Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
manoewela @ gmail.com
Lolitaah je hebt mail.
quote:molly74 schreef op 25 juli 2012 @ 11:29:

[...]

Je hebt haar voor die 2,50 E verzendkosten betaald?

Ik gebruik niet gestempelde zegels altijd opnieuw. Mijn moeder is altijd fanatiek met kerstzegels, die worden ook heel vaak niet gestempeld. Likje koffiemelk eraan en het plakt weer.

Ik vrekkig?? Ja, ik heb haar gewoon betaald maar de zegel is niet gestempeld.
quote:newnick schreef op 25 juli 2012 @ 11:11:

Da's jammer! Heb een triptrap verkleiner, die volgens vaders wel weg kan.... Vraag naar familie staat uit of ze hem (al) kunnen gebruiken.
Mhm... goedkope zomerkrachten ingehuurd door PostNL?

Voelt voor mij ook niet goed om de postzegels opnieuw te gebruiken. Heb de brief nog even aan de kant gezet tot ik er over uit ben (envelop heel netjes opengemaakt. Over m'n adres plak ik dan wel een wit A4tje).
quote:Biebeltje schreef op 25 juli 2012 @ 11:34:

Voelt voor mij ook niet goed om de postzegels opnieuw te gebruiken. Heb de brief nog even aan de kant gezet tot ik er over uit ben (envelop heel netjes opengemaakt. Over m'n adres plak ik dan wel een wit A4tje).Je kunt ook gewoon de zegels uitknippen en erop lijmen.
quote:Marels schreef op 24 juli 2012 @ 23:13:

En het stomme is, toen ik tikte wat moeite te hebben met mensen die nooit posten en wel willen hebben hebben hebben hier, kreeg ik te horen dat dat best moet kunnen

Dus waarom eigenlijk niet, mensen die geinspireerd door dit topic toch een account maken en mee komen schrijven?

Zolang het gevoel goed is en mensen niet alleen hebberts zijn, waarom niet?Dat ze dat doen prima, maar ik geef niet aan iedereen mijn spullen...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mag ik vragen hoe jullie mensen 'weigeren' dan als je niet wilt dat je spullen daarheen gaan omdat ze óf nieuw zijn, óf hebberig, etc. Zeggen jullie dat dan gewoon?
Oh dat is wel handig. Ik heb ook nog wat spullen die niet via de post verstuurd kunnen worden.

Sowieso heb ik een hele grote Ikea kast. Merk Expedit. Kleur zwartbruin. De grootste die er is. Ik wil ervanaf, maar wil er ook niets voor vragen. Aan de bovenkant en de onderkant zitten krassen voor verhuizen. Dit kun je dus niet zien verder als je de kast in huis hebt staan, maar hier en daar zitten ook wat besschadigingen. op zich is het een nette kast. Ik zal vanmiddag even een foto posten. Ik hoop dat ik iemand er gelukkig mee kan maken, want ik wil er graag vanaf :D.

Verder heb ik nog haarverf (volgens mij 'blonde highlights' en bruinrood), sieraden, leuke spulletjes voor in huis etc etc.
@siepje: Welke merken en kleur haarverf/highlights? en heb je foto's van de sieraden?
@Maylea: gewoon weer opnieuw gebruiken! Handig toch! Hoef je de andere persoon die iets van je overneemt ook geen verzendkosten in rekening te brengen. Helemaal niet vrekkig, gewoon economisch verantwoord in deze tijd ;)
Ok watervrouw, sorry verkeerd begrepen. Maar ik heb dus een lamp staan die jij bedoeld, op te halen in 010. Weet niet wat voor lampjes erin gaan maar ze doen het beide nog. Als je interesse hebt kun je mailen naar luna30v@hotmail.nl
quote:seara schreef op 25 juli 2012 @ 11:34:

[...]

Je kunt ook gewoon de zegels uitknippen en erop lijmen. Ja, maar het is zo'n mooie bubbelwrap envelop!!! Die kan ik weer hergebruiken om een boek aan iemand anders te sturen. (Oe, ben dan wel benieuwd of hij dan weer niet afgestempeld wordt, kan hij nog een ronde mee )
Ook iets wat ik vreselijk irritant vind: mensen die je om foto's/informatie vragen, zodat je dat vervolgens allemaal mailt en er werk aan besteed, en die dan nooit meer iets laten horen. Prima als je geen interesse hebt, maar zeg dat dan gewoon..
Trouwens, wie stuurt mij de zwarte lijst? Ik ben al 1 keer de boot in gegaan, graag geen 2 e keer...
...
Bood.. Bood??? Boot dus whaha
quote:Biebeltje schreef op 25 juli 2012 @ 11:34:

Voelt voor mij ook niet goed om de postzegels opnieuw te gebruiken. Heb de brief nog even aan de kant gezet tot ik er over uit ben (envelop heel netjes opengemaakt. Over m'n adres plak ik dan wel een wit A4tje).

Het is al een hele tijd telkens erg rommelig bij PostNL. Tja best logisch natuurlijk als ze alle postbodes ontslaan en er goedkope krachten voor in de plaats nemen en dan ook nog eens niet duidelijk zijn naar hun medewerkers.

Er blijft met name in Den Bosch (daar is zo'n groot sorteercentrum) vaak voor vele wijken post liggen.

Ik weet ook niet of ik de postzegels dan wel of niet opnieuw zou gebruiken, voelt niet helemaal juist inderdaad. Ik denk haast van niet, maar ook vooral omdat het me gewoon niet zal opvallen eigenlijk.
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 13:49:

Hier even een lijstje van wat ik nog heb met de foto's.

- roze pet

[afbeelding]

- paarse sjaal

[afbeelding]

- beren beldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.

- rokje edc by esprit maat 36, van ex gekregen paste toen al niet uit beleefdheid paar keer aangehad

[afbeelding]

- cd rek

[afbeelding]

- foto houder

[afbeelding]

- pluchen koe spaarpot, maakt geluid als je er geld in gooit ( wel beetje smoezelig)

[afbeelding]

- taalcursus Italiaans op cd rom ( 2x)

- lamp

[afbeelding]

mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.comEven mijn spullen er weer in gooien
Seara, je zou kunnen zeggen dat je het al aan iemand anders hebt toegezegd als je niet eerlijk wil/durft te zijn...

Niemand kan zien wat er buiten dit forum om via de mail gebeurt.
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 13:55:

en de rest:

- keepers handschoenen voor volwassenen:

[afbeelding]

- decoratie reigers:

[afbeelding]

- twee beeldjes:

[afbeelding]

- kaarsen standaarden van messing, moeten wel gepoetst worden:

[afbeelding]

- kleine kerstboom ( 75 cm)

- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken

- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen

- kinder kapstok met beren:

[afbeelding]

mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 14:02:

en de laatste de boeken:

- droomvriendinnen omnibus

- het complete babyboek - Karin Schutt

- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed

- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!

- Charles den tex - onmacht

- montinac - zij is slank want zij eet.

- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje

- boekje over tarotkaarten

- kluitman thrillers:

mc summer: de laatste nacht

richie tankersley cusick: doodsbang

richie tankersley cusiek: de strandwacht

richie tankersley cusiek: ben ik de volgende?

carol ellis: wat moet hij van me?

carol ellis: het raam

carol ellis: doodse stilte

a. bates: verdwenen

r.l. stine: de babysitter 2

r.l.l stine de waarschuwing.

Ook nog een stapeltje tijdschriften.

mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Zeldamarathonnl: De spellen komen jou kant op. Vriend had ook een webcam en een controller die je an aansluiten op de pc. Die doe ik er ook bij.

Chocolover: De jas gaat ook op de post vandaag. ( ook lekker voor een winterjas )
quote:Soley schreef op 25 juli 2012 @ 10:22:

Zoooo 5 kilo boek onderweg naar jou Bird!
Italië meisje!!

ik had jou nog foto 's beloofd van een sandwich avondjurk ze komen er nog aan, ik ben het niet vergeten. De jurk hangt nog bij m'n moeder. Ik zal m zsm op foto zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven