Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
maandag 23 juli 2012 om 18:08
quote:_flower_ schreef op 23 juli 2012 @ 17:58:
[...]
Ze zijn volgens mij inderdaad niet heel erg zwaar.
Ik mag/kan ze niet gaan tillen ivm de zwangerschap. Het zou me wel lukken denk ik, maar ga geen risico nemen uiteraard.
Morgen kan ik ze beneden hebben staan.Ach, hoe dan ook moet ik ze in en uit de auto tillen, dus de trap kan er dan ook nog wel bij lijkt mij. Ik mail je even voor de verdere afhandeling!
[...]
Ze zijn volgens mij inderdaad niet heel erg zwaar.
Ik mag/kan ze niet gaan tillen ivm de zwangerschap. Het zou me wel lukken denk ik, maar ga geen risico nemen uiteraard.
Morgen kan ik ze beneden hebben staan.Ach, hoe dan ook moet ik ze in en uit de auto tillen, dus de trap kan er dan ook nog wel bij lijkt mij. Ik mail je even voor de verdere afhandeling!
maandag 23 juli 2012 om 18:08
quote:polkadot28 schreef op 23 juli 2012 @ 18:04:
Oh en ik zou ook graag willen meelezen in de blacklist emails.
Ik kan nogal goed van vertrouwen zijn en wil wat zekerder zijn erin.
polkadot punt viva op gmail punt com
Ooooo-keeeee, en toen snapte Molly 'm pas.
Het is dus een lijst met mensen die wat moeite hebben met 'verzenden' enzo. Ok, dan wil ik dat lijstje ook wel als het kan: hertje(eraan vast de twee cijfers van mijn nick) apestaart live NL.
Oh en ik zou ook graag willen meelezen in de blacklist emails.
Ik kan nogal goed van vertrouwen zijn en wil wat zekerder zijn erin.
polkadot punt viva op gmail punt com
Het is dus een lijst met mensen die wat moeite hebben met 'verzenden' enzo. Ok, dan wil ik dat lijstje ook wel als het kan: hertje(eraan vast de twee cijfers van mijn nick) apestaart live NL.
maandag 23 juli 2012 om 18:09
maandag 23 juli 2012 om 18:14
quote:chocolover schreef op 23 juli 2012 @ 18:09:
Molly en rara
Ik heb eindelijk tijd gehad om mails te beantwoorden! Enne, mag ik ook op de witte lijst om de zwarte lijst te kunnen bekijken? Emailadres is welbekend inmiddels maar nog een keer, omdat ik nu ff tijd heb chocolover_viva @ hotmail. com
Nu ben ik ff koken. Tot straks!
Oei, da's ook nog een goeie: op de witte lijst mogen om de zwarte te kunnen zien.
Jij als bruintje (choco) zit er eigenlijk tussenin, best zielig eigenlijk.
Molly en rara
Ik heb eindelijk tijd gehad om mails te beantwoorden! Enne, mag ik ook op de witte lijst om de zwarte lijst te kunnen bekijken? Emailadres is welbekend inmiddels maar nog een keer, omdat ik nu ff tijd heb chocolover_viva @ hotmail. com
Nu ben ik ff koken. Tot straks!
Oei, da's ook nog een goeie: op de witte lijst mogen om de zwarte te kunnen zien.
Jij als bruintje (choco) zit er eigenlijk tussenin, best zielig eigenlijk.
maandag 23 juli 2012 om 18:26
Ik heb van Schaduwlicht games ontvangen. Ontzettend bedankt! Als we live te bekijken zijn zul je zien hoe we ze veilen voor de stichting!
Ik ben nog steeds op zoek naar games en game-gerelateerde spullen om te veilen tijdens ons evenement in oktober. We zijn dan live te zien en zo kan iedereen ook zien dat de opbrengsten rechtstreeks naar de stichting gaat! Voor meer informatie hebben wij een website (die ik niet mag noemen maar google op mijn nick en je ziet de website gelijk!), we zitten op facebook en twitter en uiteraard mag je ook mailen voor meer info: familiespanjer @ hotmail. com
Ik ben een vaste forumster die met toestemming van de mods mag dubbelnicken. Ik ben dus echt te vertrouwen, vele forummers hier weten wie ik ben!
Ik ben nog steeds op zoek naar games en game-gerelateerde spullen om te veilen tijdens ons evenement in oktober. We zijn dan live te zien en zo kan iedereen ook zien dat de opbrengsten rechtstreeks naar de stichting gaat! Voor meer informatie hebben wij een website (die ik niet mag noemen maar google op mijn nick en je ziet de website gelijk!), we zitten op facebook en twitter en uiteraard mag je ook mailen voor meer info: familiespanjer @ hotmail. com
Ik ben een vaste forumster die met toestemming van de mods mag dubbelnicken. Ik ben dus echt te vertrouwen, vele forummers hier weten wie ik ben!
maandag 23 juli 2012 om 18:41
Present
Heb ik nog iets gemist?
Iets wat ik persé wil hebben? Of een geweldige rel? Iemand die me nodig had?
Anders ga ik niet terug lezen
@Maylea (geloof ik) dat fimoboekje lijkt me heel leuk.
Wil je me mailen op marelsmarels@gmail.com?
Zijn de boeken niet te hard op je hoofd belandt?
Heb ik nog iets gemist?
Iets wat ik persé wil hebben? Of een geweldige rel? Iemand die me nodig had?
Anders ga ik niet terug lezen
@Maylea (geloof ik) dat fimoboekje lijkt me heel leuk.
Wil je me mailen op marelsmarels@gmail.com?
Zijn de boeken niet te hard op je hoofd belandt?
668, the neighbour of the Beast
maandag 23 juli 2012 om 18:45
maandag 23 juli 2012 om 18:45
quote:molly74 schreef op 23 juli 2012 @ 18:08:
[...]
Het is dus een lijst met mensen die wat moeite hebben met 'verzenden' enzo. Ok, dan wil ik dat lijstje ook wel als het kan: hertje(eraan vast de twee cijfers van mijn nick) apestaart live NL.Ik sluit me aan bij Molly en lees hem ook graag.
[...]
Het is dus een lijst met mensen die wat moeite hebben met 'verzenden' enzo. Ok, dan wil ik dat lijstje ook wel als het kan: hertje(eraan vast de twee cijfers van mijn nick) apestaart live NL.Ik sluit me aan bij Molly en lees hem ook graag.
maandag 23 juli 2012 om 18:49
Voor de avondploeg:
Weggeven, leuk!
Boeken:
Sophie Zijlstra - Potifars vrouw (heel mooi boek, dubbel gekregen)
Kluun - Haantjes
Rosita Steenberg - Ander licht
Een doos bouquetboekjes(ik denk dat er ongeveer 30 in een doos passen voor verzendkosten 6,75)
DVD's:
Sex and the city 2 (de film)
Andrew Lloyd Webbe - The Royal Albert Hall Celebration
Poirot - de complete tweede serie
Better than chocolate
Madagascar 2
André Rieu - Dancing through the skies
André Hazes - Zij gelooft in mij
Mamma mia!
Computerspel
Royal Envoy
Ik wil er graag de verzendkosten voor terug. Als je mailt naar voorhemera@gmail.com kunnen we uitwisselen.
Weggeven, leuk!
Boeken:
Sophie Zijlstra - Potifars vrouw (heel mooi boek, dubbel gekregen)
Kluun - Haantjes
Rosita Steenberg - Ander licht
Een doos bouquetboekjes(ik denk dat er ongeveer 30 in een doos passen voor verzendkosten 6,75)
DVD's:
Sex and the city 2 (de film)
Andrew Lloyd Webbe - The Royal Albert Hall Celebration
Poirot - de complete tweede serie
Better than chocolate
Madagascar 2
André Rieu - Dancing through the skies
André Hazes - Zij gelooft in mij
Mamma mia!
Computerspel
Royal Envoy
Ik wil er graag de verzendkosten voor terug. Als je mailt naar voorhemera@gmail.com kunnen we uitwisselen.
maandag 23 juli 2012 om 18:52
quote:lorenne schreef op 23 juli 2012 @ 18:49:
Nou ja ik kan me niet meer inhouden.Mag ik ook de laatste rel lezen? Lorenne at ph streepje l punt nl
Mwah, Lieverliefviva-gate, die is niet zo nieuw hoor.
Maar anders moet je je maar mailen op marelsmarels@gmail.com
Nou ja ik kan me niet meer inhouden.Mag ik ook de laatste rel lezen? Lorenne at ph streepje l punt nl
Mwah, Lieverliefviva-gate, die is niet zo nieuw hoor.
Maar anders moet je je maar mailen op marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast