lingerie
dinsdag 24 juli 2012 om 19:09
Zo en nu ga ik het vragen, want ik word er gek van!
Waar ligt jullie lingerie? Kast? Dozen? Mandjes? Hoe houden jullie het netjes?
Ik heb tussen de 40-50 setjes. Meeste stringetjes zijn met kant, dus niet makkelijk op te vouwen. En al vouw ik ze op, is het binnen no time een rommeltje! Ik ben echt op zoek naar de gouden tip. Ik heb al van alles geprobeerd, lades, hangertjes, grote" bak" en nu uiteindelijk bh's in een mand en slipjes in een aparte mand. Toch is en blijft het een zooitje. Heb ik de bh moet ik het slipje zien te vinden. In de ochtend is dat nog een hele opgaaf! Ik kieper dan ook steeds het mandje om en ga als een gek graaien:)
Dus wie o wie heeft DE tip?
Alvast bedankt!
Waar ligt jullie lingerie? Kast? Dozen? Mandjes? Hoe houden jullie het netjes?
Ik heb tussen de 40-50 setjes. Meeste stringetjes zijn met kant, dus niet makkelijk op te vouwen. En al vouw ik ze op, is het binnen no time een rommeltje! Ik ben echt op zoek naar de gouden tip. Ik heb al van alles geprobeerd, lades, hangertjes, grote" bak" en nu uiteindelijk bh's in een mand en slipjes in een aparte mand. Toch is en blijft het een zooitje. Heb ik de bh moet ik het slipje zien te vinden. In de ochtend is dat nog een hele opgaaf! Ik kieper dan ook steeds het mandje om en ga als een gek graaien:)
Dus wie o wie heeft DE tip?
Alvast bedankt!
dinsdag 24 juli 2012 om 23:25
woensdag 25 juli 2012 om 00:03
Hahaha:)) op de vraag waarom ik er zoveel heb; tja de ene heeft het met schoenen, de ander met tassen. Ik ben gek op mooie lingerie ( en ook op sjaaltjes trouwens).
Ik denk dat ik de tip volg meer mandjes aanschaffen. Alleen ik ben dan bang dat ik straks bulk van de mandjes. Heel veel ruimte in mn kast heb ik niet nl. Hmm dan komen ze dus onder mijn bed.
Thanks voor alle tips people!
Ik denk dat ik de tip volg meer mandjes aanschaffen. Alleen ik ben dan bang dat ik straks bulk van de mandjes. Heel veel ruimte in mn kast heb ik niet nl. Hmm dan komen ze dus onder mijn bed.
Thanks voor alle tips people!
woensdag 25 juli 2012 om 00:21
Ik krijg het helemaal warm van dit topic.. of ligt het aan het weer?
Wel veel hoor! Ik heb misschien 30 onderbroeken.. gelukkig allemaal zonder vulling.. daar zorgt de natuur voor!
Maakt toch niet zoveel uit of je de originele combi aanhoudt?
En anders de bakjes..
Oh, wat is een joggingS broek? En komt je lingerie daar bovenuit..?
Ik ken Willem niet.
Wel veel hoor! Ik heb misschien 30 onderbroeken.. gelukkig allemaal zonder vulling.. daar zorgt de natuur voor!
En anders de bakjes..
Ik ken Willem niet.
woensdag 25 juli 2012 om 01:19
Ik vouw mijn setjes altijd bij elkaar, dus cups naar buiten, bandjes recht en bijpassende slipjes daartussen en leg ze in een box. Heb dan ook geen 40-50 setjes, huidige stand 4 passende beha's met daarbij 8 slipjes. De overige slipjes (ooit bijpassend, dagelijkse ondergoed) gooi ik in een andere box. Geen moeite doen om dat op te vouwen.
Is voor jouw setjes zo'n ikea schoenending (waar je wel 12 schoenen op kan stallen) geen oplossing? Je zou dan 2 of 3 setjes per haakje kunnen doen.
Is voor jouw setjes zo'n ikea schoenending (waar je wel 12 schoenen op kan stallen) geen oplossing? Je zou dan 2 of 3 setjes per haakje kunnen doen.
woensdag 25 juli 2012 om 02:06
quote:nieuwhier schreef op woensdag 25 juli 2012 00:21 Ik krijg het helemaal warm van dit topic.. of ligt het aan het weer?
En anders de bakjes..
Ik ken Willem niet. ) een jogging broek( oeps) zo n lelijk geval:))) ik ken willem ook niet:)
En anders de bakjes..
Ik ken Willem niet. ) een jogging broek( oeps) zo n lelijk geval:))) ik ken willem ook niet:)
woensdag 25 juli 2012 om 02:07
quote:fru1t3lla schreef op woensdag 25 juli 2012 00:25 Ach, Willem is een man die best wel wat afweet van lingerie. Ik heb van horen zeggen dat hij die van zijn oma draagt bij tijd en wijle onder de muziek van Goodbye Horses. ( )
Ik bedoel, waarom anders zou Willem in dit uiterst feminine topic reageren? Willem heeft blijkbaar niks te doen:) o nu doe ik het ook:))
Ik bedoel, waarom anders zou Willem in dit uiterst feminine topic reageren? Willem heeft blijkbaar niks te doen:) o nu doe ik het ook:))
woensdag 25 juli 2012 om 02:09
quote:Princi schreef op woensdag 25 juli 2012 01:19 Ik vouw mijn setjes altijd bij elkaar, dus cups naar buiten, bandjes recht en bijpassende slipjes daartussen en leg ze in een box. Heb dan ook geen 40-50 setjes, huidige stand 4 passende beha's met daarbij 8 slipjes. De overige slipjes (ooit bijpassend, dagelijkse ondergoed) gooi ik in een andere box. Geen moeite doen om dat op te vouwen.
Is voor jouw setjes zo'n ikea schoenending (waar je wel 12 schoenen op kan stallen) geen oplossing? Je zou dan 2 of 3 setjes per haakje kunnen doen. Ik dacht ineens aan een stropdassen opberg systeem, maar idd een schoenen geval is misschien ook wel handig. Thanks!
Is voor jouw setjes zo'n ikea schoenending (waar je wel 12 schoenen op kan stallen) geen oplossing? Je zou dan 2 of 3 setjes per haakje kunnen doen. Ik dacht ineens aan een stropdassen opberg systeem, maar idd een schoenen geval is misschien ook wel handig. Thanks!
woensdag 25 juli 2012 om 02:19