typische mannen uitspraken
woensdag 25 juli 2012 om 17:42
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?
Ik zal beginnen.
Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.
Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.
Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.
Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
Ik zal beginnen.
Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.
Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.
Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.
Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
woensdag 25 juli 2012 om 20:02
Hij: ik ben *vul kledingstuk/voorwerp in* vergeten mee te nemen naar *willekeurige locatie*..
Ik: Aww..
Hij: Maar daar hoor jij me aan te herinneren! Met eventuele toevoeging, "want daar heb je voor getekend, dat staat in het boekje" (volgens hem staan er bijzonder veel voorwaarden in ons trouwboekje)
Dit is gelukkig semiserieus en dan moeten we altijd lachen..
Ik: Aww..
Hij: Maar daar hoor jij me aan te herinneren! Met eventuele toevoeging, "want daar heb je voor getekend, dat staat in het boekje" (volgens hem staan er bijzonder veel voorwaarden in ons trouwboekje)
Dit is gelukkig semiserieus en dan moeten we altijd lachen..
woensdag 25 juli 2012 om 20:08
woensdag 25 juli 2012 om 20:11
quote:ladytruckster schreef op woensdag 25 juli 2012 18:50 Oooh,en nog eentje:
Ik had heel lang haar,en had het ineens zonder te "overleggen"heel kort laten knippen,pittig kopje zeg maar.
(ex)manlief lag te slapen toen ik thuiskwam op de bank,maakte hem wakker,hij kijkt,hij kijkt en zegt da: je lijkt wel een vent!
Ik vond mijn kapsel wel helemaal geweldig,dus was niet zo blij met deze reaktie uiteraard.
S'avonds begon hij wat te friemelen,en overduidelijk in "the mood"kon ik het niet laten om te zeggen: ben je homo geworden ofzo?
Je snapt wel waarom het mijn ex is he?
Ohja,en als er dan mensen mijn nieuwe coupe wél leuk vonden,zei hij: vrouwen horen lang haar te hebben.
En dan zei ik: en mannen een lul waar je wat van voelt............was hij meteen stil
APPLAUS!!!!!!
Ik had heel lang haar,en had het ineens zonder te "overleggen"heel kort laten knippen,pittig kopje zeg maar.
(ex)manlief lag te slapen toen ik thuiskwam op de bank,maakte hem wakker,hij kijkt,hij kijkt en zegt da: je lijkt wel een vent!
Ik vond mijn kapsel wel helemaal geweldig,dus was niet zo blij met deze reaktie uiteraard.
S'avonds begon hij wat te friemelen,en overduidelijk in "the mood"kon ik het niet laten om te zeggen: ben je homo geworden ofzo?
Je snapt wel waarom het mijn ex is he?
Ohja,en als er dan mensen mijn nieuwe coupe wél leuk vonden,zei hij: vrouwen horen lang haar te hebben.
En dan zei ik: en mannen een lul waar je wat van voelt............was hij meteen stil
woensdag 25 juli 2012 om 20:12
quote:mow1986 schreef op 25 juli 2012 @ 19:10:
"Ik kan het niet vinden hoor" terwijl het recht voor zijn neus in het kastje ligt waar hij heeft gezocht
"De shampoo is op" terwijl hij in de douche staat en al zeker een week merkt dat de shampoo BIJNA op is. Zet het dan op het lijstje ik ga toch niet elke dag voelen aan de shampoo van Mowman of die op is zodat ik die mee kan nemen ( ik doe meestal de boodschappen )
Laatste overigens idem met de mannendouchegel, scheerschuim, scheermesjes, zijn dagcreme of zijn ontbijtmusli.
"Ik kan ook nooit wat goed doen" in een discussie of hij iets wel of niet wil doen. ( je doet het prima schat maar dit of dat zou fijn zijn )
Zal ik nog even doorgaan
DIT! En dan wel alles wat jij al geschreven hebt haha.
Nu gaat het tegenwoordig best goed en denkt hij er regelmatig aan om iets wat bijna op is op de boodschappenlijst te zetten.
Het schone onderbroeken/sokken verhaal en of ik dan een was wil draaien is ook bijna over. Hij gooit keurig zijn vuile spul in de wasmand en draait zelf ook regelmatig een was (het opvouwen en opruimen als het droog is is dan weer een ander verhaal )
Maar dat heeft een aantal keer *alleslatenliggenwatnietindewasmandzit* gekost.
"Ik kan het niet vinden hoor" terwijl het recht voor zijn neus in het kastje ligt waar hij heeft gezocht
"De shampoo is op" terwijl hij in de douche staat en al zeker een week merkt dat de shampoo BIJNA op is. Zet het dan op het lijstje ik ga toch niet elke dag voelen aan de shampoo van Mowman of die op is zodat ik die mee kan nemen ( ik doe meestal de boodschappen )
Laatste overigens idem met de mannendouchegel, scheerschuim, scheermesjes, zijn dagcreme of zijn ontbijtmusli.
"Ik kan ook nooit wat goed doen" in een discussie of hij iets wel of niet wil doen. ( je doet het prima schat maar dit of dat zou fijn zijn )
Zal ik nog even doorgaan
DIT! En dan wel alles wat jij al geschreven hebt haha.
Nu gaat het tegenwoordig best goed en denkt hij er regelmatig aan om iets wat bijna op is op de boodschappenlijst te zetten.
Het schone onderbroeken/sokken verhaal en of ik dan een was wil draaien is ook bijna over. Hij gooit keurig zijn vuile spul in de wasmand en draait zelf ook regelmatig een was (het opvouwen en opruimen als het droog is is dan weer een ander verhaal )
Maar dat heeft een aantal keer *alleslatenliggenwatnietindewasmandzit* gekost.
woensdag 25 juli 2012 om 20:17
quote:Iskra schreef op woensdag 25 juli 2012 19:28 'Oh is best te doen ja' over het eten waar je net anderhalf uur mee bezig geweest bent klinkt bekend ja. Uiteraard nadat je er zelf naar gevraagd hebt (na 10 min.).
Dat van het ongesteld zijn ook. (En het is nooit juist!)
En wat ik ook wel erg typisch mannelijk vond:
Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". humor!! Hahahaha
Dat van het ongesteld zijn ook. (En het is nooit juist!)
En wat ik ook wel erg typisch mannelijk vond:
Ik ging ooit naar een feestje met een vriend en had een mooi jurkje aan met een bolero erbij voor als het koud werd. We gingen vertrekken uit het restaurant en ik wou de bolero aantrekken, zegt ie heel droog en nuchter: "oh ja, je mouwen". humor!! Hahahaha
woensdag 25 juli 2012 om 20:21
woensdag 25 juli 2012 om 20:27
quote:Twinkle1001 schreef op 25 juli 2012 @ 19:15:
[...]
En vervolgens komt vader 2 thuis en zegt tegen z'n vrouw:
"Ik zag Kees net nog, heeft een mooie nieuwe auto zeg!"
Vrouw: "Kees?? Wat leuk! Dát is lang geleden zeg! Hoe gaat 't met 'm?
Man: "Niet zo heel goed geloof ik, hij zei dat ie ging scheiden."
Vrouw: "WAT?? WAAROM?? En het ging juist zo goed!? En de kinderen dan? Oh wat ERG! Was ie erg aangeslagen?"
Man: "Ja weet ik veel. Dat weet ik allemaal niet hoor."
Vrouw: "Ja maar dat VRAAG je toch?"
Man: "O, vergeten."
Oh ja, echt herkenbaar dit. Ik vind dat erg irritant, maar ben ook een beetje nieuwsgierig, haha!
Of deze bij een belangrijke beslissing die ooit nog genomen moet worden:
'We zien wel.'
[...]
En vervolgens komt vader 2 thuis en zegt tegen z'n vrouw:
"Ik zag Kees net nog, heeft een mooie nieuwe auto zeg!"
Vrouw: "Kees?? Wat leuk! Dát is lang geleden zeg! Hoe gaat 't met 'm?
Man: "Niet zo heel goed geloof ik, hij zei dat ie ging scheiden."
Vrouw: "WAT?? WAAROM?? En het ging juist zo goed!? En de kinderen dan? Oh wat ERG! Was ie erg aangeslagen?"
Man: "Ja weet ik veel. Dat weet ik allemaal niet hoor."
Vrouw: "Ja maar dat VRAAG je toch?"
Man: "O, vergeten."
Oh ja, echt herkenbaar dit. Ik vind dat erg irritant, maar ben ook een beetje nieuwsgierig, haha!
Of deze bij een belangrijke beslissing die ooit nog genomen moet worden:
'We zien wel.'
woensdag 25 juli 2012 om 20:32
Nog zo'n typische hier.
Mijn onderbroek zit niet goed en ik zeg dat ff terloops. Hij :'Schat, doe die toch uit. Ik zal die dan ook uitdoen...'
We gaan ergens naartoe en hij is niet warm genoeg gekleed: 'Ik heb dat gedaan zodat jij me zou kunnen opwarmen.'
En nog zo van die typische opmerkingen, maar kan er nu ff niet opkomen.
Mijn onderbroek zit niet goed en ik zeg dat ff terloops. Hij :'Schat, doe die toch uit. Ik zal die dan ook uitdoen...'
We gaan ergens naartoe en hij is niet warm genoeg gekleed: 'Ik heb dat gedaan zodat jij me zou kunnen opwarmen.'
En nog zo van die typische opmerkingen, maar kan er nu ff niet opkomen.