lingerie
dinsdag 24 juli 2012 om 19:09
Zo en nu ga ik het vragen, want ik word er gek van!
Waar ligt jullie lingerie? Kast? Dozen? Mandjes? Hoe houden jullie het netjes?
Ik heb tussen de 40-50 setjes. Meeste stringetjes zijn met kant, dus niet makkelijk op te vouwen. En al vouw ik ze op, is het binnen no time een rommeltje! Ik ben echt op zoek naar de gouden tip. Ik heb al van alles geprobeerd, lades, hangertjes, grote" bak" en nu uiteindelijk bh's in een mand en slipjes in een aparte mand. Toch is en blijft het een zooitje. Heb ik de bh moet ik het slipje zien te vinden. In de ochtend is dat nog een hele opgaaf! Ik kieper dan ook steeds het mandje om en ga als een gek graaien:)
Dus wie o wie heeft DE tip?
Alvast bedankt!
Waar ligt jullie lingerie? Kast? Dozen? Mandjes? Hoe houden jullie het netjes?
Ik heb tussen de 40-50 setjes. Meeste stringetjes zijn met kant, dus niet makkelijk op te vouwen. En al vouw ik ze op, is het binnen no time een rommeltje! Ik ben echt op zoek naar de gouden tip. Ik heb al van alles geprobeerd, lades, hangertjes, grote" bak" en nu uiteindelijk bh's in een mand en slipjes in een aparte mand. Toch is en blijft het een zooitje. Heb ik de bh moet ik het slipje zien te vinden. In de ochtend is dat nog een hele opgaaf! Ik kieper dan ook steeds het mandje om en ga als een gek graaien:)
Dus wie o wie heeft DE tip?
Alvast bedankt!
dinsdag 24 juli 2012 om 19:14
ik zou willen dat ik 40-50 setjes heb!
Kan je niet lingerie wat je weinig of nooit draagt in en aparte bak leggen en de lingerie wat je regelmatig aan wilt gewoon in je kast? of draag jij ze nog echt allemaal..
Ik heb namelijk de lingerie wat ik zelden draag ( bijv sexy jurkjes, of wat oudere lingerie in een andere kast dan wat ik wekelijks draag)
Kan je niet lingerie wat je weinig of nooit draagt in en aparte bak leggen en de lingerie wat je regelmatig aan wilt gewoon in je kast? of draag jij ze nog echt allemaal..
Ik heb namelijk de lingerie wat ik zelden draag ( bijv sexy jurkjes, of wat oudere lingerie in een andere kast dan wat ik wekelijks draag)
dinsdag 24 juli 2012 om 19:15
dinsdag 24 juli 2012 om 19:28
@Willem1959...waarom?? (grappig bedoeld!). Heb vorige week mijn moeder voor het eerst meegenomen naar een lingeriewinkel en haar 2 mooie setjes (onder lichte dwang) laten passen en ze voelde zich meteen een 'hot momma'! Het verbaasd me dat vrouwen zich hijsen in (met alle respect) een sexloze onderbroek... to each his own!!
dinsdag 24 juli 2012 om 19:29
quote:roseberry schreef op dinsdag 24 juli 2012 19:17 Wat ik doe is wanneer ik mijn beha ''opvouw'' (ik leg de cups op elkaar), tussen de cups het slipje erin leggen. Wanneer ik dus mijn beha uit mijn mand pak, ligt er altijd het juiste slipje bij!Dit heb ik al geprobeerd, maar vind het zo zonde voor de bh als ik hem wikkel zodat de cups opelkaar zitten. Daarvan krijgen ze van die knakjes in de vulling
dinsdag 24 juli 2012 om 19:32
Ik heb niet echt setjes, maar wel kleuren die bij elkaar passen. Heb in de kast 2 van die mandje die je naar voren kan trekken biven elkaar. Onderste liggen sokken en pantys. Bovenste een stapel opgevouwen onderbroeken met daarvoor de bhs op elkaar. (cups in elkaar vouwen) daarnaast alle strings. Die vouw ik niet op, maar gooi ik gewoon op een stapel
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
dinsdag 24 juli 2012 om 19:33
quote:gurly3 schreef op dinsdag 24 juli 2012 19:14 ik zou willen dat ik 40-50 setjes heb!
Ik heb namelijk de lingerie wat ik zelden draag ( bijv sexy jurkjes, of wat oudere lingerie in een andere kast dan wat ik wekelijks draag) Ja ik draag ze echt allemaal. Ik heb 2 boxers en voor de rest lingerie. Ookal loop ik in mn joggings broek heb altijd wel een sexy setje aan:) vind ik gewoon mooi en vrouwelijk
Ik heb namelijk de lingerie wat ik zelden draag ( bijv sexy jurkjes, of wat oudere lingerie in een andere kast dan wat ik wekelijks draag) Ja ik draag ze echt allemaal. Ik heb 2 boxers en voor de rest lingerie. Ookal loop ik in mn joggings broek heb altijd wel een sexy setje aan:) vind ik gewoon mooi en vrouwelijk
dinsdag 24 juli 2012 om 19:37
quote:triple schreef op 24 juli 2012 @ 19:29:
[...]
Dit heb ik al geprobeerd, maar vind het zo zonde voor de bh als ik hem wikkel zodat de cups opelkaar zitten. Daarvan krijgen ze van die knakjes in de vulling
Huh? Wat doe je dan helemaal, want zo vouwen ze ze in de lingeriewinkel ook altijd op en zelf doe ik dat ook al heel mijn leven. Zonder knakjes oid. Het blijft juíst mooi als je de BH zo opvouwt.
Geen tips verder, ik heb 2 laatjes, 1 voor BH`s, en 1 voor broekjes. Het ligt wel op kleur en soort.
[...]
Dit heb ik al geprobeerd, maar vind het zo zonde voor de bh als ik hem wikkel zodat de cups opelkaar zitten. Daarvan krijgen ze van die knakjes in de vulling
Huh? Wat doe je dan helemaal, want zo vouwen ze ze in de lingeriewinkel ook altijd op en zelf doe ik dat ook al heel mijn leven. Zonder knakjes oid. Het blijft juíst mooi als je de BH zo opvouwt.
Geen tips verder, ik heb 2 laatjes, 1 voor BH`s, en 1 voor broekjes. Het ligt wel op kleur en soort.
dinsdag 24 juli 2012 om 19:39
quote:triple schreef op 24 juli 2012 @ 19:29:
[...]
Dit heb ik al geprobeerd, maar vind het zo zonde voor de bh als ik hem wikkel zodat de cups opelkaar zitten. Daarvan krijgen ze van die knakjes in de vullingAls je 1 kant van de bh( dus vanuit het midden ) een halve slag draait, leg je de cups zo in elkaar dat je dus niet de cup naar binnen hoeft te duwen. Dus geen knikjes. Ik hoop dat ik het een beetje redelijk uitleg.
[...]
Dit heb ik al geprobeerd, maar vind het zo zonde voor de bh als ik hem wikkel zodat de cups opelkaar zitten. Daarvan krijgen ze van die knakjes in de vullingAls je 1 kant van de bh( dus vanuit het midden ) een halve slag draait, leg je de cups zo in elkaar dat je dus niet de cup naar binnen hoeft te duwen. Dus geen knikjes. Ik hoop dat ik het een beetje redelijk uitleg.