Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
quote:_flower_ schreef op 25 juli 2012 @ 11:41:

[...]

Het is al een hele tijd telkens erg rommelig bij PostNL. Tja best logisch natuurlijk als ze alle postbodes ontslaan en er goedkope krachten voor in de plaats nemen en dan ook nog eens niet duidelijk zijn naar hun medewerkers.

Er blijft met name in Den Bosch (daar is zo'n groot sorteercentrum) vaak voor vele wijken post liggen.

Ik weet ook niet of ik de postzegels dan wel of niet opnieuw zou gebruiken, voelt niet helemaal juist inderdaad. Ik denk haast van niet, maar ook vooral omdat het me gewoon niet zal opvallen eigenlijk.

Waarom zou postzegels opnieuw gebruiken niet juist zijn? Omdat er nu niets verdiend is door TNT (of hoe heten ze ook alweer)?

Hoe het met kerstzegels gaat heb ik net verteld in een andere posting. Maar ik plak ook gerust de randjes van een velletje zegels op een brief (enkel bij onbelangrijke post, want anders durf ik het niet). Bvb. naar de gemeente en soms naar mijn zorgverzekering. Als ik vind dat er service verleend wordt, dan moet dit mij niet nog eens geld gaan kosten. Dan moeten ze maar werken met een antwoordnummer.

Kortom: ik heb totaal geen moeite met hergebruik van postzegels.
Alle reacties Link kopieren
quote:_flower_ schreef op 25 juli 2012 @ 11:41:

[...]

Het is al een hele tijd telkens erg rommelig bij PostNL. Tja best logisch natuurlijk als ze alle postbodes ontslaan en er goedkope krachten voor in de plaats nemen en dan ook nog eens niet duidelijk zijn naar hun medewerkers.

Er blijft met name in Den Bosch (daar is zo'n groot sorteercentrum) vaak voor vele wijken post liggen.

Ik weet ook niet of ik de postzegels dan wel of niet opnieuw zou gebruiken, voelt niet helemaal juist inderdaad. Ik denk haast van niet, maar ook vooral omdat het me gewoon niet zal opvallen eigenlijk.Ik heb zakelijk ook regelmatig met PostNL te maken en moet zeggen dat dat altijd erg prettig zaken doen is (om ook even een positieve noot te laten horen).
quote:italie_meisje schreef op 25 juli 2012 @ 11:41:

[...]

Even mijn spullen er weer in gooien

italiemeisje,

ik ben wel geinteresseerd in de italiaanse taalcursus, als me die zou willen schenken:O
quote:molly74 schreef op 25 juli 2012 @ 11:18:

[...]

Ik dacht ook al: 'Wie gaat er nu met dit weer bevallen!' Maar ja, je hebt er altijd mensen bij....Ik dus (6 jaar terug hoo) Wel op de koudste dag van de hittegolf;was iets van 32 °C die dag. En ach in de kraamtijd was het iets van 35-37 °C.
quote:luna30v schreef op 25 juli 2012 @ 11:40:

Trouwens, wie stuurt mij de zwarte lijst? Ik ben al 1 keer de bood in gegaan, graag geen 2 e keer...Die was er niet blijkbaar, was een grapje van iemand (meen ik gelezen te hebben). Toch?
@ Lorenne: wat lief van je! Heb het verhaal niet van begin tot eind meegekregen, maar vind het mooi om te lezen dat je zo'n groot hart hebt.
quote:bird73 schreef op 25 juli 2012 @ 11:51:

[...]

Ik dus (6 jaar terug hoo) Wel op de koudste dag van de hittegolf;was iets van 32 °C die dag. En ach in de kraamtijd was het iets van 35-37 °C.Zie je wel, ik wist het! Er zijn altijd mensen die het nóg heter willen hebben.
Weleens de temperatuur op een verloskamer gevoeld?
quote:molly74 schreef op 25 juli 2012 @ 11:52:

[...]

Zie je wel, ik wist het! Er zijn altijd mensen die het nóg heter willen hebben. Komt vast omdat zoonlief ooit een ingevroren embryo was . wilde ook met geen mogenlijkheid mijn buik uit (42 wk 3 dagen).
quote:molly74 schreef op 25 juli 2012 @ 11:48:

[...]

Waarom zou postzegels opnieuw gebruiken niet juist zijn? Omdat er nu niets verdiend is door TNT (of hoe heten ze ook alweer)?

Hoe het met kerstzegels gaat heb ik net verteld in een andere posting. Maar ik plak ook gerust de randjes van een velletje zegels op een brief (enkel bij onbelangrijke post, want anders durf ik het niet). Bvb. naar de gemeente en soms naar mijn zorgverzekering. Als ik vind dat er service verleend wordt, dan moet dit mij niet nog eens geld gaan kosten. Dan moeten ze maar werken met een antwoordnummer.

Kortom: ik heb totaal geen moeite met hergebruik van postzegels.

Inderdaad omdat het in feite niet helemaal eerlijk is tegenover PostNL. Dat is het enige eigenlijk waarom het soms een beetje als niet juist voelt.

Maar voor mij voelt het bijvoorbeeld ook niet juist om op het werk even een prive telefoontje te plegen met de telefoon van het werk. Terwijl ik ook weet dat eigenlijk zowat iedereen dat wel doet en niemand daar eigenlijk problemen mee heeft.
Lorenne, wat een lief gebaar.

quote:bird73 schreef op 25 juli 2012 @ 11:54:

[...]

Komt vast omdat zoonlief ooit een ingevroren embryo was . wilde ook met geen mogenlijkheid mijn buik uit (42 wk 3 dagen).
De haarverf en het zwarte blousje hebben beide een nieuwe eigenaar! Meiden ik hoop dat jullie er plezier van hebben.
Pff...moeten bevallen met dit weer lijkt me helemaal niets zeg.

Gelukkig ben ik uitgerekend in december, dan kan ik het me niet voorstellen dat het zo warm is, haha.

Dan wel maar hopen dat ik niet naar het ziekenhuis hoef, want ben wel weer bang dat het daar dan veel te warm is met verwarmingen aan enzo.
@ Bird ik heb jouw email nog gelezen en ik stuur morgen de schoentjes naar je toe.

Een voor die andere meiden, ik ben niet zo lief hoor, ik heb haar veroordeeld zonder haar verklaring te weten en daarvoor heb ik nu echt echt spijt.
Lorenna, lieve post.

Ikzelf ben toch een beetje te achterdochtig voor zo'n lief gebaar.

Ik heb een ander probleem, ik kom mijn beide hotmails niet meer op. Hij geeft steeds aan dat ik een verkeerd wachtwoord invul terwijl ik het heel zorgvuldig doe. De Caps Lock staat niet aan.

Meer mensen hier last van?
Maylea, misschien een storing op Hotmail? Want het beginscherm ziet er bij mij vandaag ook anders uit.
quote:siepje84 schreef op 25 juli 2012 @ 11:35:

Oh dat is wel handig. Ik heb ook nog wat spullen die niet via de post verstuurd kunnen worden.

Sowieso heb ik een hele grote Ikea kast. Merk Expedit. Kleur zwartbruin. De grootste die er is. Ik wil ervanaf, maar wil er ook niets voor vragen. Aan de bovenkant en de onderkant zitten krassen voor verhuizen. Dit kun je dus niet zien verder als je de kast in huis hebt staan, maar hier en daar zitten ook wat besschadigingen. op zich is het een nette kast. Ik zal vanmiddag even een foto posten. Ik hoop dat ik iemand er gelukkig mee kan maken, want ik wil er graag vanaf :D.

Siepje, waar woon je? Misschien is de kast iets voor mijn zus. Maar dan moeten we wel even kijken of het een beetje in de buurt is. Wij wonen regio 050 (Groningen).
quote:molly74 schreef op 25 juli 2012 @ 12:01:

Maylea, misschien een storing op Hotmail? Want het beginscherm ziet er bij mij vandaag ook anders uit.Oh, dat zou best kunnen. Als je een foutmelding krijgt kijk je extra goed uit of je het goed doet maar hij blijft foutmeldingen geven.
quote:seara schreef op 25 juli 2012 @ 11:35:

Mag ik vragen hoe jullie mensen 'weigeren' dan als je niet wilt dat je spullen daarheen gaan omdat ze óf nieuw zijn, óf hebberig, etc. Zeggen jullie dat dan gewoon?Ja, of ik reageer niet.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 25 juli 2012 @ 12:04:

[...]

Ja, of ik reageer niet.Haha ja dat is ook een optie ja.
quote:newnick schreef op 25 juli 2012 @ 11:11:

Da's jammer! Heb een triptrap verkleiner, die volgens vaders wel weg kan...Familie is geinteresseerd. watervrouw2 atgmailpuntcom
Mag ik iedereen de tip geven om behandelde mails te wissen, ze staan vol met adressen en bankgegevens. Leuk voor hackers.

Wis ook af en toe al je verzonden berichten.
Hotmail doet het weer
Nog een keertje. Iemand? niemand?quote:joda schreef op 25 juli 2012 @ 08:56:

Koga myiata (of hoe je het ook schrijft) zadelfietstas. Spikplinster nieuw

[afbeelding]

tasjes

[afbeelding]

[afbeelding]

geen idee of de tasjes in een enveloppe te 'proppen' zijn.

Tasjes zijn van die kleine schoudertasjes. Om je schouder hangen en ze bungelen dan rond borsthoogte. Past in ; portomonee, sigaretten, telefoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven