typische mannen uitspraken
woensdag 25 juli 2012 om 17:42
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?
Ik zal beginnen.
Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.
Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.
Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.
Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
Ik zal beginnen.
Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.
Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.
Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.
Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
woensdag 25 juli 2012 om 19:28
'Oh is best te doen ja' over het eten waar je net anderhalf uur mee bezig geweest bent klinkt bekend ja. Uiteraard nadat je er zelf naar gevraagd hebt (na 10 min.).
Dat van het ongesteld zijn ook. (En het is nooit juist!)
En wat ik ook wel erg typisch mannelijk vond:
Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen".
Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen".
woensdag 25 juli 2012 om 19:30
quote:Iskra schreef op 25 juli 2012 @ 19:28:
'Oh is best te doen ja' over het eten waar je net anderhalf uur mee bezig geweest bent klinkt bekend ja. Uiteraard nadat je er zelf naar gevraagd hebt (na 10 min.).
Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". geweldig!
Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". geweldig!
woensdag 25 juli 2012 om 19:47
quote:Iskra schreef op 25 juli 2012 @ 19:28:
Dat van het ongesteld zijn ook.
.Maar moet ook zeggen dat sommige vrouwen
ik moet worden / ben / net geweest
Er ook te pas en te onpas in knallen
* Mijn haar zit niet goed want.........
* Sorry ik heb een vreetkick want.......
* Let niet op mijn buik want................
* Ik ben mega chaggie want..................
Of deze (redelijk grof) ik moet even naar de WC want het gutst er uit, ik heb mijn ex vriendelijk verzocht dergelijke details achter wegen te laten.
En dan kan ik het van een partner nog begrijpen maar zelfs vrouwelijke collega's (niet alle) die je verblijden met soortelijke, ongevraagde informatie
Ik weet dan ook echt niet hoe ik moet reageren.
Dat van het ongesteld zijn ook.
.Maar moet ook zeggen dat sommige vrouwen
ik moet worden / ben / net geweest
Er ook te pas en te onpas in knallen
* Mijn haar zit niet goed want.........
* Sorry ik heb een vreetkick want.......
* Let niet op mijn buik want................
* Ik ben mega chaggie want..................
Of deze (redelijk grof) ik moet even naar de WC want het gutst er uit, ik heb mijn ex vriendelijk verzocht dergelijke details achter wegen te laten.
En dan kan ik het van een partner nog begrijpen maar zelfs vrouwelijke collega's (niet alle) die je verblijden met soortelijke, ongevraagde informatie
Ik weet dan ook echt niet hoe ik moet reageren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 25 juli 2012 om 19:48
Hahaha! "Je mouwen'...!
Ik heb er ook ééntje:
Jaren geleden fietste ik naast m'n (toen vaste) vriend na een avond stappen naar huis. Aangezien ik wat aangeschoten was en hij ronduit zat, kwamen er leuke 'open' gespreksonderwerpen op tafel.
Ik vond dat een meisje (waar we wat mee gepraat hadden in de kroeg) een rare blik in haar ogen had; dat ze haar ogen net iets te ver open sperde (zodat je het hele rondje van haar iris kon zien zeg maar; alsof ze chronisch verbaasd of verschrikt keek). Hij ging erop in door te zeggen dat hij zo'n 'indringende blik wel sexy vond'. Hmmm. Ik wierp hem een vernietigende blik toe. Vroeg of hij haar aantrekkelijk vond (enige goede antwoord hierop is natuurlijk een zeer overtuigend "Nee!" )
Hij begon een raar betoog met dubbele tong over dat hij haar wel heel erg knap vond en aantrekkelijk. Na een nadenkende pauze drong het tot hem door dat dit niet was wat ik wilde horen en vulde hij aan: "Jij hebt OOK zo je sterke kanten, hoor! Jij eh...jij...eh.....(pijnlijke denkpauze)...(vervolgde zichtbaar opgelucht:)... jij kunt je bijvoorbeeld leuk opmaken...! "........
Zooooo, NIET wat je wil horen......!
Ik heb er ook ééntje:
Jaren geleden fietste ik naast m'n (toen vaste) vriend na een avond stappen naar huis. Aangezien ik wat aangeschoten was en hij ronduit zat, kwamen er leuke 'open' gespreksonderwerpen op tafel.
Ik vond dat een meisje (waar we wat mee gepraat hadden in de kroeg) een rare blik in haar ogen had; dat ze haar ogen net iets te ver open sperde (zodat je het hele rondje van haar iris kon zien zeg maar; alsof ze chronisch verbaasd of verschrikt keek). Hij ging erop in door te zeggen dat hij zo'n 'indringende blik wel sexy vond'. Hmmm. Ik wierp hem een vernietigende blik toe. Vroeg of hij haar aantrekkelijk vond (enige goede antwoord hierop is natuurlijk een zeer overtuigend "Nee!" )
Hij begon een raar betoog met dubbele tong over dat hij haar wel heel erg knap vond en aantrekkelijk. Na een nadenkende pauze drong het tot hem door dat dit niet was wat ik wilde horen en vulde hij aan: "Jij hebt OOK zo je sterke kanten, hoor! Jij eh...jij...eh.....(pijnlijke denkpauze)...(vervolgde zichtbaar opgelucht:)... jij kunt je bijvoorbeeld leuk opmaken...! "........
Zooooo, NIET wat je wil horen......!
woensdag 25 juli 2012 om 19:52
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 19:15:
[...]
En vervolgens komt vader 2 thuis en zegt tegen z'n vrouw:
"Ik zag Kees net nog, heeft een mooie nieuwe auto zeg!"
Vrouw: "Kees?? Wat leuk! Dát is lang geleden zeg! Hoe gaat 't met 'm?
Man: "Niet zo heel goed geloof ik, hij zei dat ie ging scheiden."
Vrouw: "WAT?? WAAROM?? En het ging juist zo goed!? En de kinderen dan? Oh wat ERG! Was ie erg aangeslagen?"
Man: "Ja weet ik veel. Dat weet ik allemaal niet hoor."
Vrouw: "Ja maar dat VRAAG je toch?"
Man: "O, vergeten."
Hoezo dat vraag je toch?
Ik vraag ook niet verder hoor.
[...]
En vervolgens komt vader 2 thuis en zegt tegen z'n vrouw:
"Ik zag Kees net nog, heeft een mooie nieuwe auto zeg!"
Vrouw: "Kees?? Wat leuk! Dát is lang geleden zeg! Hoe gaat 't met 'm?
Man: "Niet zo heel goed geloof ik, hij zei dat ie ging scheiden."
Vrouw: "WAT?? WAAROM?? En het ging juist zo goed!? En de kinderen dan? Oh wat ERG! Was ie erg aangeslagen?"
Man: "Ja weet ik veel. Dat weet ik allemaal niet hoor."
Vrouw: "Ja maar dat VRAAG je toch?"
Man: "O, vergeten."
Hoezo dat vraag je toch?
Ik vraag ook niet verder hoor.