Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 24 juli 2012 om 23:06
quote:andersnogiets schreef op 24 juli 2012 @ 23:03:
Haha maroon. Als hond de gele M ziet wordt hij al onrustig. Krijgt hij een euroknaller
en W. ook Ans??
Ik zie die hond al helemaal voor me.. kwispelend,kwijlend en jankend kijken naar die gele M die steeds dichterbij komt..
Haha maroon. Als hond de gele M ziet wordt hij al onrustig. Krijgt hij een euroknaller
en W. ook Ans??
Ik zie die hond al helemaal voor me.. kwispelend,kwijlend en jankend kijken naar die gele M die steeds dichterbij komt..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

dinsdag 24 juli 2012 om 23:08
quote:neurogenesis schreef op 24 juli 2012 @ 22:42:
Mylene, mocht je ooit nog weer eens zoiets willen kopen, geef dan een gil en misschien kan ik wat voor je betekenen.
Hoe voel je je eigenlijk vandaag?
Ok, zal aan je denken dan. Ja vandaag wel goed. Morgen moet ik aardig wat doen en donderdag is helemaal een drukke dag. Thuiszorg komt een dag extra (1e keer dat ze komt), wel aardig dat ze dat doet. Van 9 tot 12 uur en smiddags zorgmentor dus wel zwaar.
Vrijdag kan ik dan rustig aan doen. Poezies aaien
Mylene, mocht je ooit nog weer eens zoiets willen kopen, geef dan een gil en misschien kan ik wat voor je betekenen.
Hoe voel je je eigenlijk vandaag?
Ok, zal aan je denken dan. Ja vandaag wel goed. Morgen moet ik aardig wat doen en donderdag is helemaal een drukke dag. Thuiszorg komt een dag extra (1e keer dat ze komt), wel aardig dat ze dat doet. Van 9 tot 12 uur en smiddags zorgmentor dus wel zwaar.
Vrijdag kan ik dan rustig aan doen. Poezies aaien
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 24 juli 2012 om 23:10
quote:maroon5 schreef op 24 juli 2012 @ 23:06:
Wij kregen vroeger thuis op zondag altijd ijs als toetje, en dan werden er 5 schaaltjes gepakt. Net of ie kon rekenen Ans, want we waren maar met 4, het 5e schaaltje was voor de hond haha. Was zo'n lieve sul, gek op een ijsje
En dat ijsje voor hond van Ans voor 50 cent, tssss dat ze dat nog ervoor vragen.
Wij kregen vroeger thuis op zondag altijd ijs als toetje, en dan werden er 5 schaaltjes gepakt. Net of ie kon rekenen Ans, want we waren maar met 4, het 5e schaaltje was voor de hond haha. Was zo'n lieve sul, gek op een ijsje
En dat ijsje voor hond van Ans voor 50 cent, tssss dat ze dat nog ervoor vragen.
dinsdag 24 juli 2012 om 23:11

dinsdag 24 juli 2012 om 23:18
quote:maroon5 schreef op 24 juli 2012 @ 23:13:
Mv, heb wel eens op je gemopperd, maar wil nu wel even een groot respect uiten dat je zo aan je eigen herstel denkt, dat zelfs de poezen nog niet thuis komen!Dank je, kost wel veel moeite hoor. Gelukkig krijg ik nu meer hulp dus dat is beter.
Mv, heb wel eens op je gemopperd, maar wil nu wel even een groot respect uiten dat je zo aan je eigen herstel denkt, dat zelfs de poezen nog niet thuis komen!Dank je, kost wel veel moeite hoor. Gelukkig krijg ik nu meer hulp dus dat is beter.
dinsdag 24 juli 2012 om 23:18
[quote]andersnogiets schreef op 24 juli 2012 @ 23:15:
W. Heeft die Pavlov reactie niet bron. Wordt sowieso niet gauw onrustig haha
Nee,dat had ik ook niet verwacht.. maar bedoelde eigenlijk die euro-knaller.
O,god,zie nu W. ook kwispelend en kwijlend voor zijn euro-knallertje!!
W. Heeft die Pavlov reactie niet bron. Wordt sowieso niet gauw onrustig haha
Nee,dat had ik ook niet verwacht.. maar bedoelde eigenlijk die euro-knaller.
O,god,zie nu W. ook kwispelend en kwijlend voor zijn euro-knallertje!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...