lange levertijd zalando

dinsdag 3 april 2012 om 08:50
quote:redband schreef op 03 april 2012 @ 08:48:
Ik zie het probleem niet, woensdag besteld, en nog 2 dagen weekend er bij is morgen in huis is vier werkdagen.
Of had je het liefst het zelfde minuut in huis willen hebben.
Dan had je ouderwets moeten shoppen in de stad.
Ik ken anders genoeg internetaanbieders die wél snel leveren. Zoals wehkamp bijvoorbeeld; op werkdagen voor 22:00 besteld, volgende werkdag al in huis!
Bovendien, 2 dagen weekend? Postbedrijven werken ook gewoon op zaterdag.
Ik zie het probleem niet, woensdag besteld, en nog 2 dagen weekend er bij is morgen in huis is vier werkdagen.
Of had je het liefst het zelfde minuut in huis willen hebben.
Dan had je ouderwets moeten shoppen in de stad.
Ik ken anders genoeg internetaanbieders die wél snel leveren. Zoals wehkamp bijvoorbeeld; op werkdagen voor 22:00 besteld, volgende werkdag al in huis!
Bovendien, 2 dagen weekend? Postbedrijven werken ook gewoon op zaterdag.

dinsdag 3 april 2012 om 09:07

dinsdag 3 april 2012 om 09:07
quote:redband schreef op 03 april 2012 @ 08:58:
Ach, dan bestel je toch lekker bij de andere internetwinkels?
( waar een mens zich druk over maakt)
Eens.
Wat een heisa zeg om niets. Als het iets is wat je snel nodig hebt, dan had je gewoon moeten shoppen in de stad want je wéét dat het lang kan duren of dat er iets mis kan gaan met het verzenden.
Ach, dan bestel je toch lekker bij de andere internetwinkels?
( waar een mens zich druk over maakt)
Eens.
Wat een heisa zeg om niets. Als het iets is wat je snel nodig hebt, dan had je gewoon moeten shoppen in de stad want je wéét dat het lang kan duren of dat er iets mis kan gaan met het verzenden.
dinsdag 3 april 2012 om 11:39
quote:nak schreef op 03 april 2012 @ 08:50:
[...]
Bovendien, 2 dagen weekend? Postbedrijven werken ook gewoon op zaterdag.Zalando geeft helemaal niet aan dat ze binnen een dag leveren, dus dat weet je dan toch van te voren?
[...]
Bovendien, 2 dagen weekend? Postbedrijven werken ook gewoon op zaterdag.Zalando geeft helemaal niet aan dat ze binnen een dag leveren, dus dat weet je dan toch van te voren?
dinsdag 3 april 2012 om 11:45
quote:Mundy schreef op 03 april 2012 @ 11:39:
[...]
Zalando geeft helemaal niet aan dat ze binnen een dag leveren, dus dat weet je dan toch van te voren?
Nee,maar wel 2-3 dagen.
En dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Bij mij zitten er altijd 6-7 dagen tussen bestellen en bezorgen.
Maar ik bestel altijd op dinsdag of woensdag
Als je op maandag besteld,misschien is het er dan wel op vrijdag,dan zit het weekend er niet tussen.
[...]
Zalando geeft helemaal niet aan dat ze binnen een dag leveren, dus dat weet je dan toch van te voren?
Nee,maar wel 2-3 dagen.
Als je op maandag besteld,misschien is het er dan wel op vrijdag,dan zit het weekend er niet tussen.

dinsdag 3 april 2012 om 13:39
Dan zeker niet bij mijn mail vermelden dat het 2 werkdagen duurt. Dan hadden ze moeten zeggen dat het 7 dagen duurd voordat ik het binnen krijg.
Had er over gebeld, wat een slechte klantenservice ook, je krijgt nog geen duidelijk antwoord. Het zou aan de bezorger liggen. Dan word het tijd voor hun dat ze met een andere pakketdienst gaan samenwerken.
Had er over gebeld, wat een slechte klantenservice ook, je krijgt nog geen duidelijk antwoord. Het zou aan de bezorger liggen. Dan word het tijd voor hun dat ze met een andere pakketdienst gaan samenwerken.
dinsdag 3 april 2012 om 13:51
quote:kiddootje schreef op 03 april 2012 @ 11:45:
[...]
Nee,maar wel 2-3 dagen.
Als je op maandag besteld,misschien is het er dan wel op vrijdag,dan zit het weekend er niet tussen.Nee, Zalando zegt niet 2-3 werkdagen tussen bestellen en bezorgen, maar tussen overdracht aan bezorger (Selektvracht) en bezorgen.
[...]
Nee,maar wel 2-3 dagen.
Als je op maandag besteld,misschien is het er dan wel op vrijdag,dan zit het weekend er niet tussen.Nee, Zalando zegt niet 2-3 werkdagen tussen bestellen en bezorgen, maar tussen overdracht aan bezorger (Selektvracht) en bezorgen.
dinsdag 24 juli 2012 om 10:50
Ik wacht nu al langer dan een week op een pakketje van Sarenza, bij de tracking zie ik staan dat het op de 17e in NL is aangekomen en onderweg is naar mijn Kiala punt. Morgen of vanmiddag toch maar is bellen :/.
Bij Zalando bestel ik vaker wat voor een paar tientjes en dan meestal duurt het een dag of vijf voordat het geleverd wordt. De laatste keer deed ik een bestelling van een paar honder euro en toen was het er binnen 48 uur..?
Bij Zalando bestel ik vaker wat voor een paar tientjes en dan meestal duurt het een dag of vijf voordat het geleverd wordt. De laatste keer deed ik een bestelling van een paar honder euro en toen was het er binnen 48 uur..?