typische mannen uitspraken

25-07-2012 17:42 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?

Ik zal beginnen.

Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.

Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.

Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.

Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
quote:elsemiekje schreef op 25 juli 2012 @ 17:59:

hij schreeuwde het uit om een bepaald ogenblik, en niet omdat hij het zo leuk vond. gna gna gna.

daarna eigenlijk nooit meer gezien.GEEN TANDEN. Echt, ik kan het niet vaak genoeg zeggen. GEEN TANDEN
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 17:55:

[...]

Maar 't is wel zo. Zo zijn we. [afbeelding]Gelukkig maar Armand, dat jij niet kan spreken van ''we'', want zo debiel zijn echt niet alle mannen.
quote:SeptemberGirl schreef op 25 juli 2012 @ 18:02:

[...]

Gelukkig maar Armand, dat jij niet kan spreken van ''we'', want zo debiel zijn echt niet alle mannen.Ik sta slechts vóór de zwijgende menigte watjes, helaas
Bij het ter sprake brengen van 'een gevoelskwestie' of iets anders voor mij belangrijks: "kunnen we het daar niet morgen over hebben, het is nu echt te laat en ik ben zooo moe!" (en andere avonden dan wel gewoon tot ver na die tijd opblijven)
quote:Mozzarella schreef op 25 juli 2012 @ 18:03:

Bij het ter sprake brengen van 'een gevoelskwestie' of iets anders voor mij belangrijks: "kunnen we het daar niet morgen over hebben, het is nu echt te laat en ik ben zooo moe!" (en andere avonden dan wel gewoon tot ver na die tijd opblijven)Ja, waarom dat 'praten' altijd van de slaap- en relaxtijd af moet, is me al jaren een raadsel!
nog bedankt voor dit heerlijke topic, ashley101
TAM, Donkey, WDR en anderen, jump in anytime, hoor
Nog een : "als jij niet altijd zo zeurde , zou ik me heus wel aan de afspraken houden"
Wat voor blik met mannen-uit-Maaskantje hebben jullie opengetrokken?[/quote]

Verder is het een super echtgenoot/vader maar niet altijd even tactisch.
"Ik ben niet boos. Jij MAAKT me boos."
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 18:05:

nog bedankt voor dit heerlijke topic, ashley101

Graag gedaan Amand.

En jij nog bedankt voor je verhelderende uitleg over de dingen die jullie niet willen weten.

Kan me er ook wel iets bij voorstellen.
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 18:08:

"Ik ben niet boos, jij MAAKT me boos."+1
quote:Confiture schreef op 25 juli 2012 @ 17:54:

De mijne ook niet SeptemberGirl, maar ik ken er zat.

Die zitten op het Fok forum en geven reacties op artikelen in de telegraaf als "Wilders for president!".

Enne....mijn excuus nog voor mijn reactie van een paar weken terug.

Was wel heerlijk, maar niet correct en zo ben ik normaliter niet.
Mijn ex vond het zelf erg leuk om regelmatig de volgende 'grap' te maken: "Hee, weet je waar dat op lijkt? Dat lijkt wel een broodje rosbief!"

Erg goed voor de stemming
quote:Demissionair schreef op 25 juli 2012 @ 18:09:

[...]

Die zitten op het Fok forum en geven reacties op artikelen in de telegraaf als "Wilders for president!". WTF!?! Wilders is nu ook al de schuld van alle 'foute' mannenreacties!
quote:Demissionair schreef op 25 juli 2012 @ 18:09:

[...]

Die zitten op het Fok forum en geven reacties op artikelen in de telegraaf als "Wilders for president!".

Enne....mijn excuus nog voor mijn reactie van een paar weken terug.

Was wel heerlijk, maar niet correct en zo ben ik normaliter niet.Moi?
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 18:08:

"Ik ben niet boos. Jij MAAKT me boos."die ga ik onthouden en gebruiken
-Vrouwen hun enige recht is het aanrecht.

-Mijn vrouw heeft geen gat in haar hand,ze heeft geen hand.

-Als je klaagt over hoofdpijn,en hij heeft zin zeggen: Daar hoef ik niet te zijn schat?
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 18:04:

[...]

Ja, waarom dat 'praten' altijd van de slaap- en relaxtijd af moet, is me al jaren een raadsel!Ghehe, wel toevallig dat 'men' altijd ineens heeeeel nodig moet slapen net toevaaaalllig als zoiets ter sprake komt
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 17:54:

[...]

Of: kan dit een andere keer?Goh, die komt mij ook bekend voor....

tijdje een scharrel gehad waar het wel leuk mee was, maar in een bepaalde periode had ik het erg druk met werk/school/thuissituatie e.d. dus mijn hoofd stond er niet altijd naar.

na 2x de befaamde hoofdpijn uitvlucht te hebben gebruikt komt op een willekeurig moment mijn scharrel lief aangelopen met een glaasje water en een stripje.. ik kijk hem vragend aan.

zeg hij: "hier heb je paracetamol voor je hoofdpijn" ik geef aan dat ik geen hoofdpijn heb zegt hij doodleuk: "mooi! dan kunnen we eindelijk weer een keertje lekker neuken!"

*zucht*

dat heeft hij geweten!

eindelijk toegeven aan de sex, heb lekker speels vastgebonden aan bed want daar hield hij van. en toen lekker gaan pijpen.. en blijven pijpen zelfs toen hij het niet leuk meer vond! en gewoon stug doorgaan.

hij schreeuwde het uit om een bepaald ogenblik, en niet omdat hij het zo leuk vond. gna gna gna.

daarna eigenlijk nooit meer gezien.Vind ik niet zo leuk. JE had hem toch ook gewoon kunnen zeggen dat je hoofd er niet naar stond???
Ik ken natuurlijk de vrouwonvriendelijke grappen maar daar kan ik eigenlijk wel om lachen.

Verder nog een goede uitspraak.

Als je chagrijnig bent "Je bent zeker ongesteld?"

FOUT!!!!

eindelijk toegeven aan de sex, heb lekker speels vastgebonden aan bed want daar hield hij van. en toen lekker gaan pijpen.. en blijven pijpen zelfs toen hij het niet leuk meer vond! en gewoon stug doorgaan.

daarna eigenlijk nooit meer gezien.Goh, wat grappig. Als een man bij een vrouw zoiets zou flikken zou hij vermoedelijk worden aangeklaagd (en opgesloten) wegens aanranding.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Mozzarella schreef op 25 juli 2012 @ 18:12:

Mijn ex vond het zelf erg leuk om regelmatig de volgende 'grap' te maken: "Hee, weet je waar dat op lijkt? Dat lijkt wel een broodje rosbief!"

Erg goed voor de stemming

OMG, deze kerel heb je toch hopelijk meteen gedumpt na de eerste keer dat hij dat zei?

Wat érg, ik heb gewoon last van plaatsvervangende boosheid hier
quote:ladytruckster schreef op 25 juli 2012 @ 18:14:

-Vrouwen hun enige recht is het aanrecht.

-Mijn vrouw heeft geen gat in haar hand,ze heeft geen hand.

-Als je klaagt over hoofdpijn,en hij heeft zin zeggen: Daar hoef ik niet te zijn schat?

De mijne zegt (gekscherend) als ik hoofdpijn heb: "ik neuk je toch niet in je kop?"

Op de vraag 'wat zullen we gaan doen?' antwoorden: "Als ik maar bij jou ben..." daar gruwel ik van. Watje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven