Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 23 juli 2012 @ 18:59:

zo heftig is de rel niet hoor, ik denk dat jullie jezelf blij maken met een wassen neus.... :-)En leer nou eens waar je prioriteiten liggen, mensch. EERST mail je mij netjes terug, dan ga je pas forummen
668, the neighbour of the Beast
Ik heb nog wat kleine flesjes van nivea o.a bodylotion, shampoo ed. Wie wil?

ze zijn nieuw!

Ben nu op vakantie maar stuur ze daarna graag op.

Heb ook nog het een en ander aan kettingen die ik nooit draag. Kan nu alleen geen foto's plaatsen.
quote:Marels schreef op 23 juli 2012 @ 18:59:

Da's nou net datgene wat ik NIET in de aanbieding heb Dubbelvla.

Ik heb alleen de Gelukkige Huisvrouw nog, kwam ik tegen, van Heleen van Royen geloof ik.

Word je daar blij van?

Dan mag je 'm hebben.Als ie net zo saai is als de film, dan mag je er iemand ander (on)gelukkig mee maken
Ik heb hem niet gelezen en weet bij god niet hoe ik er aan kom

Verder heb ik alleen echte boeken
quote:dubbelvla schreef op 23 juli 2012 @ 19:02:

[...]

Als ie net zo saai is als de film, dan mag je er iemand ander (on)gelukkig mee maken Hij is net zo saai als de film. Koste mij giga moeite om er doorheen te komen en dat heb ik niet zo snel.
quote:Marels schreef op 23 juli 2012 @ 19:04:

Ik heb hem niet gelezen en weet bij god niet hoe ik er aan kom

Verder heb ik alleen echte boeken

Ik ook en vaak meerdere delen van één schrijver, daarom heb ik van de week enkele delen opnieuw moeten bestellen. Uitgeleend en gewoon niet meer terug gekregen

Die chickflicks vind ik heerlijk voor tussendoor, een boek waar je niet over na hoeft te denken.
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 19:06:

[...]

Hij is net zo saai als de film. Koste mij giga moeite om er doorheen te komen en dat heb ik niet zo snel.

Ik heb heel de film zitten wachten tot het zeg maar écht zou beginnen , toen was ie afgelopen en bleek dat alles te zijn.

Snap echt niet wat mensen er zo goed aan vonden!
Wat voor delen van wat voor schrijvers dan?
Marels: had je een leuke brievenbus vandaag ?
Ik ben niet eens aan de film begonnen, vond het boek zo saai daar hoefde ik niet ook nog eens bewegende plaatjes bij.
Zag net in de bak van de caravan ook nog crocs liggen met voering. Amper op gelopen maat 30/31 schat ik.

Iemand intressse?
quote:mamavanthijs schreef op 23 juli 2012 @ 19:10:

Zag net in de bak van de caravan ook nog crocs liggen met voering. Amper op gelopen maat 30/31 schat ik.

Iemand intressse?

Damn, die pas ik niet

Ben wel heeeel blij met je kleding trouwens!

Ik was door mijn spijkerbroeken heen, bijna. Nu dus duidelijk niet meer, ze passen echt allemaal
Ik wil die dingen dus al serieus lang hebben, die gevoerde crocs.

Maar ik mag er geen geld aan uitgeven van mezelf, stijltechnische doodzonde enzo
quote:dubbelvla schreef op 23 juli 2012 @ 18:31:

Ik heb ook nog een stuk of 20 broeken (vooral spijkerbroeken) variërend van maat 29-30 tot maat 44, iemand interesse? Voordat ik 20 foto's maak en geen reacties krijg Ik heb interesse Dubbelvla!
quote:Marels schreef op 23 juli 2012 @ 19:08:

Wat voor delen van wat voor schrijvers dan?

Ik was deel 1 van de Stieg Larsson Trilogie kwijt :( Mannen die vrouwen haten. Die vond ik het ergste.

Ik had 2 delen van Karin Slaugther uitgeleend en nooit meer terug gekregen, een boek van Tess Gerritsen en mijn Floor Faber boek. Ik Floor Faber, dat is echt een hilarisch boek.
Dubbelvla wat zijn de lengte maten van die broeken. Ik heb een korte lengtemaat, 28 heb je die er tussen zitten?
quote:newnick schreef op 23 juli 2012 @ 19:13:

[...]

Ik heb interesse Dubbelvla!Welke maat? De grotere gaan in principe naar Chooc, maar heb nog wel andere maten.
quote:mika65 schreef op 23 juli 2012 @ 19:13:

Dubbelvla wat zijn de lengte maten van die broeken. Ik heb een korte lengtemaat, 28 heb je die er tussen zitten?Nope, helemaal niet, ik ben zelf best lang.
En je hebt die stieg al gekocht DV?
Slaughter heb ik hier ook liggen dubbelvla
quote:dubbelvla schreef op 23 juli 2012 @ 19:15:

[...]

Nope, helemaal niet, ik ben zelf best lang.chips jammer, nog mensen die broeken in de aanbieding hebben met lengtemaat 28??? Ik zou er heel blij mee zijn
quote:chocolover schreef op 23 juli 2012 @ 19:15:

En je hebt die stieg al gekocht DV?Yep, heb m al aangevuld. Ik moest natuurlijk wel precies die met dezelfde kaft als de andere
quote:dubbelvla schreef op 23 juli 2012 @ 19:14:

[...]

Welke maat? De grotere gaan in principe naar Chooc, maar heb nog wel andere maten.Maat 40 of 31-32 zo'n beetje :-)
Shenandoah, je hebt mail!
quote:newnick schreef op 23 juli 2012 @ 19:17:

[...]

Maat 40 of 31-32 zo'n beetje :-)Ik ga even voor je kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven