Het aller-schetigste smelt-topic
woensdag 25 juli 2012 om 16:40
Komt m'n 2-jarige dochter spontaan naar me toe gerend vanmiddag, steekt haar armpjes naar me uit en zegt 'nuffu!'. Ik denk aaaaaaaaaah liefffffffff Heb ik haar in een innige omhelzing, is het volgende dat uit haar mondje komt 'koek!'.
Plemp je tenenkrommend-clichématige 'agossie' verhalen hier.
We moeten toch iets, gezien de komkommertijd, niet?
Plemp je tenenkrommend-clichématige 'agossie' verhalen hier.
We moeten toch iets, gezien de komkommertijd, niet?
vrijdag 27 juli 2012 om 23:15
quote:geestig schreef op 27 juli 2012 @ 23:11:
[...]
Niet altijd zo schattig trouwens. Van de week (in bikini in de tuin): 'Mama is die dikke...' En bedankt..ben 20 weken zwanger, maar toch!
Volgens mij ben je voor die ukken al snel dik. En oud
Gelukkig ben jij nog dik met een (mooie) reden.
Zo leuk om hier te lezen
[...]
Niet altijd zo schattig trouwens. Van de week (in bikini in de tuin): 'Mama is die dikke...' En bedankt..ben 20 weken zwanger, maar toch!
Volgens mij ben je voor die ukken al snel dik. En oud
Gelukkig ben jij nog dik met een (mooie) reden.
Zo leuk om hier te lezen
zaterdag 28 juli 2012 om 00:11
Mijn nichtje van twee tegen mijn zus:
"als ik later groot ben, heel hoog in de lucht, word ik ook dik. En dan ben ik jouw mama" Zus is iets steviger, maar niet dik.
En ook nog zo lief. Ze is bijna drie, en zit opeens in de lakschoenen-oorbellen-nagellak fase... Mijn zus is anti, maar heeft zelf wel oorbellen. Mijn nichtje: "als ik later groot ben, krijg ik oorbellen....en borsten." Toch iets om maar uit te kijken.
"als ik later groot ben, heel hoog in de lucht, word ik ook dik. En dan ben ik jouw mama" Zus is iets steviger, maar niet dik.
En ook nog zo lief. Ze is bijna drie, en zit opeens in de lakschoenen-oorbellen-nagellak fase... Mijn zus is anti, maar heeft zelf wel oorbellen. Mijn nichtje: "als ik later groot ben, krijg ik oorbellen....en borsten." Toch iets om maar uit te kijken.
zaterdag 28 juli 2012 om 10:09
Mijn zoontjes van 2 en 4, samen aan t spelen met de duplo. Ik sta in de keuken een stukje verderop. Zegt mijn oudste tegen de jongste (terwijl hij niet weet dat ik hem hoor) 'Wij vinden mama de allerliefste van de wereld he'? Waarop mijn jongste 'Ja' murmelt en ze eensgezind verder spelen.
Ik stond te smelten in de keuken, dat begrijp je
Ik stond te smelten in de keuken, dat begrijp je
zaterdag 28 juli 2012 om 14:07
Dochter van 2 met papa onder de douche: Pappaaa, worssie! Ikke geen worssie, ikke billen!
Een dag later met het warme weer buiten in de tuin: Ikke OOK worssie! (Komt vervolgens met de tuinslang tussen haar beentjes aangerend)
Tijdens het verschonen schopte ze met haar benen tegen mijn 30-weken zwangere buik aan. Met een ongeruste blik op haar koppie komt ze overeind, trekt mijn shirt omhoog, zegt: sollie baby, geeft een kusje op mijn buik en zegt: nou over!
Een dag later met het warme weer buiten in de tuin: Ikke OOK worssie! (Komt vervolgens met de tuinslang tussen haar beentjes aangerend)
Tijdens het verschonen schopte ze met haar benen tegen mijn 30-weken zwangere buik aan. Met een ongeruste blik op haar koppie komt ze overeind, trekt mijn shirt omhoog, zegt: sollie baby, geeft een kusje op mijn buik en zegt: nou over!
zaterdag 28 juli 2012 om 14:13
Uitspraken van mijn dochter (nu 9)
* (papa stapte onder de douche) " papa, waarom doe jij je berenhemd niet uit? ".
* Na buiten een tijdje op het potje doorgebracht te hebben, kwam ze, met haar broekje op de enkels, naar binnen strompelen in lichte paniek. " mama, mama! mijn poepie is gesmolten!!"
* Ze kwam met een lieveheersbeestje op haar hand naar mij toe en zei; " kijk mama, een schildpadmiertje!".
* (papa stapte onder de douche) " papa, waarom doe jij je berenhemd niet uit? ".
* Na buiten een tijdje op het potje doorgebracht te hebben, kwam ze, met haar broekje op de enkels, naar binnen strompelen in lichte paniek. " mama, mama! mijn poepie is gesmolten!!"
* Ze kwam met een lieveheersbeestje op haar hand naar mij toe en zei; " kijk mama, een schildpadmiertje!".
zaterdag 28 juli 2012 om 20:09
We zitten oudste zoon (4) s avonds altijd nog even op de wc voor we zelf naar bed gaan. Sowieso heel schattig, zo'n slaapdronken pyama-manneke. Zei hij pas in slaapdronken toestand 'mama-ik-hou-zoveel-van-jou' toen ik hem terug in bed legde om vervolgens weer weg te zakken in een heel diepe slaap..... Zo lief!
Ik vind de kindertjes in zijn klas ook zo schattig allemaal. Op de 1 of andere manier noemen ze me bij de voornaam, terwijl ze de rest vd moeders meestal mama-van-... noemen. Dus dat vind ik dan zo lief als ik 'Kessie dit of dat' hoor.
En ik ben tegen buikvoelers, echt die sla ik van me af (ben zwanger) maar de meisjes uit zoons klas vragen me dan zo lief of ze even mogen voelen, dat kan ik echt niet weerstaan. En dan staan er zo 4 paar handjes op mijn buik (tegelijkertijd). Zo cute. De juf komt me dan bevrijden, haha.
Ik vind de kindertjes in zijn klas ook zo schattig allemaal. Op de 1 of andere manier noemen ze me bij de voornaam, terwijl ze de rest vd moeders meestal mama-van-... noemen. Dus dat vind ik dan zo lief als ik 'Kessie dit of dat' hoor.
En ik ben tegen buikvoelers, echt die sla ik van me af (ben zwanger) maar de meisjes uit zoons klas vragen me dan zo lief of ze even mogen voelen, dat kan ik echt niet weerstaan. En dan staan er zo 4 paar handjes op mijn buik (tegelijkertijd). Zo cute. De juf komt me dan bevrijden, haha.
zaterdag 28 juli 2012 om 20:28
Mama, heb jij geen piemel? Nee liefje, meisjes hebben geen piemel. Oh,dat komt vast nog wel hé, anders is het zo zielig voor je.... En blijft met een zielige blik kijken hoe ik me aankleed.
Mama, zucht, ik hou zoveel van jou. Mamaatje, ik heb je zo gemist (als ik even naar de wc ben geweest)..
Mama, kom eens kijken, de T van ....... zijn voornaam. (Zijn drol in de wc).
Mama, mama, mama, mag ik op je schoot, mag ik een kus....
Mama, ik vind jou de aller aller aller aller allerliefste.....
Mama, zucht, ik hou zoveel van jou. Mamaatje, ik heb je zo gemist (als ik even naar de wc ben geweest)..
Mama, kom eens kijken, de T van ....... zijn voornaam. (Zijn drol in de wc).
Mama, mama, mama, mag ik op je schoot, mag ik een kus....
Mama, ik vind jou de aller aller aller aller allerliefste.....
maandag 30 juli 2012 om 20:22
Vandaag met mijn kinderen over de vakantie aan het praten, nog maar ... nachtjes slapen. Doe ik een vreugdesprongetje, zegt mijn zoon, wow mam wat kun jij hoog springen.... voor je leefftijd.
En hij bedoelde het nog complimenteus ook.
Toch was en is het een ontzettend lief joch hoor. Toen hij nog maar net bij me op de fiets zat, stak hij bij elke tegenligger zijn hoofdje om het windscherm en zei tegen echt iedereen haaaai!! Volgens mij heeft hij daar veel mensen een goeie bui mee bezorgd, werd erg vaak terug gegroet en gegrijnsd.
Mijn dochter is nog steeds zo'n teutebel, als ze bij mij achterop zit, draait ze zich om en begint gewoon te kletsen met degene die achter ons fietst.
En hij bedoelde het nog complimenteus ook.
Toch was en is het een ontzettend lief joch hoor. Toen hij nog maar net bij me op de fiets zat, stak hij bij elke tegenligger zijn hoofdje om het windscherm en zei tegen echt iedereen haaaai!! Volgens mij heeft hij daar veel mensen een goeie bui mee bezorgd, werd erg vaak terug gegroet en gegrijnsd.
Mijn dochter is nog steeds zo'n teutebel, als ze bij mij achterop zit, draait ze zich om en begint gewoon te kletsen met degene die achter ons fietst.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
dinsdag 31 juli 2012 om 20:33
Ik had toenstraks een fijne. Ik heb een schat van een schoonmoeder, maar soms erg eh aanhankelijk naar mijn dochter toe. Als mijn dochter "mama" roept antwoord geven enzo. Vandaag zei mijn dochter dus weer 'lieveling', en toen vroeg mijn schoonmoeder "oma's lieveling?", en dochter antwoordde "nee, mama!"
dinsdag 31 juli 2012 om 21:38
Oh wat lief. Ik smelt de hele dag (de meeste tijd).
Een week geleden ofzo. Meiseltje huilt smiddag in haar bedje na haar slaapje en ik ben nog even bezig. Zoon komt uit zijn kamertje en gaat naar haar toe: 'Meiseltje, waarom huil je? Wat is er nou?'. Ze is stil en hij loopt weer weg. Ze begint weer te huilen. Je ziet hem verantwoordelijk denken en hij loopt weer terug. 'meiseltje, wat is er nou? Ik ben hier. We gaan niet weg hoor, we blijven toch bij je'
Een week geleden ofzo. Meiseltje huilt smiddag in haar bedje na haar slaapje en ik ben nog even bezig. Zoon komt uit zijn kamertje en gaat naar haar toe: 'Meiseltje, waarom huil je? Wat is er nou?'. Ze is stil en hij loopt weer weg. Ze begint weer te huilen. Je ziet hem verantwoordelijk denken en hij loopt weer terug. 'meiseltje, wat is er nou? Ik ben hier. We gaan niet weg hoor, we blijven toch bij je'