Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
50 euro voor een koelkast bij de kringloop zij gratis hebben gekregen? Belangelijk. Onze was niew 109 euro.

Er zit nu alleen een scheurtje in de bovenkant omdat vriend dacht de hete frituurpan erop te moeyen zetten, zucht soms haha.

@ halloikhier, nee ik vind dat totaal niet erg. Als iemand iets naar je toestuurd geef je toch ook je gegevens, of als je iemand wat stuurt en degene maakt de verzendkosten over?

Ik heb daar totaal geen moeite mee en ik ga er ook vanuit dat degene niks met mijn gegevens doet, zal ook niet weten wat.

Maar goed ik ben niet zo panisch wat pravicy betreft. Ik post niks geheims hier en geen heel persoonlijke dingen. De meeste van mijn vrienden weten ook dat ik.hier rondhang. Ze weten niet mijn nick maar als ze een beetje speuren lezen ze mijn woonplaats en dat in combinatie met mijn schrijfstijl en nicknaam is een makkelijke link.
Wat is het ergste dat je kan gebeuren Halloikhier?
668, the neighbour of the Beast
Voor welke narigheid ben je bang dan?

Oh mosterd.
Als het net weer rustig is, dan neem ik aan dat er in het verleden vervelende dingen zijn gebeurd.. Als je je er veiliger bij voelt onder een andere nick te posten, zeker doen!
quote:halloikhier schreef op 22 juli 2012 @ 23:48:

[...]

Jammer dat je al aanbetaald hebt!Ze hebben hem zelf al opgehaald intussen. En ze zitten niet krap, haha!
he bah, nu vragen jullie naar een rationele verklaring voor angst

wat ik het vervelendst zou vinden is herkenning door mensen die niets weten van de dingen die ik hier schrijf. Dat zou natuurlijk heel toevallig zijn maar bij wijze van: het zal mijn baas maar zijn die aan de deur staat. Ik weet het eigenlijk niet. Ik post al zo'n 8 jaar hier op het forum en wissel veel van nick. iets teveel paranoia denk ik. maar mijn situatie kennende snap ik dat dan weer wel

Hmmm we gaan wel heel erg off topic zo he??! (leid aandacht af..)
quote:Hemera schreef op 22 juli 2012 @ 23:59:

Als het net weer rustig is, dan neem ik aan dat er in het verleden vervelende dingen zijn gebeurd.. Als je je er veiliger bij voelt onder een andere nick te posten, zeker doen!
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 23:55:

Wat is het ergste dat je kan gebeuren Halloikhier?Sommige mensen zijn nu eenmaal wat voorzichtiger en meer op hun privacy gesteld, zo gek is dat toch niet? Ieder zijn goed recht lijkt me.
Italiëmeisje, ik heb ook nog bij twee andere winkels gekeken: 45 en 55 euro. Is dus blijkbaar een gangbare prijs voor tweedehands.

Halloikhier, voorzichtig zijn kan geen kwaad. Ik heb hier een forumster over de vloer gehad, maar van haar wist ik dat zij hier al jaren post en dat mensen die ik ken haar ook hebben ontmoet. En ik zet mijzelf bijvoorbeeld niet op de 'regio-kaart' hier wegens herkenbaarheid.
Ik ga trouwens slapen.. kijk morgen wel weer naar de 30 pagina's die ik dan mag bijlezen. Goodnight, Gulle dames!
quote:pixxx schreef op 23 juli 2012 @ 00:02:

[...]

Sommige mensen zijn nu eenmaal wat voorzichtiger en meer op hun privacy gesteld, zo gek is dat toch niet? Ieder zijn goed recht lijkt me.

Gelukkig is het ook ieders goed recht om te vragen wat het ergste is dat je kan gebeuren als iemand iets bij je komt ophalen.

Zure reactie weer
Ik kan mij voorstellen dat als je idd vervelende dingen hebt meegemaakt/gehoord heb je daar voorzichtiger van wordt.

Je moet doen waar jij je het fijnst bij voelt.

Als jij niet wil dat mensen jou gegevens hebben en spullen komen ophalen is dan jou grootste recht.

En een koelkast past helaas niet door de brievenbus haha.
quote:Marels schreef op 23 juli 2012 @ 00:07:

[...]

Zuur mensch Sjezus zeg.. meteen gaan schelden
Pfff frizzy wat duur. Had ik niet gedacht. Had zo rond 35 euro ofzo gefacht gemiddeld. Ligt er natuurlijk welk merk enzo.
quote:pixxx schreef op 23 juli 2012 @ 00:09:

[...]

Sjezus zeg.. meteen gaan schelden Gelukkig was jouw reactie de vriendelijkheid zelve
Ik ga hier verder ook maar geen woorden meer aan vuil maken, want dit slaat helemaal nergens op. Fijne avond nog.
Marels moet je nog niet naar bed, je hebt het morgen druk met alles verzenden Whhahhahhaha
quote:mika65 schreef op 23 juli 2012 @ 00:12:

Marels moet je nog niet naar bed, je hebt het morgen druk met alles verzenden WhhahhahhahaIk heb het afgeschoven, vriend gaat het fiksen
gezellige boel... morgen fotos, wat een gedoe. 15 boeken, 3 jumppsuits en andere overbodige kleding voor de liefhebber! ( maar 36-38)
Zonde dat Alana niet meer gereageerd heeft, ik had haar boek graag mee verstuurd :(
Nu komt ie toch wel hoor, maar dan een paar dagen later.
quote:Marels schreef op 23 juli 2012 @ 00:14:

[...]

Ik heb het afgeschoven, vriend gaat het fiksen Whahhaha leeperd hoor
quote:mika65 schreef op 23 juli 2012 @ 00:21:

[...]

Whahhaha leeperd hoor

Goed he.

Maar die l*l heeft vier weken vakantie. Dat ie maar eens iets doet voor de kost

Ik moet gewoon werken.
Wow, ik ben even een weekend 'afwezig' en het topic stroomt vol. Iemand een personal assistant in de aanbieding om alles bij te houden?

Aan iedereen die iets aan mij heeft gemeld hier of iets heeft gevraagd: ik ga morgen/overmorgen bijlezen en reageren, goed? mailen kan ook altijd nog op vogel-vrij@hotmail.com.
Frizzy, als je maar 20m2 nodig hebt, heb ik misschien wel laminaat voor je. Ligt alleen bij mijn ouders in de garage, moet het even navragen dus a. Of het er nog ligt en b. Hoeveel het is (gok dertig m2).

T Is iets van antiek oak van een merk, niet Quick Step maar een andere bekende.

Volgens mij liggen in dezelfde garage ook nog ski's van mij. Carves van 160 cm zouden het moeten zijn.

Als ik laminaat en ski's heb getraceerd horen jullie het wel! Laminaat hou ik frizzy dan voor in gedachte!

Verder heb ik zeker weten nog

- esprit enkellaarsjes in blauw mt 38, hoge hak

- blauw witte h en m espadilles mt 38, hoge sleehak

- twee h en m jurkjes mt 42

- nederlands als tweede taal leerboeken en woordenboek

- boeken, maar moet ik nog uitzoeken
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven