Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
@katrientjepientje, dank voor het setje wat je gaat sturen, en wat lief dat je geen verzendkosten wil. Top, ik ben helemaal blij
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:aniek_21 schreef op 23 juli 2012 @ 15:12:

[...]

De kaarten en het boekje zijn al vergeven aan Ayla.

*wow, vet veel reactie's daarop!*

Kan ik bij voorbaat al reageren op de kleding?

Dan ben ik maar op tijd!
@frizzy, ja, voor schuin dak zou je t kunnen gebruiken. Ik ga vanavond voor je meten, zal er ook een fotootje van maken!
Marels, je pakketje is onderweg!

Gaby, toevallig boeken ontvangen vandaag?
Met spoed af te halen in Maarssen (langs A2 bij Utrecht).

Trampoline 244cm, intensief gebruikt maar met andere rand eromheen weer als nieuw.....

Weet niet hoe foto toe te voegen maar kan ik nasturen
.
DV wat kost versturen denk je?
Dubbelvla, is de laptop er nog? Ik weet iemand die er heeeeeeel blij mee zal zijn.
(Onze laptop moet opgestuurd ter reparatie a minimaal 4 weken maar man heeft hem echt hard nodig Als ik er dus 1 kan lenen voor een tijd, kan de onze opgestuurd en zou ik die van jou weer kunnen weggeven dacht ik zo )
Oww flower, heb je die pannenkoeken pan nog?
Ik heb ook nog een oude wasmachine van het merk candy.

Hij is stuk, hij pompt niet meer af en toen liep onze badkamer vol.

Maar misschien iemand met een handige man ( of die zelf handig is met het oog op emancipatie)

En een printer. het is een hp Deskjet F4280 All in one.

Dus je kunt er van alles mee. Hij doet het nog prima, alleen vriend heeft bij het samen wonen een nog betere mee genomen. De zwarte inkt is op er zit nog wel iets gekleurd in.

mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl

Ivm de glasplaat durf ik de printer niet te versturen.
Ik dacht voor jou bird? Nog even de foto van de short.

Short
Ik heb ook nog een blender in de aanbieding, werkt nog prima, wordt alleen nooit gebruikt. Tevens een half elektrische citruspers, hetzelfde verhaal.
@luna30v: ja, heb ik nog. Is wel veel gebruikt en wat verkleurd. Maar is verder nog goed.
Was net bij Mali en haar superschattige dochtertje. Meis, ik ben superblij met de wagen, echt een uitkomst nu die van ons niet meer wil inklappen!

Ga woensdagmiddag wat leuks shoppen voor de kleine dame
if we all light up, we can scare away the dark...
Shit, ik mocht van mezelf voor de vakantie nergens meer op reageren.....maar ik wil wel heul graag een blender!! Kan ik je mailen Dubbelvla?
Oja Fashionvictim, jouw pakketje is onderweg, zal je vanavond de code mailen.

Luna, jouw pakketje doe ik woensdag, ok? Ben nog even op zoek naar iets om alles netjes in te versturen.
Ik zoek nog een leuke vent. Model maakt niet uit, als ie maar lekker vasthoudt. Type Shemar Moore (of bij voorkeur hem zelf). Wil eventueel wel de verzendkosten betalen.

Hier een foto, voor het beeld:

Zal ik voor je in italie kijken, Molly??
Oja en vanavond ga ik foto´s maken van de laarsjes en de jurkjes. Ik heb het er maar druk mee haha. Ben sowieso een beetje oververhit omdat de airco van m´n auto ermee gestopt is vandaag. Precies op de eerste warme dag sinds tijden, grrrrrr.
Als de laptop al vergeven is heb ik pech hoor! Wilde hem aan een meisje die sl een poos in het ziekenhuis ligt geven. Ga ff op mp zoeken ervoor!
quote:rara70 schreef op 23 juli 2012 @ 17:23:

Shit, ik mocht van mezelf voor de vakantie nergens meer op reageren.....maar ik wil wel heul graag een blender!! Kan ik je mailen Dubbelvla?Natuurlijk! ** roep even als je 'm hebt dan haal ik 'm weer even weg.
Dat zou echt super zijn Hanglamp! Ben heel benieuwd.

Flower ik kan via mobiel niet in mijn mail, over een half uurtje ben ik weer op de laptop. Misschien kan het vanavond nog?
quote:maylea schreef op 22 juli 2012 @ 21:44:

Ik heb hem gevonden. Er vielen wat boeken op m'n hoofd toen ik een stapeltje wilde pakken

Het is "Fimo Poezen & hondenboek" geschreven door: Willy van der Linden & Riky Verhulst.

Er staan echt hele schattige dingen in.Marels, ik gooi hem er nog een keer in want ik weet niet of jouw rooiewijnbrein van gisteravond het meegekregen heeft
@ frizzy: vannavond kan wel. De kastjes staan wel boven, dus dan moet je ze wel de trap af tillen.

Mijn man komt pas laat thuis anders had ik hem de opdracht kunnen geven de kastjes beneden te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven