Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met het kleed en de boeken Biebeltje!
Hoi hoi, heeft iemand dwarsliggers te koop? Dat zijn boeken utigegeven in een klein formaat.
quote:framboos7 schreef op 22 juli 2012 @ 14:11:

Hoi hoi, heeft iemand dwarsliggers te koop? Dat zijn boeken utigegeven in een klein formaat.Pockets bedoel je?
quote:watervrouw2 schreef op 22 juli 2012 @ 14:07:

Molly heb je een account bij mijnalbum.nl of photobucket ofzo?

Foto's kunnen niet vanaf je eigen pc op het forum, maar er zijn vele onlineopties (en dan hier de url plakken en het symbooltje vierde van rechts gebruiken)

Oh, dat heb ik niet. Zal 's kijken of ik dat kan aanmaken.

Iets anders: je neefje/nichtje wordt eind 2011 geboren?

Hoi hoi, heeft iemand dwarsliggers te koop? Dat zijn boeken utigegeven in een klein formaat.uuhh wat? Kan je een voorbeeld geven, plaatje plakken?
Framboos; ik heb er 4! Maar omdat ik kippig aan het worden ben en te ijdel voor een leesbrilletje, liggen ze hier nieuw in de kast.

Lieneke Dijkzeul- Koude lente

Jonathan safran Foer- Alles is verlicht

Camilla Lackberg- Ijsprinses

Berry en esther Verhoef- Chaos
Molly, ik kan het niet vinden op blz 8 of 9. En eerlijk gezegd heb ik weinig zin het hele topic af te gaan. Dus kan je het nog eens neerzetten waar je woont of mail me anders!

Hoi hoi, heeft iemand dwarsliggers te koop? Dat zijn boeken utigegeven in een klein formaat.Ik heb wel hondjes die vaak dwars liggen. Volstaan die ook?
Tassen in de aanbieding, hoop tassen in de aanbieding! Oftewel, grabbelen. Zal zo even een foto plaatsen.

Op te halen omg. Roosendaal
Voor de ontwetenden onder ons; dwarsliggers zijn boeken die in een klein formaat zijn gemaakt. De boeken zijn iets van 7 bij 15 cm (gok ik). De letters zijn dus best wel klein....:-(

Maar wel handig om mee te nemen als je gaat backpacken ofzo....
@Gaby: het was op 9 inderdaad. Maar heb het daar even verwijderd en plaats het eventjes opnieuw hier: tussen Den Bosch en Zaltbommel.
Ow Peacy, ben benieuwd.....Heb je mn mail gehad?
Peacy, even een voor jou.
@ joda, als watervrouw haar naam was sarah niet wil heb ik wel intresse.

Vond het een erg mooi boek.
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 14:12:

[...]

Pockets bedoel je?

Pockets op A6formaat.

Heb er wel ergens eentje...... (die destijds olympisch zwemmer die genezen was van kanker)

Een van mijn spaarobjecten is trouwens het literaire juweeltje, een uitgave van Bruna, dus als iemand dat nog heeft liggen?

(Hardcover A6, elke 2 maand ongeveer een andere auteur, nieuwprijs 1,50.)

watervrouw2 atgmailpuntcom
quote:rara70 schreef op 22 juli 2012 @ 14:15:

Framboos; ik heb er 4! Maar omdat ik kippig aan het worden ben en te ijdel voor een leesbrilletje, liggen ze hier nieuw in de kast.

Lieneke Dijkzeul- Koude lente

Jonathan safran Foer- Alles is verlicht

Camilla Lackberg- Ijsprinses

Berry en esther Verhoef- ChaosHi Rara! En wil je ze kwijt? Ik zou ze graag willen hebben. Kan dat? Ik vertrek idd om te gaan backpacken, in mn eentje. Wil graag ook veel lezen. Maar mijn boeken kunnen echt niet mee jammergenoeg. Ik zou zelfs nog het laatste deel van twilight gaan lezen die is 15 cm dik haha!
quote:rara70 schreef op 22 juli 2012 @ 14:19:

Ow Peacy, ben benieuwd.....Heb je mn mail gehad?Ja, jij het alweer mail terug!
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 14:12:

[...]

Pockets bedoel je?

een soort pockets. zie dwarsligger.nl

http://www.youtube.com/watch?v=NgIa_RgiY0U

(droog filmpje)
Nieuw in doos: cocktailshaker. Heb ook nog ergens een boekje liggen met recepten voor cocktails.

(link is weg, moet nog even uitzoeken hoe het moet)
Kunnen jullie die foto zien? En zien jullie dan ook mijn andere spulletjes?

Heb dus nog een peper- en zoutstel nieuw in verpakking. En een glazen schaakspel.

Had ooit een date die vroeger buschauffeur was bij vakantiereisjes. Hij had dit spul allemaal als bingo-artikelen.
Framboos; mail me maar even op rara2701@gmail.com. Kunnen ze voor mijn vakantie nog jouw kant op!
Hahahah Molly; ik ging daten met een man die handelde in robotstofzuigers, maar mooi niks gehad! Heb jij het toch beter gedaan!
@watervrouw; wil je nog het boek 'haar naam was sara'? Anders gaat die naar Italie-meisje
Molly: Blij je weer te lezen!
quote:framboos7 schreef op 22 juli 2012 @ 14:23:

[...]

een soort pockets. zie dwarsligger.nl

http://www.youtube.com/watch?v=NgIa_RgiY0U

(droog filmpje)Thxx heb ze nog nooit gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven