doorgeefvraag
donderdag 10 april 2008 om 13:44
donderdag 10 april 2008 om 13:50
ik zal niet zo flauw zijn ook het antwoord te verklappen. Buiten dat oproepjes niet mogen...ze lijken ook niet echt effect te hebben
@ coldsister, een date hoeft niet fout te zijn, het zit er meer in dat de intentie fout is, of in elk geval ongepast (daarmee niet minder leuk)
als je met je 'ongepaste' intenties op pad gaat pas je dan ook je kleding erop aan? wat doe je dan anders?
@ coldsister, een date hoeft niet fout te zijn, het zit er meer in dat de intentie fout is, of in elk geval ongepast (daarmee niet minder leuk)
als je met je 'ongepaste' intenties op pad gaat pas je dan ook je kleding erop aan? wat doe je dan anders?
anoniem_64251 wijzigde dit bericht op 10-04-2008 13:51
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
donderdag 10 april 2008 om 13:54
@ gizzy als de intentie van de date seks is... vind ik dat niet ongepast... ik vind dat leuk
jah, ik pas mij daar op aan. Verzorg m'n lichaam extra, alles glad en gebodylotion'd... Kleding pas ik niet echt aan, alhoewel het leuk is te spelen met een V-hals of een blousje met knoopjes.
Wat doe je als man voor een date?
jah, ik pas mij daar op aan. Verzorg m'n lichaam extra, alles glad en gebodylotion'd... Kleding pas ik niet echt aan, alhoewel het leuk is te spelen met een V-hals of een blousje met knoopjes.
Wat doe je als man voor een date?
donderdag 10 april 2008 om 14:00
veel worteltjes eten (daar ga je beter van zien), oh en afhankelijk van de date zorg ik uiteraard ook dat mijn kleding erop aangepast is (en meestal onder de kleding ook).
wel eens je ondergoed (een stukje) geshowd of laten voelen aan je date? (zonder dat je al uitgewerkte bedplannen had)
wel eens je ondergoed (een stukje) geshowd of laten voelen aan je date? (zonder dat je al uitgewerkte bedplannen had)
anoniem_64251 wijzigde dit bericht op 10-04-2008 14:01
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
donderdag 10 april 2008 om 14:46
donderdag 10 april 2008 om 14:51
een aantal jaren terug kwam ik een lingerie winkel in voor een Marlies Dekkers setje van een rubberachtig materiaal met een opengewerkt motief. In de winkel waar ik navraag deed ging men bij MD al bedenkelijk kijken en bij rubberachtig (kon het toen al niet zo goed omschrijven) al helemaal. Kinky is voor mij stoer, sexy dus niet traditioneel met kantjes ed...
@ marjo Kinky is leuk, maar alle dag gaat vast ook vervelen...
Is (kinky) mannen ondergoed leuk, of vooral voor mannen met snorren?
@ marjo Kinky is leuk, maar alle dag gaat vast ook vervelen...
Is (kinky) mannen ondergoed leuk, of vooral voor mannen met snorren?
donderdag 10 april 2008 om 14:59
Ikzelf heb weinig met kinky ondergoed, dus ook niets met kinky mannenondergoed, en aan mannen met snor in kinky ondergoed will ik al helemaal niet denken, bedankt Gizzy
Maar blijkbaar verstaat MD haar vak goed, volgens mij hebben alle mannen iets met haar lingerie.......
Vraag aan de dames: dragen jullie wel eens een corset of bustier overdag?
Vraag aan de heren: corset of bustier, leuk of lastig......
Maar blijkbaar verstaat MD haar vak goed, volgens mij hebben alle mannen iets met haar lingerie.......
Vraag aan de dames: dragen jullie wel eens een corset of bustier overdag?
Vraag aan de heren: corset of bustier, leuk of lastig......