 22 juli 2012 om 14:42
Peacy:
Rara, haha, je moet ze erop uitzoeken, da's de truc. Als ik een relatie had (dus meer dan een date) dan waren het altijd computernerds. Ook altijd handig.
Ik zoek nou in de categorie: man met tweede huis, vakantiehuis op de Bahama's, een jacht, grote woonboerderij, en heul gul! (heel raar, maar dat wil niet zo vlotten op één of andere manier)
Rara, haha, je moet ze erop uitzoeken, da's de truc. Als ik een relatie had (dus meer dan een date) dan waren het altijd computernerds. Ook altijd handig.
Ik zoek nou in de categorie: man met tweede huis, vakantiehuis op de Bahama's, een jacht, grote woonboerderij, en heul gul! (heel raar, maar dat wil niet zo vlotten op één of andere manier)
zondag 22 juli 2012 om 14:52
quote:lolitaah schreef op 22 juli 2012 @ 14:36:
hey,
ik ben vrij nieuw hier maar hoop toch mee te kunnen doen ( nog een 030-er!)
ik heb veel boeken en kleren(36-38) die ik dan online koop, niet pas en toch niet terugzend. zal straks fotos uploaden, jurkjes, bikinis, shirts, broeken....neeee, niet foto's plaatsen nu ik net weg ga. Ik laat je nu alvast weten dat ik interesse heb. Is het al weg, dan heb ik pech.
hey,
ik ben vrij nieuw hier maar hoop toch mee te kunnen doen ( nog een 030-er!)
ik heb veel boeken en kleren(36-38) die ik dan online koop, niet pas en toch niet terugzend. zal straks fotos uploaden, jurkjes, bikinis, shirts, broeken....neeee, niet foto's plaatsen nu ik net weg ga. Ik laat je nu alvast weten dat ik interesse heb. Is het al weg, dan heb ik pech.
zondag 22 juli 2012 om 15:05
quote:molly74 schreef op 22 juli 2012 @ 14:26:
Kunnen jullie die foto zien? En zien jullie dan ook mijn andere spulletjes?
Ze zijn te zien
Nadeel nu kan zijn dat als iemand de foto's bekijkt terwijl jij toevallig ingelogd bent jouw mailadres te zien is (en de ander waarschijnlijk foto's kan toevoegen of verwijderen). Als je dit niet wilt heb je een paar stappen extra nodig.
3. Album aanklikken
5. url kopieren
6 url hier plakken
9b bericht plaatsen.
Voorbeeld uit mijn aanbod:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GRWFZG8K-1.jpg
Kunnen jullie die foto zien? En zien jullie dan ook mijn andere spulletjes?
Ze zijn te zien
Nadeel nu kan zijn dat als iemand de foto's bekijkt terwijl jij toevallig ingelogd bent jouw mailadres te zien is (en de ander waarschijnlijk foto's kan toevoegen of verwijderen). Als je dit niet wilt heb je een paar stappen extra nodig.
3. Album aanklikken
5. url kopieren
6 url hier plakken
9b bericht plaatsen.
Voorbeeld uit mijn aanbod:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GRWFZG8K-1.jpg
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 22-07-2012 15:21
Reden: foto kan erg groot zijn...
Reden: foto kan erg groot zijn...
% gewijzigd
zondag 22 juli 2012 om 15:07
zondag 22 juli 2012 om 15:09
Het lukt niet. Dan maar een beschrijving en de foto's op aanvraag.
ring 1:
Zilver. Bredere ring met multicolor zirconia's van verschillende grote erin (denk aan zacht paars, wit, zacht groen). Maat 18. Na een goede poetsbeurt weer een hele mooie ring (is wat dof geworden, wat zilver doet). gereserveerd voor Lorenne
ring 2:
Iets bredere zilveren ring met een rij zwarte zirconia's en een rij witte zirconia's (kleine, subtiele steentjes). Maat 18. gereserveerd voor Rougelove
Armband 1:
Armband met zirconia's die door zilverkleurig draadwerk met elkaar verbonden zijn. Bij de sluiting zit een dubbele rij zirconia's. Erg feestelijke armband.
Armband 2:
Armband met verspringende roze zirconia's in rond metaal gezet (steeds als de 5 punten op een dobbelsteen). Kleur oud zilver (geen echt zilver).
gereserveerd voor Lorenne
Ketting 1:
Zilverkleurige byou ketting met multi kleurig opschijnende zirconia steentjes.Beetje medallionmodel, met nog wat steentjes eronder.Beetje barokstijl.
Ketting 2:
Iets soortgelijks als ketting 1, maar dan met roze zirconia's in bloemvorm.
Ketting 3:
Ketting met de kleur van oud zilver die goudbruine zirconia's combineert met bruine steentjes. Bloemvormig, beetje romantisch van stijl.
Set ketting en armband:
Doet denken aan bloemen met blaadjes. De blaadjes bestaan uit zilver-witte steentjes (mat)en de bloemen worden gevormd door witte zirkonia's.
De ringen komen van de juwelier, de draadarmband van een bruidswinkel en de rest is in de stijl van Byoux Brigitte.
Foto's beschikbaar voor de liefhebbers.
roden 70 op gee meel punt com
ring 1:
Zilver. Bredere ring met multicolor zirconia's van verschillende grote erin (denk aan zacht paars, wit, zacht groen). Maat 18. Na een goede poetsbeurt weer een hele mooie ring (is wat dof geworden, wat zilver doet). gereserveerd voor Lorenne
ring 2:
Iets bredere zilveren ring met een rij zwarte zirconia's en een rij witte zirconia's (kleine, subtiele steentjes). Maat 18. gereserveerd voor Rougelove
Armband 1:
Armband met zirconia's die door zilverkleurig draadwerk met elkaar verbonden zijn. Bij de sluiting zit een dubbele rij zirconia's. Erg feestelijke armband.
Armband 2:
Armband met verspringende roze zirconia's in rond metaal gezet (steeds als de 5 punten op een dobbelsteen). Kleur oud zilver (geen echt zilver).
gereserveerd voor Lorenne
Ketting 1:
Zilverkleurige byou ketting met multi kleurig opschijnende zirconia steentjes.Beetje medallionmodel, met nog wat steentjes eronder.Beetje barokstijl.
Ketting 2:
Iets soortgelijks als ketting 1, maar dan met roze zirconia's in bloemvorm.
Ketting 3:
Ketting met de kleur van oud zilver die goudbruine zirconia's combineert met bruine steentjes. Bloemvormig, beetje romantisch van stijl.
Set ketting en armband:
Doet denken aan bloemen met blaadjes. De blaadjes bestaan uit zilver-witte steentjes (mat)en de bloemen worden gevormd door witte zirkonia's.
De ringen komen van de juwelier, de draadarmband van een bruidswinkel en de rest is in de stijl van Byoux Brigitte.
Foto's beschikbaar voor de liefhebbers.
roden 70 op gee meel punt com
zondag 22 juli 2012 om 15:20
Ik heb wat boeken. De meeste heb ik dubbel gekocht op een rommelmarkt maar ze zien er allemaal prima uit:
- John Crisham, de deal
- marian Keyes nu of nooit
- Jennifer Cruise, jackpot
- Denise Mina, verstoten
- Maeve Haran, de oorlog tussen de seksen
- Victoria Clayton, de foute prins
- Sean Penn zijn leven en werk door Richard T. Kelly
- Kader Abdolah, de kraai
- Elizabeth George, mij is de wrake (licht beschadigd)
- Nina Grunfeld, zwangerschap week voor week
- Darian North, de sekte
- Jonathan Kellerman, boze tongen
Bij interesse mailen naar ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
- John Crisham, de deal
- marian Keyes nu of nooit
- Jennifer Cruise, jackpot
- Denise Mina, verstoten
- Maeve Haran, de oorlog tussen de seksen
- Victoria Clayton, de foute prins
- Sean Penn zijn leven en werk door Richard T. Kelly
- Kader Abdolah, de kraai
- Elizabeth George, mij is de wrake (licht beschadigd)
- Nina Grunfeld, zwangerschap week voor week
- Darian North, de sekte
- Jonathan Kellerman, boze tongen
Bij interesse mailen naar ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
zondag 22 juli 2012 om 15:30
Ik gooi mijn te geef aanbod er nog even in:
dvd:
Lock Stock & Two Smoking Barrels
Eline Vere
Van de koele meren des doods
24 hour party people
Bottom live stage show
En de Lord of the Rings trilogie deze drie dvd's zijn echter niet origineel
boeken (paperback en Nederlandstalig, tenzij anders aangegeven):
Umberto Eco - in de naam van de roos
Wim Hornman - de mariniersbrigade (activiteiten Oost-Java, met enkele foto's, hardcover)
Wayne Karlin - Agent voor de Mossad
Voor alle drie geldt: ik kom er met de beste wil van de wereld niet doorheen.
Lilly - kristallen ontcijferd
Floortje Bellefleur als fotomodel
Chantal & Inge: een spannende modeshow
Wolfgang Borchert - Draußen vor der Tür (Duits)
En een hometrainer.
Niet meer nieuw, er horen van die bandjes om de trapper heen voor om je voeten maar die zijn niet meer, en geen idee of de display werkt. Maar ziet er verder in principe nog oke uit volgens mij.
Alleen ophalen, verzenden gaat niet lukken want daar is hij te zwaar voor.
mayhemvivaapenstaartjehotmailpuntnl
dvd:
Lock Stock & Two Smoking Barrels
Eline Vere
Van de koele meren des doods
24 hour party people
Bottom live stage show
En de Lord of the Rings trilogie deze drie dvd's zijn echter niet origineel
boeken (paperback en Nederlandstalig, tenzij anders aangegeven):
Umberto Eco - in de naam van de roos
Wim Hornman - de mariniersbrigade (activiteiten Oost-Java, met enkele foto's, hardcover)
Wayne Karlin - Agent voor de Mossad
Voor alle drie geldt: ik kom er met de beste wil van de wereld niet doorheen.
Lilly - kristallen ontcijferd
Floortje Bellefleur als fotomodel
Chantal & Inge: een spannende modeshow
Wolfgang Borchert - Draußen vor der Tür (Duits)
En een hometrainer.
Niet meer nieuw, er horen van die bandjes om de trapper heen voor om je voeten maar die zijn niet meer, en geen idee of de display werkt. Maar ziet er verder in principe nog oke uit volgens mij.
Alleen ophalen, verzenden gaat niet lukken want daar is hij te zwaar voor.
mayhemvivaapenstaartjehotmailpuntnl