Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
maandag 23 juli 2012 om 17:18
Ik heb ook nog een oude wasmachine van het merk candy.
Hij is stuk, hij pompt niet meer af en toen liep onze badkamer vol.
Maar misschien iemand met een handige man ( of die zelf handig is met het oog op emancipatie)
En een printer. het is een hp Deskjet F4280 All in one.
Dus je kunt er van alles mee. Hij doet het nog prima, alleen vriend heeft bij het samen wonen een nog betere mee genomen. De zwarte inkt is op er zit nog wel iets gekleurd in.
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ivm de glasplaat durf ik de printer niet te versturen.
Hij is stuk, hij pompt niet meer af en toen liep onze badkamer vol.
Maar misschien iemand met een handige man ( of die zelf handig is met het oog op emancipatie)
En een printer. het is een hp Deskjet F4280 All in one.
Dus je kunt er van alles mee. Hij doet het nog prima, alleen vriend heeft bij het samen wonen een nog betere mee genomen. De zwarte inkt is op er zit nog wel iets gekleurd in.
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ivm de glasplaat durf ik de printer niet te versturen.
maandag 23 juli 2012 om 17:23
maandag 23 juli 2012 om 17:28
maandag 23 juli 2012 om 17:31
maandag 23 juli 2012 om 17:34
quote:maylea schreef op 22 juli 2012 @ 21:44:
Ik heb hem gevonden. Er vielen wat boeken op m'n hoofd toen ik een stapeltje wilde pakken
Het is "Fimo Poezen & hondenboek" geschreven door: Willy van der Linden & Riky Verhulst.
Er staan echt hele schattige dingen in.Marels, ik gooi hem er nog een keer in want ik weet niet of jouw rooiewijnbrein van gisteravond het meegekregen heeft
Ik heb hem gevonden. Er vielen wat boeken op m'n hoofd toen ik een stapeltje wilde pakken
Het is "Fimo Poezen & hondenboek" geschreven door: Willy van der Linden & Riky Verhulst.
Er staan echt hele schattige dingen in.Marels, ik gooi hem er nog een keer in want ik weet niet of jouw rooiewijnbrein van gisteravond het meegekregen heeft