Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Die kan ik op zich wel gebruiken, maar ophalen zou dan makkelijker zijn he. Nieuw zijn ze even duur als de verzendkosten ongeveer

Dus als het opgestuurd moet worden is het een beetje loos...
668, the neighbour of the Beast
quote:mali30 schreef op 21 juli 2012 @ 19:26:

Er is zeker niet iemand die haar gehele sex and the city dvd collectie uit de deur doet...

Ik heb nog niet alles bijgelezen maar ik heb SATC de film deel 2 voor je als je interesse hebt

Mailen kan naar stiek at live punt nl
quote:Marels schreef op 21 juli 2012 @ 18:49:

Wat er over blijft?

Een trui roze/rood gestreept, maat 48:

[afbeelding]

Een soort hoodie met korte mouwen, maat 48:

[afbeelding]

Twee sjaals groen/lichtgroen en donkerrood. De groene is gebreid:

[afbeelding]

Setje echte Fraaaanse petanque-ballen, met klein balletje en meetdinges:

[afbeelding]

Ketting met edelstenen, ooit eens van een forumster gekregen, wel gedragen maar hij is mij gewoon wat te krap. Dus geef ik hem liever een nieuw huisje dan dat ie hier in de kast blijft liggen:

[afbeelding]

Winterjaas maat 52, tailleert echt heel mooi:

[afbeelding]

marelsmarels@gmail.comOok hiervoor geldt dat ik nog lang niet heb bijgelezen (pagina 15) maar de ketting vind ik heeeel gaaf. Is die er toevallig nog?
Helaas stiek, die is vergeven!
Goed dat je het zegt wel, die mot ik nog inpakken
quote:lolitaah schreef op 22 juli 2012 @ 15:36:

iemand harembroeken over?:D fotos uploaden gaat nogal traag. miss dat mensen met maat 34/36/38 mij mailen voor fotos van jumpsuits, shirtjes, jurkjes en broeken? boeken upload ik vanavond!

Ik wil je wel mailen, maar heb je mailadres niet.....

Mijn mail is mijnbolhoedje @hotmail.com
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 16:41:

[...]

Ik wil je wel mailen, maar heb je mailadres niet.....

Mijn mail is Joda, kijk ff op het farmarama topic!
@italie-nogwat...mail je me voor het boek'mijn naam is sara'

Mijnbolhoedje @ hotmail.com
Mali, mali, kijk!!!

Elastiekje heeft SATC voor je! De film!!

Jeej!!!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 16:42:

[...]

Joda, kijk ff op het farmarama topic!Gedaan
En Elastiekje, als Mali heb niet wilt, wil ik hem heeeeeeeeeel graag!!!! (de dvd van SATC film)
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 21 juli 2012 @ 23:19:

ow elastiekje je boeken zijn binnen dank je wel!Fijn! Het paste net door de brievenbus met veel geprop dus ik vroeg me al af of die envelop niet was gescheurd
manoewela@ gmail.com. ( niet blond....)
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 16:47:

En Elastiekje, als Mali heb niet wilt, wil ik hem heeeeeeeeeel graag!!!! (de dvd van SATC film)Hahaha ahhhh ik las een paar pagina's later inderdaad ook dat jij interesse hebt. Nu vind ik het zielig Of jullie moeten em samen kijken?
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 16:41:

Helaas stiek, die is vergeven!Jammer maar was te verwachten
quote:elastiekje_ schreef op 22 juli 2012 @ 16:47:

[...]

Hahaha ahhhh ik las een paar pagina's later inderdaad ook dat jij interesse hebt. Nu vind ik het zielig Of jullie moeten em samen kijken? Ik weet niet of Mali hem al heeft, zij vroeg om de serie nl. Maar misschien kunnen we hem anders delen inderdaad! Kijk ik hem eerst en stuur ik hem daarna door ofzo? Ik hoef hem niet perse te hebben, wil hem gewoon graag zien!
quote:elastiekje_ schreef op 22 juli 2012 @ 16:47:

[...]

Fijn! Het paste net door de brievenbus met veel geprop dus ik vroeg me al af of die envelop niet was gescheurd haha ja dat was wel het geval maar de boeken zaten er nog prima in!
Joda, ik heb je gemaild.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 16:53:

[...]

haha ja dat was wel het geval maar de boeken zaten er nog prima in!Thank god for bubblewrap
@ Marels: Je hebt mail.
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 16:51:

[...]

Ik weet niet of Mali hem al heeft, zij vroeg om de serie nl. Maar misschien kunnen we hem anders delen inderdaad! Kijk ik hem eerst en stuur ik hem daarna door ofzo? Ik hoef hem niet perse te hebben, wil hem gewoon graag zien!Oh ja hoor mij maakt het niet uit dus stem samen maar even af Ik heb em namelijk dubbel (andere wil ik wel graag zelf houden want ik heb de hele collectie )
Laptoptas en gitaarstandaard van Flower zie ik vanaf.

Laptoptas gaat niet voor het doel wat ik er voor in gedachten had, en alleen een gitaarstandaard met pakketpost opsturen is te gek.

Zijn dus nog beschikbaar!
En je hebt mail terug, Blom!
Ik heb nog best wat oude dekbedden en kussens liggen, kan iemand daar wat mee?

Zijn niet mooi meer en wat viezig maar misschien voor een scouting of manege of ander doel eind?

Kunnen niet meer gebruikt worden voor slapen, daar vind ik ze wel echt voor afgeschreven.

Anders gooi ik ze in de kledingcontainerding.
quote:elastiekje_ schreef op 22 juli 2012 @ 16:54:

[...]

Oh ja hoor mij maakt het niet uit dus stem samen maar even af Ik heb em namelijk dubbel (andere wil ik wel graag zelf houden want ik heb de hele collectie )Ik heb Mali30 al gemaild haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven