typische mannen uitspraken

25-07-2012 17:42 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?

Ik zal beginnen.

Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.

Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.

Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.

Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
Echt?

Ik was direct gescheiden.

Ik kan echt niet tegen mannen met zulke onderbroekenhumor.
Haha, omg. Sorry maar ik vind em echt supergrappig
Doei
quote:gloriosa schreef op 25 juli 2012 @ 17:45:

Haha, omg. Sorry maar ik vind em echt supergrappig dan heb jij nog nooit n ontstoken oor gehad
Ja, had dat ook met mijn ex toen ik ziek was en hij wilde sex. Ik zei dat ik 40 graden had. Hij: "Ja, je bent zo lekker heet!"
DAs geen humor, dat menen ze bloedserieus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 17:48:

Ja, had dat ook met mijn ex toen ik ziek was en hij wilde sex. Ik zei dat ik 40 graden had. Hij: "Ja, je bent zo lekker heet!"Hence ''ex''
quote:Fame schreef op 25 juli 2012 @ 17:50:

DAs geen humor, dat menen ze bloedserieus.Klopt.
Ik kan er altijd slecht tegen als mannn zeggen: zo zijn mannen nu eenmaal, of, dat doen alle mannen nu eenmaal
quote:Confiture schreef op 25 juli 2012 @ 17:51:

Ik kan er altijd slecht tegen als mannn zeggen: zo zijn mannen nu eenmaal, of, dat doen alle mannen nu eenmaalDat heeft mijn vent nog nooit tegen mij gezegd.
Als dat een typische mannen opmerking is, ben ik blij dat ik kennelijk geen typische man heb. Typisch wel.
typisch mannen-antwoord op persoonlijke vraag: "huh ? hoezo ?"
quote:SeptemberGirl schreef op 25 juli 2012 @ 17:50:

[...]

Hence ''ex'' Juist
De mijne ook niet SeptemberGirl, maar ik ken er zat.
quote:Fame schreef op 25 juli 2012 @ 17:50:

DAs geen humor, dat menen ze bloedserieus.klopt
quote:gunstig schreef op 25 juli 2012 @ 17:53:

typisch mannen-antwoord op persoonlijke vraag: "huh ? hoezo ?"Of: kan dit een andere keer?
quote:Confiture schreef op 25 juli 2012 @ 17:51:

Ik kan er altijd slecht tegen als mannn zeggen: zo zijn mannen nu eenmaal, of, dat doen alle mannen nu eenmaalMaar 't is wel zo. Zo zijn we.
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 17:54:

[...]

Of: kan dit een andere keer?My favorite!
Oke nog één in dezelfde categorie.

Vriendin van mij vertelde dat ze een schimmelinfectie had en klaagde bij haar man om de ontzettende jeuk.

Waarop haar man haar aanbood om haar eens lekker te krabben wijzend naar z´n kruis

Onze mannen zijn trouwens echt geen familie
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 17:54:

[...]

Of: kan dit een andere keer?of bij het ter spraken brengen van een huishoudelijke of relatie (!) aangelegenheid : "wil je DAAR nou werkelijk ruzie om gaan maken ??"
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 17:56:

[...]

My favorite! >>
quote:ashley101 schreef op 25 juli 2012 @ 17:56:

Vriendin van mij vertelde dat ze een schimmelinfectie had en klaagde bij haar man om de ontzettende jeuk.

Waarop haar man haar aanbood om haar eens lekker te krabben wijzend naar z´n kruis

Verwacht geen serieuze mening van mannen wanneer het de ongemakken van het vrouw-zijn betreft. Het is toch altijd fout, dus we zwijgen of trekken het in het belachelijke. En wanneer je wilt dat we onze tong er ooit nog insteken, dan willen we zo weinig mogelijk weten.

Zo, ook weer opgehelderd.
tijdje een scharrel gehad waar het wel leuk mee was, maar in een bepaalde periode had ik het erg druk met werk/school/thuissituatie e.d. dus mijn hoofd stond er niet altijd naar.

na 2x de befaamde hoofdpijn uitvlucht te hebben gebruikt komt op een willekeurig moment mijn scharrel lief aangelopen met een glaasje water en een stripje.. ik kijk hem vragend aan.

zeg hij: "hier heb je paracetamol voor je hoofdpijn" ik geef aan dat ik geen hoofdpijn heb zegt hij doodleuk: "mooi! dan kunnen we eindelijk weer een keertje lekker neuken!"

*zucht*

dat heeft hij geweten!

eindelijk toegeven aan de sex, heb lekker speels vastgebonden aan bed want daar hield hij van. en toen lekker gaan pijpen.. en blijven pijpen zelfs toen hij het niet leuk meer vond! en gewoon stug doorgaan.

hij schreeuwde het uit om een bepaald ogenblik, en niet omdat hij het zo leuk vond. gna gna gna.

daarna eigenlijk nooit meer gezien.
quote:ashley101 schreef op 25 juli 2012 @ 17:56:

Onze mannen zijn trouwens echt geen familie

Wat voor blik met mannen-uit-Maaskantje hebben jullie opengetrokken?
quote:gunstig schreef op 25 juli 2012 @ 17:58:

[...]

of bij het ter spraken brengen van een huishoudelijke of relatie (!) aangelegenheid : "wil je DAAR nou werkelijk ruzie om gaan maken ??"

OMG jaaa!

Of: '"TYPISCH JOU om het daar over te willen hebben".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven