Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Gelukkig dutchie!! Wat een opluchting!!
zeker ....
Pfff wat fijn dutchie! Heerlijk dat je zo snel terecht kon en wat een geruststelling dat alles er goed uitziet!

Ligura, wat een gedoe he, dat klussen. Gelukkig schiet het wel op zo te horen!

Eendje, vroeg naar bed vanavond! :-) Fijn dat je zoontje het ook zo leuk vond, daar gaat het toch om. Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!

Ik ben net thuis en mijn vriend is aan het stofzuigen, zomaar zonder dat ik er om vroeg! :-D Heeerlijk!
Oei, Ik Schrok al ff Dutchy!! Fijn dat t in orde is. Ons lichaam blijft verbazen he
Wat een opluchting Dutchie!!!

Nog gefeliciteerd met eendenjong zijn 1e verjaardag. Ik vond het erg bijzonder zo'n 1e verjaardag.

Wilde iemand nog iets met een groep op Facebook doen? Ik merk dat ik nu wat terughoudend bent ivm herkenbaarheid.

Ik weet alleen niet hoe dat dan werkt eigenlijk?
Pfffff, gelukkig dutchie!!!!
ik heb al 2 andere groepen die spin offs zijn van viva.... en je kan ze niet vinden alleen per persoonlijke uitnodiging...

omdat ik in amerika woon vind ik het niet erg om hier mijn email neer te zetten.. als je wil uit genodigt worden... email me dan met je facebook naam naar xxxxxx dan zet ik hem vanavond op ///
over een 2 uur pas ik het berichtje aan en haal mijn email weg
Ik blijf liever hier en anoniem ivm werk!!
@dutchie: ik schrok me een hoedje van je bericht, maar las erna gelukkig dat het allemaal goed is. Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook regelmatig helderrood bloedverlies gehad tot aan de 24 weken maar gelukkig nu nog geen last van gehad.

in het begin zeiden de artsen dat het kwam omdat de placenta laag lag en uiteindelijk bleek het te komen doordat het allemaal zo goed doorbloed was.

@regenboog: wat ontzettend balen, ik had gehoopt dat we met zijn allen door de eerste onzeker periode zouden komen maar helaas...veel sterkte meid!!

@ligura: nog even hard werken en dan lekker vakantie. ik hoop voor je dat alles dan klaar is en dat je het huis te koop kunt zetten. geeft denk ik ook wel wat rust op vakantie!

ik ben vandaag weer begonnen na drie weken vakantie en dat viel toch wel even tegen. net lekker in bad geweest en mezelf met laptop op de bank genesteld. manlief is tennissen dus ik heb lekker de hele avond rust. Al ben ik net wel al een keer naar boven geweest voor mini die vindt het op het moment niet leuk om te gaan slapen..en dat terwijl hij hartstikke moe is.

hij wil er dan even uitgehaald worden en wil vervolgens niet meer terug...

fijne avond allemaal!!
Volgens mij blijf je ook anoniem hoor Diede, alleen niet voor dit topic dan zeg maar.

Ik mail je wel Dutchie.
Oh ja, hier ook een mini die al een uur ligt te feesten in bed. Ze huilt niet, maar klets en bonkt de hele tijd. Niet slim want morgen weer vroeg de deur uit.
Dutchie ik heb je gemaild!
sorry! druk weekje geweest!

zal morgen even teruglezen.

Wat facebook betreft. Ik heb daar niet zo'n behoefte aan. Vind het zo op dit forum al heel gezellig.

Jammer als het daardoor hier beetje zal stoppen. Of is dat niet de bedoeling van de facebook groep? Niet iedereen heeft ook facebook. Zowiezo blijf ik ook liever anoniem.

ik weet wel dat je besloten groepen hebt. Maar dan ben je voor elkaar niet meer anoniem. Prima voor wie dat wil maar ik vind dat zelf niet erg prettig.
@regenboog: wat een verdrietig nieuws, veel sterkte!

Afgelopen vrijdag heb ik op m'n werk verteld dat ik zwanger ben. Leidinggevende en collega's reageerden superleuk!

Nu 12 weken zwanger en deze week ga ik beginnen met een foto van m'n buik, en dan elke maand 1.

Moeheid lijkt iets minder, grote nadeel is dat ik elke nacht wakker wordt om naar t toilet te gaan en kom dan niet altijd even snel weer in slaap. Nog 3 weken werken en dan heerlijk vakantie. Gaan naar Italië, Gardameer. Neem maar 2 weken vakantie op, de rest is voor na het verlof

@dutchie: wat schrikken zeg! Maar alles is goed, fijn!
ja het was echt schrikken echt een hele golf helder rood bloed bloed .. leek niet meer op te houden.... maar gelukkig is het gestopt.... mag alleen niets meet doen ..behalve werken... maar boodschappen tillen etc..helemaal niet..en zeker geen halve marathon :O)

Puck ik kan je wel begrijpen hoor.... maar ik vind het heerlijk om tussen allemaal mooie nugtere hollandse koppies te zitten... want die geblondeerde barbies met boob jobs en nose jobs komen hier mijn strot uit hahah
Oh ja, Facebook, is het dan de bedoeling dat je een nieuw FB account aanmaakt? Of kan verder niemand zien wat je post/er gepost wordt? Ben het wel met Puck eens dat het zonde zou zijn als er hier dan minder geschreven wordt, krijg je een beetje een splitsing.
@dutchie, ben wel heel benieuwd hoe dat zo kan ineens, bloedvat of iets dergelijks. Weet je het al?
Oeh dutchie wat schrikken zeg!!! Rustig aan dus! Fijn dat het goed is!
ik heb nog niets gehoort... het is hier nu bijna 4 uur dus ze kan nog binnen een uur bellen...

ik denk dat we FB ook alleen moeten gebruiken om foto's te posten.... dat doen we ook met de 3 club :O)

niemand van jou vrienden kan deze fb pagina zien hij is verborgen en je kan er alleen op terecht komen als je uit genodigt bent... ook als je zelf iets post dan kan niemand van je vrienden het zien alleen de dames die zich hebben aan gemeld :O)
1Eendje: gefeliciteerd met je zoontje!

@Facebook: Ik heb geen facebook, en op dit moment heb ik ook niet de behoefte om het speciaal aan te gaan maken. Gaat prima zo via het forum. Misschien tegen de tijd dat alle babies geboren zijn dat ik zo benieuwd ben naar de foto's van iedereen, dat ik dan wel een account aanmaak, weet ik nog niet. Nu hoeft het nog niet zo van mij.

@Dutchie: schrikken zeg! Maar gelukkig schreef je dat je het hartje hebt gehoord! Heb je een echo gekregen, of krijg je die nog?

Gister heb ik bloed laten prikken! Aangezien ik vegetarier ben en weinig zuivel eet, heb ik me extra laten checken op vitaminetekort. Hopelijk valt t allemaal mee! Ik slik wel extra vitamines btw.
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Wat zijn er trouwens veel in de eerste helft van feb. uitgerekend en weinig in de tweede helft, als ik de tabel zo bekijk!

(mijn zoontje is pas na de uitgerekende datum geboren. Ik zie het al helemaal gebeuren dat jullie allemaal al van prachtige babies aan het genieten zijn, en ik als enige nog loop te waggelen met dikke buik )
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
ZO!!

afspraak gemaakt voor de 20 weken echo 27 september en ik moet van mijn verloskundige ook een afspraak maken in het ziekenhuis omdat we daar vanaf 35 weken onder controle staan.

Ook maar meteen het ziekenhuis gebeld en daar kunnen we aanstaande vrijdag al heen..wie weet doen ze dan wel weer een echo

@vlammende troela: mijn mini bleef 13 dagen langer zitten dus dan doe ik deze keer gezellig met je mee...haha

@dutchie: en weet je al wat de oorzaak is? hadden ze gisteren nog gebeld? ik hoop in ieder geval dat het allemaal weer rustig is!

@facebook: mij maakt het niet uit, als het inderdaad zo is dat verder niemand mee kan kijken vind ik het prima, maar zo vind ik het ook goed!

en nu weer met mijn benen de zon in...
wat face book betreft.... je moet wel mijn "vriend zijn anders kan ik je niet toelaten op het gesloten topic.. ik kan dus geen "onbekende uit nodigen"

Nee de gyno heeft niet terug gebeld... en daar baal ik wel een beetje van..... gisteren was het gestop maar vanochtend is het weer begonnen (wel een stuk minder en donker rood, dus ik denk dat dat van vannacht is geweest)
Even weer een update van mij , afgelopen weken alleen maar misselijk geweest en overgegeven dus daaraan merk ik dat ik zwanger ben ...

Krijg nu vitamine pillen en het gaat een stuk beter , ga morgen alles bijlezen had de afgelopen weken echt nergens energie voor , nu even koken en op naar een verjaardag!!

Ohja , Warm he ! Maaar wel lekker !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven