typische mannen uitspraken

25-07-2012 17:42 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?

Ik zal beginnen.

Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.

Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.

Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.

Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
quote:boterblommetje schreef op 25 juli 2012 @ 19:18:

[...]

Echt?

ik vind het pijnlijk genant. Hoeveel hekel moet je aan elkaar hebben om zulkde dingen in het openbaar te zeggen?Daarom vind ik die opmerking wel leuk
quote:Donkeyshot schreef op 25 juli 2012 @ 19:20:

[...]

Eens. Wat doe je nog bij elkaar als je zulke dingen tegen je partner zegt ?Ze zei ook dat het een ex was
quote:Yraatje schreef op 25 juli 2012 @ 18:22:

Verder nog een goede uitspraak.

Als je chagrijnig bent "Je bent zeker ongesteld?"

FOUT!!!!

Nog 'beter': Is het weer DIE tijd van de maand?

(zegt mijn man gelukkig nooit, maar ken het van collega's)
quote:mika65 schreef op 25 juli 2012 @ 19:19:

[...]

Deze snap ik niet Gaat volgens mij over het minimalisme waarmee mannen hun vakantie bespreken.
@ groentesoep; heb jij je man op weten te voederen??
quote:ThunderassMan schreef op 25 juli 2012 @ 19:07:

[...]

Sorry, maar hier wil ik toch even een aantal zaken opmerken:

1) Bij wat jij ' kort' en ' pittig' noemt, denken wij ' tuinbroek' , ' de opzij' en 'okselhaar' .

Hoi TAM
De opmerking die mijn man veel maakt: "dat heeft toch geen nut?"

AAAAAAHHHH alsof alles in het leven nut moet hebben.
'Oh is best te doen ja' over het eten waar je net anderhalf uur mee bezig geweest bent klinkt bekend ja. Uiteraard nadat je er zelf naar gevraagd hebt (na 10 min.).

Dat van het ongesteld zijn ook. (En het is nooit juist!)

En wat ik ook wel erg typisch mannelijk vond:

Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen".
Hoi yvonne.
"nee , maar wees ns eerlijk, nu even onder ons , van man tot man...."
quote:SeptemberGirl schreef op 25 juli 2012 @ 18:12:

[...]

Moi?Nee. Waarom denk je dat?
quote:Iskra schreef op 25 juli 2012 @ 19:28:

'Oh is best te doen ja' over het eten waar je net anderhalf uur mee bezig geweest bent klinkt bekend ja. Uiteraard nadat je er zelf naar gevraagd hebt (na 10 min.).

Dat van het ongesteld zijn ook. (En het is nooit juist!)

En wat ik ook wel erg typisch mannelijk vond:

Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". geweldig!

We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". die is aandoenlijk !
Aishwarya Rai was op tv.

Naar mijn idee één van de mooiste vrouwen op aarde.

Dus ik vertel uitgebreid aan m´n man hoe mooi ik haar wel vind.

Haar ogen, haar huid enz.

Waarop hij droog zegt: Ah die moet ook poepen.
Als ik vraag of ie wat lekkers meeneemt voor de visite die komt, komt ie thuis met een zak chips. zucht. Gelukkig dan wel de smaak die alleen hij lekker vindt.

We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". Ja, dat zou mijn man ook kunnen zeggen.
quote:waterplant schreef op 25 juli 2012 @ 19:36:

Als ik vraag of ie wat lekkers meeneemt voor de visite die komt, komt ie thuis met een zak chips. zucht. Gelukkig dan wel de smaak die alleen hij lekker vindt.En? Ik snap 'em niet
"nee hoor ik gleed niet uit , ik wilde gewoon mijn val-techniek trainen"
quote:ashley101 schreef op 25 juli 2012 @ 19:34:

Aishwarya Rai was op tv.

Naar mijn idee één van de mooiste vrouwen op aarde.Maar kan ze ook koken?

Dat van het ongesteld zijn ook.

.Maar moet ook zeggen dat sommige vrouwen

ik moet worden / ben / net geweest

Er ook te pas en te onpas in knallen

* Mijn haar zit niet goed want.........

* Sorry ik heb een vreetkick want.......

* Let niet op mijn buik want................

* Ik ben mega chaggie want..................

Of deze (redelijk grof) ik moet even naar de WC want het gutst er uit, ik heb mijn ex vriendelijk verzocht dergelijke details achter wegen te laten.

En dan kan ik het van een partner nog begrijpen maar zelfs vrouwelijke collega's (niet alle) die je verblijden met soortelijke, ongevraagde informatie

Ik weet dan ook echt niet hoe ik moet reageren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Hahaha! "Je mouwen'...!

Ik heb er ook ééntje:

Jaren geleden fietste ik naast m'n (toen vaste) vriend na een avond stappen naar huis. Aangezien ik wat aangeschoten was en hij ronduit zat, kwamen er leuke 'open' gespreksonderwerpen op tafel.

Ik vond dat een meisje (waar we wat mee gepraat hadden in de kroeg) een rare blik in haar ogen had; dat ze haar ogen net iets te ver open sperde (zodat je het hele rondje van haar iris kon zien zeg maar; alsof ze chronisch verbaasd of verschrikt keek). Hij ging erop in door te zeggen dat hij zo'n 'indringende blik wel sexy vond'. Hmmm. Ik wierp hem een vernietigende blik toe. Vroeg of hij haar aantrekkelijk vond (enige goede antwoord hierop is natuurlijk een zeer overtuigend "Nee!" )

Hij begon een raar betoog met dubbele tong over dat hij haar wel heel erg knap vond en aantrekkelijk. Na een nadenkende pauze drong het tot hem door dat dit niet was wat ik wilde horen en vulde hij aan: "Jij hebt OOK zo je sterke kanten, hoor! Jij eh...jij...eh.....(pijnlijke denkpauze)...(vervolgde zichtbaar opgelucht:)... jij kunt je bijvoorbeeld leuk opmaken...! "........

Zooooo, NIET wat je wil horen......!
quote:Demissionair schreef op 25 juli 2012 @ 19:29:

[...]

Nee. Waarom denk je dat?Sorry, ik begreep niet waar het over ging. Maar het ging dus niet over iets aangaande mij. Prima!
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 19:15:

[...]

En vervolgens komt vader 2 thuis en zegt tegen z'n vrouw:

"Ik zag Kees net nog, heeft een mooie nieuwe auto zeg!"

Vrouw: "Kees?? Wat leuk! Dát is lang geleden zeg! Hoe gaat 't met 'm?

Man: "Niet zo heel goed geloof ik, hij zei dat ie ging scheiden."

Vrouw: "WAT?? WAAROM?? En het ging juist zo goed!? En de kinderen dan? Oh wat ERG! Was ie erg aangeslagen?"

Man: "Ja weet ik veel. Dat weet ik allemaal niet hoor."

Vrouw: "Ja maar dat VRAAG je toch?"

Man: "O, vergeten."

Hoezo dat vraag je toch?

Ik vraag ook niet verder hoor.
Tuurlijk vraag je dat... Tenminste; ik zou dat wel polsen.
quote:amand1969 schreef op 25 juli 2012 @ 19:02:

[...]

Tjeezus wat een Neanderthaler.Wie? Zoek je ruzie of zo ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven