Soms..

05-07-2012 20:17 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, zoals algemeen bekend is, niemand is perfect. Zo ook ik niet, maar mijn vriend ook niet.

Ondanks dat hij bijna, bijná perfect is heeft hij toch zijn mankementen.

Tja , en afentoe moet je dat gewoon even van je afzeuren.

Laat ik het spits afbijten.

-We hebben een Amerikaanse koelkast, maar ondanks dat we een koelkast hebben waar je u tegen zegt er is nooit, nóóit ruimte! Dan heeft meneer weer de koelkast compleet met bier gevuld, of redbul, of een combinatie van de boven genoemde.

-De vriezer krijg je amper dicht van de pizza's & spareribs.

-Ik heb op bed altijd 30 cm ruimte, lig de hele nacht op het randje.

Terug schuiven naar het midden kan niet, want hij ligt gezellig tegen mij aangeplakt, zo'n schoonmaak visje. Dan denk ik, ik rol over hem heen, Lig ik aan de andere kant waar wel ruimte is.

Drukt hij mij er aan die kant af.

-En maar niet toegeven dat hij Dhr. Poezelmans stiekem toch wel heel erg lief vind. Het is altijd ''De kat'' en ''Het'' maar als ik thuis kom, loopt de kat net uit zijn richting weg, en zit hij soms zelf onder de katten haren.

Maar ondanks 'alles' hou ik toch van je!
quote:cm_89 schreef op 06 juli 2012 @ 15:03:

Mannen en hun ego,

Laatst lagen we lekker in bed, knusjes tot er een insect over het bed kroop. Dat is altijd even schrikken natuurlijk dus gauw het bed uit. Toen alle rust terug gekeerd was gingen we weer liggen.

Vriend begint: HAHAHAHA jij schrok echt he!!!!!!!! Dat was echt grappig, en een lol dat hij heeft!

Nou, hij sprong toch echt als eerste het bed uit als een ninja waarna hij het arme insectje ook nog is direct vermorzelde, met een plankje zodat hij er niet te dichtbij hoefde te komen.
Heb weer een soms gevalletje ontdekt.

Had snoep en andere lekkere dingen. Omdat zijn dochter bij ons komt logeren. Ik wou het net op een schaaltje doen , ik doe de kast open meer lege papiertjes dan papiertjes met inhoud...
quote:beezy schreef op 18 juli 2012 @ 17:14:

Heb weer een soms gevalletje ontdekt.

Had snoep en andere lekkere dingen. Omdat zijn dochter bij ons komt logeren. Ik wou het net op een schaaltje doen , ik doe de kast open meer lege papiertjes dan papiertjes met inhoud...Hahaha, grr !!
Ik dacht ook al, deense doggen hondjes??? HONDEN inderdaad. Ook honden die je op moet voeden, kan je vriend dat ook?
Hahaha, wat zijn wij mannen toch leuk, he?
zijn 'groot zilver' poetsen als we op het punt staan om weg te gaan en eigenlijk al te laat zijn.

als hij iets leuk vindt er meteen 2 van kopen en er dan soms dus achter komen dat het wat tegenvalt in het gebruik en dan staat er nog 1.

toch weer een ijsje kopen voor onze zoon terwijl we afgesproken hadden dat niet meer te doen en terwijl hij op een ander moment tegen mij roept "jij maakt hem dik!'
Dit topic maakt mij blij.

Helaas ken ik even niet zulke dingen op dit moment niet herrinderen.

Ik kwam vanmiddag thuis vanuit uit het werk,

ex-vrouw ziek op de bank.

Huis een rotzooi, vaat van een kilometer.

Zij gaat even een uurtje slapen op bed,

er zou nog een vriendin langskomen die mee zou mee eten,

dus ze vroeg of ik de voordeur straks op een kier zetten.

Prima, ik rotzooi op ruimen, stofzuigen, voordeur opengezet, vaat gedaan, tafel gedekt, gehakt ballen maken (volgens recept van internet, ik maak die dingen nooit), aardappels schillen, "ping" telefoon "ga maar koken voor jou en kids" GVD! ik heb net rekening gehouden met een extra eter en eet ze zelf ook niet eens mee, wil mevrouw; beschuit.

In iedergeval heb ik en de kids lekker gegeten, de gehaktballen waren erg goed gelukt, er waren des te meer ballen voor mij.
quote:ThunderassMan schreef op 18 juli 2012 @ 19:32:

Hahaha, wat zijn wij mannen toch leuk, he?Nou vooruit, toch ook wel een beetje leuk! ;)
Voor mijn vriend geldt ook: hoe groter de hond, hoe vaker er een verkleinwoordje achter komt. Hij is opgegroeid met leonbergers en helemaal stapel op honden en dan dus het liefst grote honden. Als we op straat lopen en we komen een flink formaat hond tegen, dan gaan zijn ogen glimmen, en kan hij helemaal stralend 'hondje' zeggen, en dan gaat hij, als het van de eigenaar mag, uitgebreid knuffelen. Ik vind het aandoenlijk, en ben het er helemaal mee eens dat grote honden leuker zijn dan kleine.

Wat ik dan weer minder vind, is dat hij die stralende kleine jochie blik ook gebruikt als hij iets van me wil (denk aan dingen als rug insmeren, masseren, zijn lievelingsmaaltje klaarmaken) en ik na al die jaren het nog steeds niet over mijn hard kan verkrijgen om dan 'nee' te zeggen, want dan gaat hij sip kijken. En daar kan ik dus niet tegen, en dat weet hij, grrrrrr.
Ik weet nog een goede. Vriend is gék op snoep en chips. En als hij wat neemt pakt hij niet één snoepje of snoepje één voor één. Of chips handje voor handje. Nee. De zak gaat aan zijn mond en hopsakee. En dan met een triomfantelijk gezicht met een propvolle mond naar me zitten lachen.

Ja die van mij kan er ook wat van kwa snoepen...

Voor mij , met mijn suikerziekte is snoepen een traktatie. Heb met mezelf afgesproken dat ik vrijdag avond 1 glas cola light mag , met een snoepje naar keus. Daar kan ik zo van genieten en van een mini mars kan ik dan 10 hapjes nemen om er optimaal van te kunnen genieten. En mijn vrijdag-traktatie kijk ik altijd wel naar uit.

Mijn vriend daar in tegen schuift een gewone marstreep in 1 hap naar binnen , en daarna volgen er nog 3. M&M's gaan per 100 tegelijk bij hem naar binnen. Hij eet een zak chips binnen 10 minuten op.
Mijn vriend is heel lief en makkelijk, hij poetst het hele huis en doet altijd de was, heerlijk!

Enige wat ik kan bedenken is dat hij alles, maar dan ook alles vergeet! Als hij eens wel doet wat hem gevraagd wordt, komt hij super trots naar me toen: ik heb dat gedaan!

Moet ik hebt alleen niet vragen naar de 5 andere dingen die hij zou doen, want dat is toch hopeloos..

Ook vindt hij zichzelf heel leuk altijd. Wat hij bijna dagelijks doet, is voor mij langs lopen en dan met zijn billen schudden. Daarbij een super trotse blik geven van: vind je mij niet sexy?

Ja 2,5 jaar geleden was dat leuk, 2,5 jaar lang elke dag datzelfde, tja mijn enthousiasme is dan ook niet altijd geweldig

Maar als het daarbij blijft kan ik daar goed mee leven :p

En inderdaad wat jullie zeggen: altijd hele handen vol in je mond stoppen terwijl ik ze een voor een eet. En dan nog verbaasd zijn dat hij niet kan eten zonder te knoeien
Ja , ook bekend. Mijn vriend heeft ookal 5 jaar dezelfde grapjes....

En ookal 5 jaar dezelfde moppen. En als hij een keer een nieuwe heeft. Dan word die vol trots verteld, en daarna nog 4 keer in het uur er na. En de 5 jaar erna ook nog.

En hij heeft nogal de neiging als ik bepaalde films kijk daar moppen over te vertellen. Ben je The Holocaust aan het kijken zit meneer doodleuk joden moppen te vertellen. En hij snapt het dan maar niet dat ik dan ook nog boos word. Ik moet dan uitleggen dat het niet gepast is , en dat ik graag in stilte die film wil zien.

Zo heeft hij meer ongepaste momenten dat hij een mop heeft die hij op dat moment erbij vind passen.
quote:chicka schreef op 06 juli 2012 @ 11:19:

Mijn vent is zeker weten de netste van ons tweeen en hij poetst ook altijd. Op zich heeerlijk (hoef ik het niet te doen), maar ik word dus wel gedrild.. Ik heb mezelf al aangeleerd om de hagelslag in de kast te zetten nadat ik 'm heb gebruikt en de boter weer terug in de koelkast te zetten, deed ik niet toen ik nog alleen woonde (nou ja, pas een uur later ofzo). Maar goed, als ik dan vergeet het mes bij de afwas te leggen, dan vraagt hij daarna op poeslieve toon: "Heb je dit mes nog nodig, of kan ik 'm wegleggen?" Grrrr!!! Leg 'm dan gewoon weg en zeur er niet over!

Hoe herkenbaar, zo'n man heb ik ook! Voor de rest is 'ie best lief hoor...

Hij kijkt ook nogal graag naar RTL Z, moet hij op zich zelf weten natuurlijk maar daarna krijg ik uittentreuren te horen hoe het gaat met de financiële wereld en met bedrijf A t/m Z in het bijzonder. Terwijl ik, als ik dat wilde weten, zelf wel gekeken had, maar goed.

Verder heeft hij een kast vol CD's, maar in de praktijk zet hij vrijwel altijd datzelfde ene plaatje op (en nog keihard ook). Ik kan die CD zolangzamerhand niet meer hóren.

Oh ja, en hij pikt altijd mijn laptop in. Altijd. Zelfs als ik even naar de keuken loop om koffie in te schenken. Kom ik terug, laptop weg.

Voor de rest is hij echt fantastisch
Ja, mijn vriend had mij gister weer eens in een situatie geplaatst....

Hij heeft zijn auto verkocht, dus rijd hij tijdelijk in een auto die hij voor de handel heeft. Ik had deze auto nog niet gezien. Maar hij had de mijne nodig, dus hij dropt netjes zijn sleutels bij mij op de zaak met een briefje "Zwarte sec , ...plein" ik denk WTF is een sec voor een auto? Ik heb die sleutel gebestudeerd , geen logo. Heb het plein wat heel groot is drie keer rond gelopen, geen auto waar achterop/voorop sec stond. Geen telefoon met internet bij me, hij had zijn telefoon uit staan.

Heb uiteinde aan mensen gevraagd of ze wisten wat een sec voor een auto was , persoon nummer 6 wist dat en die kon mij vertellen dat het een Mercedes is, die vaak belasting vrij zijn. Dan denk ik O . Ik zoek dus een oude Mercedes! Heb er iets meer als een uur over gedaan om die auto te vinden.

S'avond heb ik het aan mijn vriend verteld, was een beetje boos. Hij had gewoon Mercedes, en 19.. Der op moeten zeggen en biet sec zwart.

Dit ga ik nog lang te horen krijgen.. Maar mijn wraak zal zoet zijn!
Hihi heel veel herkenbare dingen hiertussen!

Mijn vriend heeft ook bepaalde trekjes, waar ik stiekem bijna altijd om moet lachen... maar probeer te doen alsof ik het niet meer grappig vind. Helaas mislukt dat ook bijna altijd .

- normaalste zaak van de wereld om 's ochtends of voor het douchen een uur lang in z'n nakie rond te lopen door het huis, gewoon al z'n dingetjes aan het regelen en vergeten dat hij naakt is .

- vooral altijd naar mij toekomen en z'n gevaarte rond gaan zwaaien voor mijn neus. ook goed te doen als hij ondertussen aan de telefoon is ofzo, maakt meneer niet uit .

- een verhaal beginnen met 1000383 andere dingen tussendoor. jahaaaa vertel nou maar wat je wilde vertellen...

- heel veel eten lust meneer niet, of 'is niet genoeg voor hem', terwijl hij het nog nooit opheeft. vervolgens vindt hij het super lekker of zit hij na een half bord al vol.
oh en niet te vergeten:

dagelijks de billen shaken en inderdaad, mij aankijken of hij niet sexy is. meestal vraagt hij dat ook nog... hahaha het is zo'n nerd soms
quote:cm_89 schreef op 06 juli 2012 @ 13:44:

Mijn vriend kan soms precies hetzelfde wat ik zeg zo formuleren dat het net lijkt alsof hij iets totaal nieuws verteld. Die toon erbij maakt op mij de indruk dat hij vind dat ik er naast zit en hij het wel even goed zal uitleggen.

Als ik hem er dan op aanspreek dat het niet veel anders is dan ik zei, kan hij altijd zo heerlijk kalm *grr* zeggen dat hij ook nooit heeft beweerd dat ik het niet goed had.

Aanvulling: De jeuk zit hem er bij mij dat hij dat inderdaad niet heeft beweerd dus ik heb dan eigenlijk geen poot om op te staan terwijl zijn houding toch een soort weerstand opwekte bij mij haha!

DIT! Hebben we dezelfde? Deze spant hier echt wel de kroon.

Overigens is mijn vriend een ster in rommel negeren, maar als ik hem wat vraag doet hij het ook altijd (zolang ik het maar niet vraag terwijl hij aan het gamen is want dan hoort hij me niet )

Maar goed, van de andere kant: ik ben diegene die op magische wijze alle lakens in haar slaap naar zich toetrekt en hem het bed uitwerkt en heb chronisch koude voeten die ik opwarm aan zijn benen. (Gaat nu beter nu we gewoon aparte dekbedden hebben)

Ook ben ik een enorme brompot in de ochtend, eerste 30 minuten ben ik compleet niet aanspreekbaar waarop hij gewoon zwijgzaam een kop koffie in mijn handen duwt, me een kus geeft en zegt "ik hou van je" (en ik iets in die aard terug mompel) voor hij de deur uitgaat.
Haha dit is wel leuk lezen, dan zie ik wat ik bij mijn ex allemaal miste. Ook goed om te zien..
Manlief heeft een racefiets waar je U tegen zegt (carbon/alu) en ultegra system.

Overal waar wij op vakantie gaan, moet die fiets mee.

Ach, tis goed voor zijn conditie.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Leuk topic dit, ik doe ook mee quote:beezy schreef op 05 juli 2012 @ 20:17:

-Ik heb op bed altijd 30 cm ruimte, lig de hele nacht op het randje.

Terug schuiven naar het midden kan niet, want hij ligt gezellig tegen mij aangeplakt, zo'n schoonmaak visje. Dan denk ik, ik rol over hem heen, Lig ik aan de andere kant waar wel ruimte is.

Drukt hij mij er aan die kant af.

Haha, ja, dat doet mijn vriend ook. Sowieso is ie aanhankelijker dan ik, ook overdag. Tegenwoordig word ik 's nachts wakker en duw ik hem dan een beetje, en mompel ik wat en dan verhuist ie wel weer even naar zijn kant

Oh, en hij kan niet afwassen! Hij wil graag dat alles er schoon -uitziet- (en dat is ook echt belangrijk voor hem), maar het maakt hem niet echt uit of het dan ook schoon -is- Dus de helft van de keren zijn de afgewassen dingen nog steeds vies, maar 'ze zijn afgewassen' dus het maakt hem dan niet meer uit. LOGICA!
Haha , wat is de man eigenlijk een lach wekkend menselijk ras.

Maar die kleine dingetjes zijn wel juist de dingen die hun zo leuk maken.
Hihihi ik ken er ook nog eentje....mijn lief wil best mee naar een markt, ik bof idd!

Maar dan loop je op die markt en het enige waar hij naar kijkt zijn tentjes met; hamburgers, warme worsten etc...hij blijft er soms voorstaan en kwijlt nog net niet. Met de handen over elkaar kijkt hij hoe het bereid wordt....

Tegenwoordig roep ik 'm niet meer maar ga op een afstandje gaan kijken...het is gewoon lachwekkend.

Ach, na 25 jaar heb ik er nog steeds lol om,en bovendien altijd nog een lijf zonder buik!

Love him!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven