Mode & Beauty alle pijlers

lingerie

24-07-2012 19:09 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo en nu ga ik het vragen, want ik word er gek van!

Waar ligt jullie lingerie? Kast? Dozen? Mandjes? Hoe houden jullie het netjes?

Ik heb tussen de 40-50 setjes. Meeste stringetjes zijn met kant, dus niet makkelijk op te vouwen. En al vouw ik ze op, is het binnen no time een rommeltje! Ik ben echt op zoek naar de gouden tip. Ik heb al van alles geprobeerd, lades, hangertjes, grote" bak" en nu uiteindelijk bh's in een mand en slipjes in een aparte mand. Toch is en blijft het een zooitje. Heb ik de bh moet ik het slipje zien te vinden. In de ochtend is dat nog een hele opgaaf! Ik kieper dan ook steeds het mandje om en ga als een gek graaien:)

Dus wie o wie heeft DE tip?

Alvast bedankt!
Ik heb alleen maar lingerie en heb hetzelfde probleem.

Tot nu toe vind ik de tip van het slipje tussen de bh de beste!

Nu die lade nog een keer gaan uitmesten...
Ik heb hier geen enkel probleem mee, ik pak het eerste wat ik kan en als ik er dan als een zebra bij loop, prima, het is niet alsof ik in mijn ondergoed werk .
Waarom bewaar je ze niet in de wasmand. Je kan weken zonder te wassen! In de wasmand mag het toch wel een rommeltje zijn? En dan was je gewoon 4 setjes per keer mee...heb je altijd genoeg en nooit rommel
quote:roseberry schreef op 24 juli 2012 @ 19:33:

Ik denk dat je als man met foute witte onderbroeken van de Zeeman het niet gemakkelijk hebt hoor :P Geen vrouw die het waardeert.Willem heeft het sowieso niet makkelijk, ongeacht zijn ondergoed keuze...
Known to cause insanity in laboratory mice
ik hang mijn lingerie allemaal op. allemaal volgens dezelfde manier zoals het in de winkels hangt. ooit eens op de zwarte markt 100 van die hangertjes gekocht. werkt prima!
Ik ben gestopt met vouwen...alleen mijn bh's liggen netjes.

Mijn slips pleur ik zo hop...mijn lades in.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hahaha:)) op de vraag waarom ik er zoveel heb; tja de ene heeft het met schoenen, de ander met tassen. Ik ben gek op mooie lingerie ( en ook op sjaaltjes trouwens).

Ik denk dat ik de tip volg meer mandjes aanschaffen. Alleen ik ben dan bang dat ik straks bulk van de mandjes. Heel veel ruimte in mn kast heb ik niet nl. Hmm dan komen ze dus onder mijn bed.

Thanks voor alle tips people!
Enne wat heeft iedereen toch met willem?
Haakjes aan de binnenkant van de kastdeur. Bh+string set aan 1 haakje. Succes
Ik krijg het helemaal warm van dit topic.. of ligt het aan het weer?

Wel veel hoor! Ik heb misschien 30 onderbroeken.. gelukkig allemaal zonder vulling.. daar zorgt de natuur voor!

Maakt toch niet zoveel uit of je de originele combi aanhoudt?

En anders de bakjes..

Oh, wat is een joggingS broek? En komt je lingerie daar bovenuit..?

Ik ken Willem niet.
Ach, Willem is een man die best wel wat afweet van lingerie. Ik heb van horen zeggen dat hij die van zijn oma draagt bij tijd en wijle onder de muziek van Goodbye Horses. ( )

Ik bedoel, waarom anders zou Willem in dit uiterst feminine topic reageren?
Ik vouw mijn setjes altijd bij elkaar, dus cups naar buiten, bandjes recht en bijpassende slipjes daartussen en leg ze in een box. Heb dan ook geen 40-50 setjes, huidige stand 4 passende beha's met daarbij 8 slipjes. De overige slipjes (ooit bijpassend, dagelijkse ondergoed) gooi ik in een andere box. Geen moeite doen om dat op te vouwen.

Is voor jouw setjes zo'n ikea schoenending (waar je wel 12 schoenen op kan stallen) geen oplossing? Je zou dan 2 of 3 setjes per haakje kunnen doen.
quote:nieuwhier schreef op woensdag 25 juli 2012 00:21 Ik krijg het helemaal warm van dit topic.. of ligt het aan het weer?

Wel veel hoor! Ik heb misschien 30 onderbroeken.. gelukkig allemaal zonder vulling.. daar zorgt de natuur voor!

Maakt toch niet zoveel uit of je de originele combi aanhoudt?

En anders de bakjes..

Oh, wat is een joggingS broek? En komt je lingerie daar bovenuit..?

Ik ken Willem niet. ) een jogging broek( oeps) zo n lelijk geval:))) ik ken willem ook niet:)
quote:fru1t3lla schreef op woensdag 25 juli 2012 00:25 Ach, Willem is een man die best wel wat afweet van lingerie. Ik heb van horen zeggen dat hij die van zijn oma draagt bij tijd en wijle onder de muziek van Goodbye Horses. ( )

Ik bedoel, waarom anders zou Willem in dit uiterst feminine topic reageren? Willem heeft blijkbaar niks te doen:) o nu doe ik het ook:))
quote:Princi schreef op woensdag 25 juli 2012 01:19 Ik vouw mijn setjes altijd bij elkaar, dus cups naar buiten, bandjes recht en bijpassende slipjes daartussen en leg ze in een box. Heb dan ook geen 40-50 setjes, huidige stand 4 passende beha's met daarbij 8 slipjes. De overige slipjes (ooit bijpassend, dagelijkse ondergoed) gooi ik in een andere box. Geen moeite doen om dat op te vouwen.

Is voor jouw setjes zo'n ikea schoenending (waar je wel 12 schoenen op kan stallen) geen oplossing? Je zou dan 2 of 3 setjes per haakje kunnen doen. Ik dacht ineens aan een stropdassen opberg systeem, maar idd een schoenen geval is misschien ook wel handig. Thanks!
Waarom maak je geen foto!s van een paar setjes en plaats je ze hier? Kunnen we kijken wat echt leuk is, kun je de rest wegdoen.
quote:coban2 schreef op woensdag 25 juli 2012 02:12 Waarom maak je geen foto!s van een paar setjes en plaats je ze hier? Kunnen we kijken wat echt leuk is, kun je de rest wegdoen.Ik geloof dat er een fout zit in je nick. Het moet volgens mij willem2 zijn ipv coban2
quote:coban2 schreef op 25 juli 2012 @ 02:12:

Waarom maak je geen foto!s van een paar setjes en plaats je ze hier? Kunnen we kijken wat echt leuk is, kun je de rest wegdoen.
Ik kan me niet voorstellen dat alle setjes nog echt draagbaar zijn. Weggooien die handel en nieuwe kopen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven