baas controleert me
dinsdag 24 juli 2012 om 17:57
Ik werk op verschillende lokaties en nu kwam ik er vandaag via een collega achter dat mijn manager naar collega's belt wat ze van me vinden.
Was vandaag op een lokatie en die mevrouw vertelde me dat de manager problemen heeft met idereneen em zei zelf ook problemen met hem heeft gehad ik heb gezegd dat ik ook problemen met hem heb gehad .
Had ik misschien beter niks op kunnen zeggen.
wie geeft me raadt
Was vandaag op een lokatie en die mevrouw vertelde me dat de manager problemen heeft met idereneen em zei zelf ook problemen met hem heeft gehad ik heb gezegd dat ik ook problemen met hem heb gehad .
Had ik misschien beter niks op kunnen zeggen.
wie geeft me raadt
dinsdag 24 juli 2012 om 18:16
Ik ben, vanuit werk via uitzendbureau, niet anders gewend dan dat er bij elke dienst in nieuwe locatie gebeld werd hoe ze vonden dat ik het deed en of ze me nog terug wilde in de toekomst.
Als je werkgever vind dat je door je drukte niet goed functioneert vind ik het logisch dat hij belt om andere meningen te horen over je functioneren.
Vind het idd. niet slim dat je over je problemen met je leidinggevende praat met iemand van je werk bij een afdeling waar je normaal niet werkt. Hoop dat hij dat niet tegen je keert.
Probeer het "controleren" als zakelijk te zien en niet als persoonlijk. Succes!
Als je werkgever vind dat je door je drukte niet goed functioneert vind ik het logisch dat hij belt om andere meningen te horen over je functioneren.
Vind het idd. niet slim dat je over je problemen met je leidinggevende praat met iemand van je werk bij een afdeling waar je normaal niet werkt. Hoop dat hij dat niet tegen je keert.
Probeer het "controleren" als zakelijk te zien en niet als persoonlijk. Succes!