afscheidsfeestje organiseren

23-07-2012 21:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Een reis rond de wereld diner. Heb dat zelf wel 'ns in 'n lokaal restaurantje gegeten en dat was leuk georganiseerd. De kok in pilotenpak, de serveersters als stewardessen en dan vloog je naar Azie en kreeg je 'n loempia en naar Zuid Afrika kreeg je 'n struisvogelbiefje, in Mexico kreeg je n corona etc. etc.
Thema: Ik ga op wereldreis en neem mee... Iedereen een klein handigheidje laten meebrengen die in de backpack past.

Of thema: wat je niet zal missen uit NL. Iedereen in een boekje een irritatie uit NL laten opschrijven zodat ze dat kunnen doorlezen als ze heimwee hebben.

Of thema: post voor onderweg. In het tijdperk van internet voor elke week/maand een brief meegeven met tips en gezellige praatjes van vrienden....

Dat is wat als eerst bij mij opkomt!
leuke ideeen!!
20 man een klein handigheidje wordt toch al gauw te veel troep om mee te slepen.

De NL ergernissen vind ik wel een heel leuk idee.

Wordt het thuisfeestje of een kroegfeestje?
Kijk vooral even op het hilarisch gierige topic zodat je heel wat rare dingen kunt voorkomen.

Als het thuis is zou ik denk ik idd een thema er aan hangen: reis om de wereld en al die 20 gasten een gerechtje laten maken uit een bepaald land.

Een leuke foto van alle vrienden en die laten printen op een pareo zodat jullie altijd mee kunnen op reis. Weet trouwens niet eens of het kan hoor. Handdoek zou wel kunnen maar volgens mij neem je die niet mee als backpacker.
ik kreeg zelf een t-short (zo'n lange), waarop iedereen een boodschap schreef (op de achterkant). Op de voorkant liet ik mijn nieuwe internationale vriendjes wat schrijven. Ik gebruikt 't daar als slaapshirt (in van die hostels, heel handig). Shirt heb ik nu nog!

Teveel kado's meenemen is ondoenlijk, je kan je kilo's goed gebruiken! Wat wel leuk is: foto's meenemen in één klein fotoboekje, met bijv. foto's van 't afscheidsfeestje! Vooral gekke foto's maar ook foto's van 't huis, de stad, altijd leuk om "in den vreemde' te laten zien aan anderen out there!

Succes!! Enne; lief van je, dat je 't organiseert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven