Het aller-schetigste smelt-topic

25-07-2012 16:40 144 berichten
Komt m'n 2-jarige dochter spontaan naar me toe gerend vanmiddag, steekt haar armpjes naar me uit en zegt 'nuffu!'. Ik denk aaaaaaaaaah liefffffffff Heb ik haar in een innige omhelzing, is het volgende dat uit haar mondje komt 'koek!'.

Plemp je tenenkrommend-clichématige 'agossie' verhalen hier.

We moeten toch iets, gezien de komkommertijd, niet?
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig.

Ze weet al vroeg hoe je dingen voor elkaar krijgt.
Ze weet nu al hoe het werkt
Aaagh
Nu al een echte vrouw

Onze dochter van 6 kan dit ook erg goed. Ik geniet gewoon van de lievigheid en zucht bij het vervolg, mijn man kijkt achterdochtig en vraagt en wat nu?
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ghè..... Prima vrouw die dochter van je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heeft ze koek gekregen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 25 juli 2012 @ 16:50:

Heeft ze koek gekregen?Een ijsje.
Mmmmm... Direct na de vraag? Of even er na?

Ik zit te berekenen hoeveel toekomstige kosten je gaat krijgen.
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 16:51:

[...]

Een ijsje.Ja, na zo'n knuffel heeft ze wel een ijsje verdient!
Wat schattig.

Mijn dochter kwam vannacht bij mij liggen, ze had een nachtmerrie en bij ons was ze veilig.

Had ze dat wel al voor het slapen verteld: dat ze een nachtmerrie voelde aankomen. Lekker ding.

Ze is 5.
Zoon (4) een paar maanden geleden tegen zijn vader: Papa! Ik hou zo veel van jou! Vader smelt, waarna zoon toevoegt: Maar ik hou nog meer van mama!

Zoon ( 6) gisteren bij het zien van mijn nieuwe gehaakte tuniekje: Mama, wat een mooie pyjama heb je aan!
Dochter van 6, mam wat gaat t goed hè?

Na een periode van niet luisteren. Ze is zo lief en doet zo haar best! Ben trots op haar!!
quote:Enn schreef op 25 juli 2012 @ 16:53:

Mmmmm... Direct na de vraag? Of even er na?

Ik vind het lastig hoor; ik wil geen pushover zijn maar ook geen botte bruut (te laat )
Laatst was ik met zoon van 4 op een openbaar toilet, zo eentje die open is aan de bovenkant en onder de deur.

Omdat het toilet niet al te fris was ging ik niet zitten maar hing boven de bril. Zoon laat zich op knieën zakken, loert geinteresseerd onder me door en roept dan keihard en wildenthousiast: MAMA!!!!! JIJ PLAST UIT JE BILLEN!!!!! WAAROM PLAS JIJ UIT JE BILLEN????

Luid gegniffel van de rij wachtenden aan de andere kant van de deur.
quote:Pompadoer schreef op 25 juli 2012 @ 16:56:

Zoon ( 6) gisteren bij het zien van mijn nieuwe gehaakte tuniekje: Mama, wat een mooie pyjama heb je aan!
Hahaha... Geweldig hè kleintjes. Nah ja later kan je altijd nog zien waar je de grenzen moet stellen.
quote:mimootje schreef op 25 juli 2012 @ 16:58:

Dochter van 6, mam wat gaat t goed hè?

dat is puur smelt-materiaal!
Dochter van 6 is bezig met zwemles en nogal een bangig type, maar tegelijk een bikkel! Deze week moest ze zonder kurkjes in het diepe. Kost de badmeester lange gesprekken en de belofte dat ze samen het water ingaan. Springt ze met een benepen koppie het water in, een meter later grijnst ze al breed omdat ze sneller sprong dan de badmeester en die dus niet mee 'mocht'.

Als moed gaat over angsten overwinnen is zij een superheld! Was zo trots, gloei nog.
quote:Pompadoer schreef op 25 juli 2012 @ 17:03:

en roept dan keihard en wildenthousiast: MAMA!!!!! JIJ PLAST UIT JE BILLEN!!!!! WAAROM PLAS JIJ UIT JE BILLEN???? ik kan me nog herinneren dat ik zoiets ook wel eens tegen mijn kleinere zusje heb gezegd
Mijn oudste zoon gister : mam ik hou van jou 3 miljoen 700 etc etc. Ik vraag en van je broertje? (zn broertje is nog al een bullebakje). Hetzelfde - 1 was zn antwoord.

Zoon heeft soms wat moeite om op tijd naar de wc te gaan, doordat hij een beetje dromerig is. Laatst zei hij: mam je moet niet boos op mij worden, maar op mn piem, want die zegt te laat dat hij moet plassen.

en verder wil hij graag douchen met mijn zeepjes, want die ruiken zo lekker. De jongste is net 2 en praat nog niet zoveel. maar Ciao en ipad krijgt hij wel zn mond uit...
Mijn zoon was erg verbaasd dat ik geen piemel had, zonder ben je blijkbaar niet compleet.

Komt nog wel hoor mama, sprak hij troostend.
Jongste dochter afgelopen week tegen d'r vader....papaaaaaa, papaaaaaa. Lief vraagt wat is er? dochter; ooooo niks ik ben alvast aan het zeuren voor morgen......

(Je kon me opvegen toen die opmerking er uit kwam, ze is 3 1/2)
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 17:06:

[...]

ik kan me nog herinneren dat ik zoiets ook wel eens tegen mijn kleinere zusje heb gezegd Hij wist wel dat ik geen piemel had maar blijkbaar dacht hij dat ik een soort kraantje had waarmee ik net zo mooi naar voren kon plassen als hij (legde hij later uit).
ge-wel-dig allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven