*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

nog even een berichtje van mij, nog steeds ziek helaas. Grappig is wel dat ik in m'n oude kloffie rondloop en dus nog steeds kan vergeten dat ik zwanger ben. Totdat ik ga zitten en af en toe wat in m'n buik voel (sorry voor degene die nog niets voelen )

Morgen ga ik niet werken trouwens, maar wel naar de gyn. M'n moeder komt langs en neemt dochter en mij mee naar het ziekenhuis. Anders zou ik met het ov moeten (1,5 uur enkele reis), dus ik ben wel blij met deze oplossing.

Mijn zwangerschapsyoga begint pas in juni. Wel jammer, ik zou graag wat eerder beginnen.

Ik lette eigenlijk niet echt op m'n eten, maar sinds ik dat hier zo lees probeer ik het wel meer te doen. Scheelt weer na de bevalling.

Ik ga zo eens grey's anatomy kijken, altijd leuk. Fijne avond nog meiden!
Hondje, beterschap!

Basiste, wat spannend om al te weten wat het is! Ik wil het niet weten, of alleen als het heel duidelijk te zien zal zijn op de volgende echo. Maar wij gaan het dan ook geheim houden. Ik had een vriendin en die wist met 5 maanden dat het een meisje zou worden en die vertelde zelfs tegen iedereen de bedachte naam, dat vond ik op een of andere manier best raar overkomen.

Naatie, wat leuk dat je tante bent geworden! Krijg je nu niet zelf ook helemaal de kriebels en kan je nog wel wachten tot september?

Belle73, ik probeer precies te doen zoals jij kwa eten. Probeer liever te genieten van een goed stuk, duurdere, chocolade dan een heel pak slechte bonbons weg te werken. Of wat dan ook, ik ben nogal een snoepkont. Gelukkig valt het wel mee met mijn gewicht.

Leontien, wat fijn dat jullie huis en bedrijf kunnen combineren, klinkt echt ideaal.

Hier alles goed. Ik had wel iets geks, gisteren na het vrijen (en klaarkomen) had ik opeens echt 5 minuten lang een keiharde baarmoeder en vandaag weer na het vrijen. Is dat wat ze nou `harde buik` noemen? Zou het komen door het klaarkomen en het samentrekken van de baarmoeder? Ik vond het maar gek voelen.

Hoi,

*Alejandra, dat heb ik ook elke keer. Mijn buikis dan heel strak. Zou dat door het orgasme komen, je hebt dan toch een soort spanning opgebouwd die er ineens uitkomt....

Goeie vraag, ik had het er ook al met mijn vriend over, die dan echt de baby een beetje kan voelen waar hij/zij ligt.

*hondje, wat vervelend dat je nog steeds niet lekker bent. Bah, hopenlijk si het gauw over, en veel plezier bij de Gyn morgen

*Paulien, fijn dat je internet het weer doet. En met je gewicht zit het wel goed!

Ga nu lekker slapen, trustuh, xxx
nog ff gauw een berichtje voor het slapengaan...

Leontien man heeft een eigen hoveniersbedrijf. Dus ik zie me niet in die zin meewerken op de werkvloer haha. Dat is bikkelen hoor. Ik zal dan meer administratieve dingen van hem overnemen (factureren, bestellingen, klanten bellen etc.) We hebben nu 3 jongens in dienst. Zijn grote droom is dan ook een eigen tuincentrum in combinatie met hoveniersbedrijf. Tja in dat geval zie ik mezelf wel meewerken als verkoopster of iets dergelijks. (maar ik ben bang dat dit alleen voor hem een droom zal blijven...ach als ondernemer moet je dromen hebben, hele goede motivatie )

Super trouwens dat je prive en werk dan zo kan combineren, is voor iedereen ideaal. Lekker dat de kids dan ook gewoon thuis zijn. Fijn zeg!

Ik vind het op dit moment erg moeilijk. Ik ben met de keuze bezig of ik mijn huidige twee dagen bij werkgever blijf werken, of dat ik dus mijn man ga ondersteunen. Ik vind het heel erg moeilijk om hierover te kiezen. Ik vind mn werk ook gewoon een uitje, maar qua verdienste hoef ik het niet te doen...als ik zou stoppen, zou dit niet echt grote gevolgen hebben zeg maar. Aan de andere kant zou mijn man heel blij zijn als ik wat dingen van hem uit handen kan nemen (hij zit dus geregeld tot na middernacht achter zn computer de administratie bij te werken...

Hebben jullie tips? Ik ben alleen bang dat ik toch zelf de keuze moet gaan maken wat ik zelf graag wil..ben er dus nog niet uit.

Alejandra, aangezien dit jouw eerste zwangerschap is...snap ik wat je bedoelt zeg maar. Als je zwanger bent, dan is het klaarkomen een ander soort 'sensatie' als dat je gewend bent (Bij mij ook in iedergeval) dit komt idd door het samentrekken van de baarmoeder en het feit dat dat door zwangerschap uiteraard anders is. Het kan idd wel wat voelen als wat spanning in je onderbuik achteraf en duurt maar paar minuten.

Hoe verder je in de zwangerschap komt, hoe 'heftiger' het dan ook is. Hopelijk kan je hier wat mee (beetje vaag, maar vindt het lastig om te omschrijfven.. )

Slaap lekker allemaal!
Lino82: wat is je dilemma precies? Zie je er tegen op om met je man samen te gaan werken? Of ben je bang dat je wereldje wel erg klein wordt als je niet meer buiten de deur werkt?

Alejandra: bij mij voelt vrijen ook anders, maar ook intenser, het lijkt wel of ik meer zin heb. Ik voel niet echt mijn buik samentrekken ofzo.

Soms voel ik wel een soort steek rechts onder in mijn buik, maar ik vermoed zelf dat dat misschien ook mijn darmen zijn. Ik heb trouwens wel de indruk dat mijn buik elke dag groeit. Bukken wordt ook steeds lastiger. Ik had trouwens voor mijn zus zo'n oppakding gekocht bij de thuiszorgwinkel, waarmee je kleine dingen van de grond kan pakken. Zij heeft het niet meer nodig, maar ik vermoed dat ik er best veel plezier van zal hebben binnenkort. Ik probeer het tillen van grote dingen te vermijden, want dan krijg ik soms pijn in mijn rug.

Mijn conditie is nog steeds goed, al raak ik wel wat sneller buiten adem, niet onlogisch aangezien de baby het ook van mijn zuurstof moet hebben. Mijn vriend vertelde dat de baby stoffen aanmaakt om zuurstof uit het bloed te halen, net als ik trouwens, maar dat zijn stoffen sterker zijn dan de mijne. De baby zit dus op de eerste rang.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Hoihoi,

Lino, ik snap je dilemma wel. Of je blijft werken bij de baas en bent er dan even uit, of je helpt je vriend en neemt hem werk uit handen. Wat vindt hij ervan? Het is idd een keuze die jij zelf zal moeten maken. Hoe belangrijk zijn je collega's voor je?

Ik ben vandaag naar de gyn geweest en ik mag weer terug naar de vk. Ik ben blij! NIet meer dat moeilijke gedoe met de afspraken. Wel moet ik rond de 32e week terugkomen voor een extra controle. Allemaal prima dus.

Morgen meteen vk bellen voor een afspraak.

Echo zag er goed uit trouwens, hoihoi.

Fijne avond nog!
Hallo!

Hondje, wat fijn zeg dat het er allemaal goed uitzag en dat je lekker naar de VK mag! super! is een stuk makkelijker en vaak wat dichterbij en persoonlijker. Had jij nou bij vorige zwangerschap HELLP gehad?

Belle Idd ben ik bang dat mijn wereldje dan klein wordt..dat is het eigenlijk. Ik werk ook 'maar' twee dagen, omdat ik er thuis praktisch ook alleen voor sta zeg maar. manlief werkt deze tijd van t jaar wel 70 uur per week..vind het serieus moeilijke overweging.

Nu passen de oma's ook op, maar mijn moeder gaat ermee stoppen en dan zou ik dus twee kids 1 dag naar KDV moeten brengen. Die kosten en het feit dat ik weinig verdien en toch 's morgens moet haasten maken het er niet aantrekkelijker op om te blijven.

Maar heb idd allemaal leuke collega's Hondje (jonge meiden veelal) mijn werk is superdichtbij en is gewoon leuk bedrijf om te werken. kortom moeilijke keuze...

Hondje, weet je wat het wordt? of wilde je het niet weten?

Hebben jullie zelf een 'voorgevoel' wat het wordt?

Ik heb wel het idee dat we er nog een meisje bijkrijgen...uiteraard alleen maar gevoel , maar toch . Mijn zus heeft nl 2 jongens, mijn broer 2 meiden en bijna iedereen om me heen heeft 2 van hetzelfde geslacht..dus denk ik dat we er ook nog een meisje bijkrijgen..maar ja we zullen zien!

Slaap lekker alvast en tot gauw
Lino82 Ook mijn man heeft een eigen bedrijf, Maar ik moet er niet aan denken om bij hem te werken. We zijn trouwens wel werkzaam in dezelfde branche. Mijn man zou het trouwens zelf ook niet willen. Ik ben veel te trots op mn eigen carriere en heb een goede baan als jurist. Tuurlijk zal ik hem altijd helpen als hij dat vraagt en als het nodig is maar op dit moment is dat niet zo. Hij heeft ruim 25 man personeel en kan het prima af zonder mij. Aangezien zijn inkomsten niet opwegen tegen die van mij, zal ik zijn bedrijf altijd "belangrijker" vinden dan mn eigen carriere, maar op dit moment hoef ik gelukkig geen keuze te maken.

Hoop dat ik mijn verhaal een beetje duidelijk heb uitgelegd, maar het is jouw keuze.

Liefs
Hey meiden,

Ik schrijf niet vaak maar lees wel mee hoor...

Ik heb 8 mei de 20 wkn echo, vind het wel heel erg spannend hoor....

Net heb ik de kinderopvang gebeld en het klonk niet hoopvol hoor, ze vertelde dat t bomvol zit en dan alle interne kinderen en broetjes en zusjes voorrang hebben, ppfff...

Ik heb een klein sprankje hoop want t is pas nodig vanaf 5 januari maar ja...nu maar wachten of er plek is.

Ik schrijf de baby in op 2 locaties hoop dat dat helpt...

Bij jullie ook zo extreem druk??

Vandaag dagje vrij en ga lekker beetje shoppen enzo..

Ik heb nog niet echt een dikke buik hoor, word wel al wat boller. Trek steeds vaker wat zwarts aan haha...vooral op t werk. En savonds na t eten een dikke bolle buik.

Maar ben nu 15,5 week en ben 1,5 kilo aan gekomen, nou nog best netjes toch??? Denk ik....

Nou meiden ik ga er weer vandoor.

xxx MW
Hoi,

Ook ik begrijp je dilemma goed, lino. Voordat ik bij mijn lief ging werken had ik een compleet andere baan, daar werkte ik eerst full time, toen ging ik meehelpen in de zaak, en werd het andere werk een parttime baan. Nadat ik onze eerste dochter kreeg, ben ik daar gestopt omdat ik intussen redelijk onmisbaar was geworden in het bedrijf. Ik ben nu mede-eigenaar en het werk vind ik super.

Het is soms best lastig om bijna 24 uur per dag samen te zijn, maar we hebben elk onze eigen sociale bezigheden ernaast waardoor we elkaar ook de ruimte kunnen geven.

Maar soms mis ik ook het gewoon weg gaan naar een andere plaats waar je werkt en lekker te teuten met je collega's. Zo heeft elke kant ze nadelen en voordelen.

Succes met je beslissing!

*Missworld, hier ook bomvol maar ik heb dus ook voorrang aangezien mijn dochter er al zit. Ze hebben al aangegeven dat het waarschijnlijk geen probleem zal zijn. Ook onze uk gaat pas in januari heen.

*Lino, ik heb trouwens ook een voorgevoel, denk dat het een jongetje is. Bij mijn dochtertje had ik het goed, dus ben benieuwd. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik bij de eerste een lichte voorkeur had voor een jongentje, nu ik een dochter heb had ik echt nooit anders gewild (gek is dat eigenlijk hé, als hij/zij er is maakt het gewoon helemaal niets meer uit) en nu heb ik echt geen voorkeur. Heel cliche,als hij/zij maar gezond is.

Zo, ga nu lekker zwemmen, vanmiddag werken.

xxxx
Hoi hoi,

Hier nog steeds erg druk, dus probeer zo veel mogelijk mee te lezen, maar heb helaas weinig tijd.

Voel me gelukkig wel goed en kijk uit naar de 20 weken echo! Wij willen wel heel graag weten wat het wordt!
Hoi meiden,

Even een ego berichtje. Afgelopen weekend leek het iets beter te gaan lichamelijk, maar sinds gisteren ben ik weer gesloopt. Veel pijn en erg moe. Ik had deze week weer 1 of 2 halve dagen willen proberen te werken maar ik vrees dat dat nog niet gaat lukken . Ik hoop dat ik me toch wel weer goed ga voelen voor we op vakantie gaan want dat duurt ook niet lang meer.

Gelukkig is Maaike vandaag en morgen op het kdv waardoor ik weer rustig aan kan doen.

Ik denk aan jullie en hoop dat ik snel de puf weer heb om lekker mee te schrijven!
ADLmamavanMveel sterkte en beterschap!

Lino82: heb je het er al met je man over gehad? Wat vindt hij ervan? Als ik zo tussen de regels doorlees, weet je zelf wel wat je zou willen.

Ik zit zelf ook met een probleem op het gebied van man en carrière. Mijn vriend is naar de regio waar wij nu wonen verhuisd voor z'n werk. Wij hebben elkaar toen leren kennen; ik woonde hier voor m'n studie. Helaas ligt deze regio in een uithoek van Nederland, waardoor ik ver van familie en vrienden woon. Wellicht leer ik nu straks met dat kind wat meer mensen in de buurt kennen, maar op het moment valt dat ook tegen. Bovendien kan ik hier lastig een baan vinden en hij lastig ergens anders een baan. Soms word ik er een beetje moedeloos van. Ik zie me daar al zitten met een baby, zonder een bekende in de buurt, en geen baan. Ook kan ik niet makkelijk even de hulp van mijn moeder inroepen om op te passen bijvoorbeeld. En verwacht dat het reizen alleen maar vervelender gaat worden met een baby. Meestal probeer ik het positief in te zien, zo van ik vind wel een baan etc., maar soms baal ik er wel van zeg. Pfff, even van me afschrijven hoor.....
Lino82, ik begrijp je dilemma erg goed. Maar ik zou proberen voor jezelf te kiezen door je eigen werk te blijven behouden en misschien kan je dan toch nog wel iets helpen in het bedrijf van je man, of zou het dan te lastig combineren zijn. Probeer er in ieder geval voor hem te zijn als hij zoveel werkt, zodat hij het gevoel heeft dat je hem steunt.

Leontien, knap hoor dat je zoveel kan samenwerken met je man. Wij hebben allebei onze eigen baan, maar daarnaast werken we in het weekend in de wijngaard en daar kunnen we soms behoorlijk over bekvechten. Bij ons is het echt belangrijk om taken te scheiden, zodat we elkaar niet in de weg lopen.

Hondje, wat fijn dat alles goed wasbij de gyn.

Ik had gedroomd dat het een meisje werd. Dat zou ik erg leuk vinden, maar inderdaad, het belangrijkste is dat het gezond is.

Missworld, ik heb ook nog echt geen dikke buik, maar een kleine bolling die eigenlijk niemand ziet. Alleen `s avonds doe ik nu graag een lekkere joggingbroek aan. Het grote groeien zal wel nog wel komen bij ons.

ADLmamavanM, sterkte en een dikke knuffel!

Belle73, ik heb wel een beetje hetzelfde als jij. Woon inmiddels ook echt te ver weg van familie en vrienden, (ja haha Bolivia) en dat voelt gewoon soms erg shit. Heb dan wel een baan, maar nog niet echt mijn `eigen` vrienden. Ben zeg maar meer in de vriendengroep van mijn man gerold, en dat zijn eigenlijk allemaal niet echt mensen die ik zelf zou bellen als ik ergens mee zit. Bovendien hebben veel mensen hier best wel een andere mening over dingen, bijvoorbeeld over zwanger zijn en kind opvoeden. Ik weet nu al dat het voor mij flink knokken wordt tegen de schoonfamilie en de boliviaanse omgeving hier. (Hier is het bijvoorbeeld normaal dat een klein kindje al cola/frisdrank in de fles krijgt, nou ja!). En ik sta dan alleen in mijn mening, heb geen familie in de buurt die me even kan steunen of zo. Mijn man hangt er dan een beetje tussenin. Dat voelt soms wel erg alleen en frustrerend.
Tja, Alejandrabvergeleken bij jou heb ik natuurlijk een luxe probleem, mijn familie woont slecht op 2,5 uur rijden, maar even langs gaan doe je evenzogoed niet. En echt vrienden maakt is me nog niet gelukt, terwijl ik hier toch al meer dan 10 jaar woon. Moet wel zeggen dat de meeste studie vrienden verhuisd zijn.

Mijn buik is trouwens de afgelopen 3 weken explosief gegroeid, mijn vriend kijkt elke dag met verbazing (ik trouwens ook). Drie weken geleden had ik nog makkelijk voor niet zwanger door kunnen gaan, maar nu lukt dat helemaal niet meer. Grappig hoe dat snel kan gaan.
Dag dames,

Ik ben de komende dagen offline; internet werkt nog niet in ons nieuwe huis waar we morgen naar toe gaan. Het is toch wat anders, verhuizen terwijl je zwanger bent. Heb vandaag tijdens het inpakcircus met regelmaat op een stoel gezeten, even bijkomen.

Tot ergens volgende week!
Belle, het lijkt me verschrikkelijk als je ergens al tien jaar woont, zonder echt te 'aarden' zeg maar. En vooral nu ik een kleintje heb, zou ik me niet voor kunnen stellen dat ik ver uit de buurt van mijn moeder/schoonmoeder zou wonen..het is wel erg fijn om je familie dichtbij je te hebben.

Momenteel heb je toch wel een baan of niet? Moeilijk hoor. Kan me voorstellen dat je er zo af en toe moedeloos van wordt..

Ilona Snap je wel hoor! denk toch wel dat het een groot verschil is hoor, of je een goede baan hebt, of net als ik een 'alledaags baantje voor 2 dagen per week. Heb ook niet echt een studie of iets dergelijks gedaan (MBOToerisme) Echt carriere maken zit er bij mij toch niet in

En heb die ambitie ook niet. In dat opzicht kan ik me heel goed voorstellen dat je sowieso voor je eigen carriere/baan zou kiezen, omdat je er ook al voor gestudeerd hebt en veel moeite voor hebt gedaan!

Net ff met schoonmoeder gepraat, maar zij vindt het sowieso leuk om ook op de tweede te passen. Dus als ik blijf werken, dan hoef ik de kids maar 1 dagje naar kdv te brengen, dus dat is wel positief. Kan ik dat weer meenemen in mijn overweging!

Slaap lekker allemaal
en Mamayahoo, heel veel succes met verhuizen! zal wel zwaar zijn. Doe rustig aan hoor
Lino82: momenteel heb ik wel een baan, maar mijn contract loopt af op 1 januari en bovendien werk ik nu redelijk ver van huis, dus dat is ook niet ideaal. Enfin, ik woon nu wel in mooie omgeving, waar de huizen niet verschrikkelijk duur zijn en er heel veel groen in de buurt is. Dat vind ik dan ook wel weer een voordeel ten opzichte van de randstad. Ik hoop gewoon dat het 'aarden' wat sneller zal gaan als ik een baby heb.

Mamayahoo: doe maar rustig aan hoor. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik krijg ontzettend last van mijn rug tegenwoordig als ik iets til.
Hehoi,

Belle, ik snap je probleem wel. Ik woon hier nu zo'n 3 jaar en kende helemaal niemand toen we hier gingen wonen. Ik merk wel dat door m'n dochter ik meer mensen leer kennen (zwangerschapsgym, babymassage etc) en ik denk dat dat alleen nog maar meer wordt als ze naar school gaat. Verder heb ik het geluk dat ik leuke buren heb, daar ben ik ook altijd een ochtend in de week zoet mee (koffie drinken, wandelen..).

Ik heb tijdens m'n studie aardig wat vriendinnen opgedaan, maar die wonen net als bij jou denk ik best ver weg. Ach, met de auto is het te doen. M'n familie is toch zo'n klein uurtje hier vandaan, dus daar ga je ook niet even snel heen.

Het is toch een lang verhaal geworden om te zeggen dat ik je snap, maar je begrijpt me wel.

Mammayahoo, doe rustig aan! Ik merk ook dat als ik veel doe ik meteen een harde buik krijg, veel zitten dus!

ADL, jeetje zeg, wat balen dat je toch nog zo'n last hebt! Beterschap in ieder geval! Zegt de vk (of gyn, sorry..) er nog iets van?

Missworld, bij ons hetzelfde met het kdv. Deze keer hebben wij broertje/zusje voorrang, dus ik hoop dat het lukt. Vorige keer zaten wij precies zo en konden we alleen op de woensdag en vrijdag terecht. Succes!

Ik begin trouwens zelf al iets beter te worden. Ik 'vind' dat het maar voorbij moet zijn, morgen gaan we een weekendje weg met m'n broer en z'n vrouw en daar wil ik wel fit voor zijn.

Fijne dag nog!
Belle73, ik wilde je niet aanspreken op je probleem. Ik weet wel dat ik veel verder weg woon van mijn familie, maar ik kan me gewoon wel voorstellen dat het best moelijk is om vrienden te maken in een andere plek, of het nou in Nederland is of ergens anders. Over de telefoon ga je toch anders om met mensen, en dat is dus lastig als vrienden of familie niet dichtbij wonen. Ik hoop ook voor je dat jemisschien tijdens zwangerschapsgym en straks activiteiten en school van je kind meer contacten krijgt. Dat hoop ik voor mezelf ook. Ik merk nu al dat veel vrouwen me anders benaderen dan normaal, alsof, nu ik zwanger ben, ze me opeens voor `voller` aanzien.

Mamayahoo, succes met verhuizen! Doe het rustig aan.

Hondje, fijn dat je je wat beter begint te voelen. En geniet van je weekendje!
Hallo,

Hier alles goed, controle bij de vk maandag was goed, hartje gehoord en alles zag er goed uit, alleen mijn bloeddruk was 85/40, dus wat laag zeg maar. Het verklaart wel met name in de ochtend duizelig, slapjes en kleuren voor mijn ogen als ik te snel opsta. Goed ontbijten en altijd eten meenemen, dus mijn tas zit vol met sultana's.

Alejandra, haha voor vol aanzien, letterlijk en figuurlijk. Hoort het een beetje bij de cultuur daar?

Hondje, fijn dat je stukje bij beetje beter gaat voelen, geniet maar lekker van het weekend!

Belle, begrijp je aarden-probleem. Ik denk zeker dat je met cursus enzo veel contacten gaat opdoen en daarna via kdv enzo. Wij verhuizen 1 aug en dan ben ik 33 weken. Ik zou eigenlijk ook wel in de nieuwe woonplaats cursus willen doen, ook om contacten op te doen, maar dat is dan eigenlijk te laat in de zwangerschap of ik moet al eerder heen en weer gaan rijden, maar dat is ook aardig vermoeiend denk ik.

Lino, lastig dilemma. Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik kiezen voor het werk dat ik het leukste vind in combinatie met collega's. Ik moet 3 uur reizen voor mijn werk elke dag, maar ik heb het er voor over, omdat ik het werk erg leuk vind en ik heb super leuke collega's.

Mamayahoo, succes met verhuizen! Ik werd al streng door de vk toegesproken: plannen, stickeren, koffie en broodjes verzorgen. Dus doe rustig aan, niet jezelf overschatten!!

ADL, ik hoop dat het echt snel beter met je gaat! En iedereen schrijft hier soms veel en soms weer minder, dat vind ik juist zo prettig.

Verder liefs aan iedereen, volgens mij gaat de lente eraan komen!! Lekker met onze dikke buiken in het zonnetje!!

liefs

Freddy

PS Naatie, voor het schema: 29 april 20-weken echo + 5 mei vk
Alejandra: ik vond het juist fijn om een beetje herkenning te krijgen hier op het forum, maar vergeleken bij jou voel ik me dan wel een zeur. Ik bedoel, een oceaan tussen je familie en jou is wel iets meer dan 250 km. snelweg.

Ik heb gisteren maar weer wat positiekleding gekocht, dunne zomerbroeken bij H & M, want we gaan over 2 weken op vakantie naar Italïe. Ik heb net een huisje geboekt, normaal kamperen we, maar dat leek me niet handig met mijn groeiende buik. Volgende week 20 weken echo, vind ik best spannend.
Hoi Hoi,

Freddy, jeetje een onderdruk van 40! Ik had vorige keer 60 (en daar was ik blij mee!). Heb je er veel last van? Ach, het is beter dan een hoge bloeddruk.

We zijn hier druk aan het inpakken, we gaan zo weg. Ik wil jullie een fijn weekend wensen en tot maandag!

liefs Hondje
Hallo!

Gisteravond was mijn buik zo groot, ik leek wel 6 maanden zwanger pff.

Mamayahoo, succes met verhuizen, kan me voorstellen dat het enorm vermoeiend is nu, let je wel goed op jezelf!

Freddy: wat laag zeg je bloeddruk. Een kennis van mij had ook hele lage bloeddruk tijdens haar zwangerschap, ze is zelfs een paar keer flauwgevallen. Het hielp haar goed om af en toe een dropje te eten, de stof die daar in zit werkt bloeddrukverhogend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven