Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
maandag 23 juli 2012 om 09:07
quote:Turkooiss schreef op 23 juli 2012 @ 09:00:
[...]
Aaaah nee meen je dat nou? Zou heel lief van je zijn, maar weet je het zeker?
Ja, ik meen het echt. Ik vind hem zo mooi dat ik had gereageerd voor ik het door had
Maar ik meen het ook als ik zeg dat ik barst van de kleren.
Dus ik hoop dat je hem krijgt van Stopcontact en dat je er veel plezier van hebt
[...]
Aaaah nee meen je dat nou? Zou heel lief van je zijn, maar weet je het zeker?
Ja, ik meen het echt. Ik vind hem zo mooi dat ik had gereageerd voor ik het door had
Dus ik hoop dat je hem krijgt van Stopcontact en dat je er veel plezier van hebt
maandag 23 juli 2012 om 09:10
quote:maylea schreef op 23 juli 2012 @ 09:07:
[...]
Super lief van je! Dankjewel!
@stopcontact, ik zou het Supertrashjurkje dus graag willen hebben Kan ik jou mailen of anders kun je mij mailen op yathibiyya @ hotmail . com
[...]
Super lief van je! Dankjewel!
@stopcontact, ik zou het Supertrashjurkje dus graag willen hebben Kan ik jou mailen of anders kun je mij mailen op yathibiyya @ hotmail . com
maandag 23 juli 2012 om 09:15
quote:tatlitatli schreef op 23 juli 2012 @ 00:26:
Frizzy, als je maar 20m2 nodig hebt, heb ik misschien wel laminaat voor je. Ligt alleen bij mijn ouders in de garage, moet het even navragen dus a. Of het er nog ligt en b. Hoeveel het is (gok dertig m2).
T Is iets van antiek oak van een merk, niet Quick Step maar een andere bekende.
Volgens mij liggen in dezelfde garage ook nog ski's van mij. Carves van 160 cm zouden het moeten zijn.
Als ik laminaat en ski's heb getraceerd horen jullie het wel! Laminaat hou ik frizzy dan voor in gedachte!
Verder heb ik zeker weten nog
- esprit enkellaarsjes in blauw mt 38, hoge hak
- blauw witte h en m espadilles mt 38, hoge sleehak
- twee h en m jurkjes mt 42
- nederlands als tweede taal leerboeken en woordenboek
- boeken, maar moet ik nog uitzoekenZou ik misschien een foto van de jurkjes en de enkellaarsjes mogen zien?
Frizzy, als je maar 20m2 nodig hebt, heb ik misschien wel laminaat voor je. Ligt alleen bij mijn ouders in de garage, moet het even navragen dus a. Of het er nog ligt en b. Hoeveel het is (gok dertig m2).
T Is iets van antiek oak van een merk, niet Quick Step maar een andere bekende.
Volgens mij liggen in dezelfde garage ook nog ski's van mij. Carves van 160 cm zouden het moeten zijn.
Als ik laminaat en ski's heb getraceerd horen jullie het wel! Laminaat hou ik frizzy dan voor in gedachte!
Verder heb ik zeker weten nog
- esprit enkellaarsjes in blauw mt 38, hoge hak
- blauw witte h en m espadilles mt 38, hoge sleehak
- twee h en m jurkjes mt 42
- nederlands als tweede taal leerboeken en woordenboek
- boeken, maar moet ik nog uitzoekenZou ik misschien een foto van de jurkjes en de enkellaarsjes mogen zien?
maandag 23 juli 2012 om 09:15
Heb nu klaarliggen voor verzending:
boeken voor gewooneenzus
armbanden voor Mail30
en kettingen voor marels
Soley, mail je mij je rekeningnummer zodat ik de verzendkosten kan overmaken?
Pliert, jij krijgt later vandaag mail over de verzendkosten
Nu nog een geschikte doos vinden voor de laarzen. Pff. wat een werk eigenlijk
En Joda heeft ook mail terug.
boeken voor gewooneenzus
armbanden voor Mail30
en kettingen voor marels
Soley, mail je mij je rekeningnummer zodat ik de verzendkosten kan overmaken?
Pliert, jij krijgt later vandaag mail over de verzendkosten
Nu nog een geschikte doos vinden voor de laarzen. Pff. wat een werk eigenlijk
En Joda heeft ook mail terug.
maandag 23 juli 2012 om 09:32
maandag 23 juli 2012 om 09:34
maandag 23 juli 2012 om 09:53
quote:Pompiedoe schreef op 23 juli 2012 @ 05:48:
[...]
Zal ik je wat vertellen. Dat boek kent geen schrijver. Werkelijk waar, op en in het boek kan ik geenn schrijver ontdekken. Enige wat traceerbaar is de uitgever, R&B. Zegt het jou wat? Heb het boek ooit bij de Slegte aangeschaft.
Hahahaha geschreven door de onzichtbare man
Uitgever zegt mij ook niets.
Waar woon je? misschien kan ik het ophalen
[...]
Zal ik je wat vertellen. Dat boek kent geen schrijver. Werkelijk waar, op en in het boek kan ik geenn schrijver ontdekken. Enige wat traceerbaar is de uitgever, R&B. Zegt het jou wat? Heb het boek ooit bij de Slegte aangeschaft.
Hahahaha geschreven door de onzichtbare man
Uitgever zegt mij ook niets.
Waar woon je? misschien kan ik het ophalen
maandag 23 juli 2012 om 10:15
Pliert, ik woon in 020, volgens mij was dat niet extreem uit de buurt toch?
En ik ga in het weekend regelmatig richting 024/026, dan is een kleine omweg geen probleem (maar ik heb de kaart ook even niet meer helder voor ogen en heb ook geen zin om hem terug te zoeken, moet namelijk de woonkamer gaan opruimen...)
En ik ga in het weekend regelmatig richting 024/026, dan is een kleine omweg geen probleem (maar ik heb de kaart ook even niet meer helder voor ogen en heb ook geen zin om hem terug te zoeken, moet namelijk de woonkamer gaan opruimen...)
maandag 23 juli 2012 om 10:29
Ik heb de volgende boeken te geef:angst voor borstkanker cora kreutzfeld gleesich romy tagesbuch eines lebens langer muller (was er niet iemand met een oma die fan was???)ivy chronicals karin quinnbloeiende kamerplantenhet gemis bart plouvierde groot nieuws bijbelalles in 1 pan van gaston gourmet uit 1973klassieke quiches en taartenvan piepers tot pasta (groot boek, blueband 75 jaar)kerst van harlequin 3 titels in 1
maandag 23 juli 2012 om 10:42
Even een vraagje aan de dames die sieraden per post sturen. Sturen jullie de sieraden in een envelop met luchtkussentjes om beschadiging te voorkomen of in een gewone? Ik weet dat je dit soort dingen beter groter kan inslaan dan per stuk maar ik heb net op het internet gekeken en je moet ze per 100 kopen minimaal, dat vind ik een beetje veel, zoveel sieraden heb ik niet...