Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heel pittig bron. Ik hoop dat je er rustig onder blijft. Onthoud dat niks jouw schuld is hoor.

Ja erg he Ieb. We komen er best vaak. We eten daar vaak, zit ook een restaurant bij. Maar het is natuurlijk een slechte zomer voor de horeca geweest.
IBI en Moon:

Ik herken het ook hoor, van een levensverhaal vertellen zonder emoties. Ook ik heb deze versie. Naast een versie die wel emoties bij mij oproept. Maar die vertel ik alleen bij mensen bij wie ik mij kwetsbaar durf / wil opstellen.

IBI, ik heb ook schematherapie gedaan, pas geleden afgerond. Mocht je er ooit vragen over hebben, feel free to ask...
Oef Bron, dat is inderdaad pittig zeg!

Krijg je er gewoon nog 1

Ieb net goed voor die oplichter!

Mylene, klote zeg, had je er veel voor betaald?

Zorg eerst maar dat je weer goed fit wordt, doe bakjes en andere plannen komen wel weer lieverd
quote:lichtbron schreef op 24 juli 2012 @ 22:13:

[...]

Nee,we krijgen nog een pittig aantal onderzoeken (vooral zoon). maar hij gaat in ieder geval naar de naschoolse dagbehandeling na de vakantie,dat wordt 3 á 4 keer per week en er gaat intensieve thuisbegeleiding opgestart worden..

dus pittig...

Wat heftig zeg. Heb je of krijg je dan wel begeleiding waar jezelf ook vertrouwen in hebt, niet zoals laatst dat er al geen klik was.

Neuro, ik denk bewust maar even niet wat het gekost heeft, niet te veel iig want ik was een tijdje op zoek naar die bakjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thanks again,neuro..

Zaterdag met zoon naar de film geweest.. gezellig.. en als hij dan lacht word ik helemaal warm van binnen en vraag ik me verdrietig af waarom hij niet altijd zo lief en aardig kan zijn. ik hoor hem zo graag lachen.

En ik snap er niks van dat hij zo veranderd is.. bleegh,word er helemaal verdrietig van..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ow vroon misschien doe ik dat wel. Voorlopig wacht ik nog op mijn modi's maar wil me dan er echt meer in gaan verdiepen. Bedankt voor je aanbod.
[quote]neurogenesis schreef op 24 juli 2012 @ 22:27:

Krijg je er gewoon nog 1

Iets met karma enzo?
quote:andersnogiets schreef op 24 juli 2012 @ 21:49:

voor allemaal.

Ieb ik vind jou ook echt niet emotieloos overkomen. De keren dat we samen reisden, een lach en een traan hoor. Moon heeft gelijk, je hebt een heel melodieus stemgeluid. Prettig om naar te luisteren iig. En die banaan ben ik ook niet vergeten. Wat hebben we ons de krampen gelachen.

Moon je klinkt opgewekter dan gisteren.

Die banaan vergeten we nooit meer

Misschien ben je met forummerts ook losser dan in zo'n therapiesetting Ieb. Ik zou dat niet raar vinden.

Eerste keer (ik denk dat Patrick toen nog leefde) vond ik je ook niet emotieloos. Een beetje gek met je vleermuisoorbellen (was Halloween). Maar dan positief.

Thanks Ans, voel me beter. Heb gedaan wat goed was en weet nu wat ik doen moet komende tijd. Qua medicijnen en planning.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
MV,Ik krijg dezelfde thuisbegeleiding als mijn zoon,aardige vrouw,maar jammer genoeg binnenkort iemand anders.. die we nu hebben zit in een heel andere regio,vandaar.. we wachten het maar af..
Balen van die bakjes MV. Raar ook dat mensen daar voldoening uit kunnen halen, troep verkopen aan iemand die het toch al niet breed heeft.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:neurogenesis schreef op 24 juli 2012 @ 22:27:

Krijg je er gewoon nog 1

Mylene, klote zeg, had je er veel voor betaald?

Zorg eerst maar dat je weer goed fit wordt, doe bakjes en andere plannen komen wel weer lieverd ja vond ik ook. Patrick was echt in shock door zoveel leugens en bedrog op 1 dag en nog meer van mijn aandeel in het verhaal dan in die van de oplichter. Te goed voor deze wereld was hij wat dat betreft. Soms een tikkie naïef gewoon omdat hij sommige dingen niet wilde geloven. Maar dat zijn eigen vriendin een oplichter had opgelicht heeft hij zwaar op gepakt. Ik heb gezegd dat hij zich niet moest aanstellen en blij moest zijn dat ik ook eens gelogen heb. Ben normaal ook goudeerlijk.
Hallo!

Ik deed dat ook altijd voor onze hond Ans, een ijsje bestellen, vond ie zo lekker!

Ken niemand hier IRL, maar jullie komen geen van allen gevoelloos over hoor. Soms kun je de emoties door het scherm heen lezen
Bron, ik denk dat hij het zelf ook niet snapt.

Ik hoop echt dat jullie gauw een manier vinden om je zoon zoals hij was terug te krijgen.

Ik kan me goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt!

En ja, wat die verkoper betreft: karma idd!

Mylene, mocht je ooit nog weer eens zoiets willen kopen, geef dan een gil en misschien kan ik wat voor je betekenen.

Hoe voel je je eigenlijk vandaag?
ja denk idd dat ik op meetings anders ben dan bij therapie en dan zeker bij deze groep. Sprak trouwens een oud groepsgenoot vandaag zij is een paar weken geleden gestopt met de behandeling want 3 maanden voorbij. Heeft nu maar 1 keer per week een uurtje gesprek en ze zijn nu bezig voor een eventuele opname. Die 3 maanden zijn ook gewoon veel te kort.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 juli 2012 @ 22:35:

Ow vroon misschien doe ik dat wel. Voorlopig wacht ik nog op mijn modi's maar wil me dan er echt meer in gaan verdiepen. Bedankt voor je aanbod.

Een aanrader is het boek "Leven in je leven" van Jeffrey Young. Die gaat over de schema's (de modi's worden er niet in besproken). Al kan ik me voorstellen dat het teveel is dit boek te lezen terwijl de therapie loopt, dit kon ik er toen ook niet bij hebben. Er mee bezig zijn op therapie is dan al meer dan genoeg.

Op internet schijn je trouwens ook wel info te kunnen vinden over de schema's en de modi's. Heb ik nooit opgezocht, maar anderen in mijn groep deden dat.
Ieb ik geloof meteen dat je altijd eerlijk bent.

Ach, misschien had je al een voorgevoel
Ik was op therapie ook anders, veel meer gespannen. En eng om persoonlijke dingen te vertellen aan mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Ook doordat alles onder een vergrootglas lag, werd ik meer gespannen.

Maar ja, juist die vergrootglas en persoonlijke dingen vertellen, hoort bij therapie
Sweet dreams & klets ze
Slaap lekker watervrouw
Lekker slapen Watervrouw!

Het is nog te warm om te gaan slapen maar ik wil me morgen niet weer verslapen eigenlijk
Bedankt voor de info vroon. Ik heb van therapie uit ook een reader gekregen met informatie maar persoonlijke verhalen zijn altijd weer anders dan droge stof lezen.

Zo zit me toch in te houden op het topic over wat je kan doen als je alleen bent.
Ieb, laat gaan... Sommige mensen sporen niet

Sowieso als mensen om een mening vragen willen ze die alleen als die overeenkomt met die van zichzelf
Ik ga even dat topic lezen dan, nu ben ik nieuwsgierig
Haha maroon. Als hond de gele M ziet wordt hij al onrustig. Krijgt hij een euroknaller
Hier ook nog wakker. Ik zit te wachten op een bijzonder iemand, tot hij op Facebook chat komt. Hij bezorgt mij allerlei gevoelens die ik niet eerder heb ervaren via internet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven