Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje_ schreef op 25 juli 2012 @ 21:00:

Enne om ook nog maar even spuitelf te doen: Ik vind dat mensen ook niet meer moeten dreigen met hier weg te gaan Want laten we eerlijk wezen: waarschijnlijk wordt het topic dan alsnog wel gelezen En niemand wil hier verder mensen weg(jagen).

Ik ga ook niet weg van het forum, en er hoeven van mijn vertrek van het topic geen mensen wakker te liggen, ben een grote meid Ben toch door mijn spullen heen, zolder is leeg

quote:newnick schreef op 25 juli 2012 @ 21:01:

[...]

Lekker meegenieten! Kan ik je nog een plezier doen met iets?Nee hoor meis, maar toch bedankt
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Whoop whoop, ik heb EINDELIJK die enorme aangekoekte berg afwas gedaan. En nog afgedroogd ook. Boy, ben ik gelukkig.

Dames, ik ga mezelf trakteren op een kan limonade en een beetje me-time met een van die boeken die ik van Assie of Taara heb gekregen.

Toedelsss
Soley, nee Maria blijft eraf! Hij is van mij!

Rara: jij wil gewoon extra lang vakantie. En dan mij de schuld geven dat ik zo nodig een Italiaan mét inhoud moest hebben. Maarre... zouden die echt niet bestaan? Hoe dan ook, ik ga sowieso voor mijn Shemar. Ooit... ooit wordt ie de mijne. (en nu ga ik weer gauw kijken, reclameblok is alweer voorbij)
Degene voor wie mijn verklaring bedoeld was hebben het al gelezen, daarom heb ik alles weggehaald. Hopelijk kunnen we het verder gezellig houden! Ik laat het in ieder geval hierbij.
Dames ik heb nog meer spullen voor mensen uit de regio 050! Versturen wordt namelijk beetje duur met deze spullen ;)

Set om plasma scherm op te hangen

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QHZSZ86B.jpg

Set om een kleine beeldbuis tv op te hangen (hij is natuurlijk gratis, mijn moeder heeft hem ooit meegenomen naar de markt en het stickertje zit er nog op)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BAD6WOFA.jpg

Voor dezelfde set ook nog een ophangsysteem voor een dvd-speler

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CBHZ7BCA.jpg

CD-kastje

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-A4RFQXCQ.jpg

Houten bloempotten in afrikaanse stijl

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7DGC7848.jpg

Iemand nog interesse in de haarverf of etos hairstraightner?
Uhm, nu snap ik het niet meer.

Waarom ben jij hier niet welkom, Lorenne?

Iedereen is hier welkom toch? Zolang je niet 20 cent terug gaat vragen op verzendkosten, zeg maar.

Ik geloof dat er buiten Mi-Jo en Flower mensen zijn die het hier zo raar gedraaid hebben dat ze zich niet welkom moeten voelen..

Dat geldt zeker niet voor jou geloof ik.

Kunnen we nu eigenlijk niet stoppen met het dramatische gedoe en gewoon verder gaan waar we mee bezig waren?

Stelletje wijven
668, the neighbour of the Beast
quote:Soley schreef op 25 juli 2012 @ 20:43:

[...]

In alle postings geen idee of er mensen hadden gereageerd, maar misschien heb ik wel interesse in tijdschriften voor vakantie. Ipadje gaat niet in de zon, en bij het zwembad beter ook niet. Wat heb je zoal?

(als er nou wel al iemand interesse had getoond, meld het dan even, wil niet voordringen ofzo)Ik heb nog een aantal LInda.s liggen. Je kunt mailen op viva-iris@hotmail.nl Ik ben niet heel veel achter de pc maar probeer wel iedere avond even te kijken.
Sjonge.

Wat zijn jullie hier streng voor bevallende vrouwen zeg. Dat moet dus blijkbaar live.

Hm.

Nou ik denk het niet.

Maar blijf vooral hopen.

Wie-het-ook-vroeg over de fotolijstjes: er zit geen geheel groene bij.

Wel zo'n doorzichtig plastic lijstje met een groen 'voetje' een metalen kronkel steel, en een paars bloemetje. En dan kan er een foto van wel -nou, misschien wel 2 cm doorsnee in.

Ik vond trouwens ook nog een 'zuignap' van Tommee Tippee, nieuw in de verpakking. Een 'magic mat' heet het geloof ik, je maakt er een bordje mee vast aan de tafel, zodat je kind het niet om kan gooien.

In theorie dan, want in praktijk trok mijn toen-nog-baby gewoon harder aan het bordje, waardoor het eten alleen maar harder op het plafond terecht kwam...

Maar goed, anyone?

Open stonden ook nog:

- gebruikt matraswiegje met vlekken, maar wel heel stevig.

- fotolijstjes allerlei, verzameld door alle jaren heen.

Roep vooral voor meer info.

O, en ik zal vast nog wel meer hebben, maar zwangerschapsdementie he...
quote:Marels schreef op 25 juli 2012 @ 21:39:

Uhm, nu snap ik het niet meer.

Waarom ben jij hier niet welkom, Lorenne?

Iedereen is hier welkom toch? Zolang je niet 20 cent terug gaat vragen op verzendkosten, zeg maar.

Ik geloof dat er buiten Mi-Jo en Flower mensen zijn die het hier zo raar gedraaid hebben dat ze zich niet welkom moeten voelen..

Dat geldt zeker niet voor jou geloof ik.

Kunnen we nu eigenlijk niet stoppen met het dramatische gedoe en gewoon verder gaan waar we mee bezig waren?

Stelletje wijven Arme William, zit hier met een strikje en condooms met cream verbaasd te wezen over dat stel Nederlandse wijven
*noteert; Zaza is nog niet aan het werpen*

En ja, dat kan live.
Ik was vergeten om te vragen om niet te quoten. En Marels bedankt en je hebt helemaal gelijk... Ennn Rara fijne vakantie , na al die ophef van de laatste dagen heb je dik verdiend
quote:[ , ik heb de hele avond zitten janken, mijn man begrijpt er niets van…

Ik merk dat ik niet welkom ben tussen jullie. Of ik ooit geweest ben geen idee, ik heb me ‘voor heel even’ heel prettig gevoeld hier. Daarom ga ik jullie mijn aanwezigheid besparen.Je bent net zo welkom als ieder ander, waarom zouden we zo over jouw denken? Ik ken je niet persoonlijk, dus heb helemaal geen reden om je niet te mogen. Ik had wat tegen je uitspraak, maar dat ligt bij mij, jij bent vrij om te doen wat JIJ wil. Wij hebben beide een andere mening, maar dat geeft toch niks? Ik vind je er niet minder aardig door, voor zover ik dat kan beoordelen aan je posten op dit topic.
quote:UCchick1990 schreef op 25 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Arme William, zit hier met een strikje en condooms met cream verbaasd te wezen over dat stel Nederlandse wijven Stuur hem dan ook eens naar mij toe.
Lorenne, niet weg gaan van dit topic! Dat je ophef hebt veroorzaakt is toch niet erg? Zoveel mensen, zoveel meningen en iedereen heeft recht op zijn mening!

Lieve Lorenne, ik heb je leren kennen als een mooie lieve vrouw met haar hart op de juiste plaats. Ik vind je een aanwinst voor dit topic!

Dikke knuffel!!!!
quote:Marels schreef op 25 juli 2012 @ 21:46:

[...]

Stuur hem dan ook eens naar mij toe. Ik heb hem nog niet genoeg gebruikt om voor slechts 6,75 te sturen
Ideetje:

We zitten nu alweer op 108 bladzijden, pagina's.

Is het een idee om weer even overnieuw te beginnen een een deel 3? Dan voelt het misschien als een schone lei.

Ik merk dat ik graag wil blijven meeschrijven en ik heb weer wat dingen voor mezelf geleerd, wat eigenlijk best wel weer fijn is!

En dat iedereen die dat wilt gewoon lekker meeschrijft zonder het idee te hebben niet welkom te zijn, volgens mij is namelijk iedereen welkom hier! Of je nu vaak schrijft of weinig, of je nu veel spullen erop zet of niet! <3
quote:Zaza_zebra schreef op 25 juli 2012 @ 21:44:

Sjonge.

Wat zijn jullie hier streng voor bevallende vrouwen zeg. Dat moet dus blijkbaar live.

Hm.

Nou ik denk het niet.

Maar blijf vooral hopen.

In theorie dan, want in praktijk trok mijn toen-nog-baby gewoon harder aan het bordje, waardoor het eten alleen maar harder op het plafond terecht kwam...

Och, komt ze ook aan hoor! Wij dachten al dat je aan het puffen was! Je had gezegd dat als je even niet aanwezig was, je aan het bevallen was. En opeens ben je er weer! Nog zonder baby neem ik aan?

@ baby-bordje en kind en plafond:
quote:UCchick1990 schreef op 25 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Arme William, zit hier met een strikje en condooms met cream verbaasd te wezen over dat stel Nederlandse wijven Whaha, ik ben ook een beelddenker hoor!
quote:mali30 schreef op 25 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Je bent net zo welkom als ieder ander, waarom zouden we zo over jouw denken? Ik ken je niet persoonlijk, dus heb helemaal geen reden om je niet te mogen. Ik had wat tegen je uitspraak, maar dat ligt bij mij, jij bent vrij om te doen wat JIJ wil. Wij hebben beide een andere mening, maar dat geeft toch niks? Ik vind je er niet minder aardig door, voor zover ik dat kan beoordelen aan je posten op dit topic.Respect, goed verwoord!
quote:rara70 schreef op 25 juli 2012 @ 21:46:

Lorenne, niet weg gaan van dit topic! Dat je ophef hebt veroorzaakt is toch niet erg? Zoveel mensen, zoveel meningen en iedereen heeft recht op zijn mening!

Lieve Lorenne, ik heb je leren kennen als een mooie lieve vrouw met haar hart op de juiste plaats. Ik vind je een aanwinst voor dit topic!

Dikke knuffel!!!!Mee eensch!
En nu allemaal niet meer huilie doen, huilies! It's aaaaalll good
quote:elastiekje_ schreef op 25 juli 2012 @ 21:58:

En nu allemaal niet meer huilie doen, huilies! It's aaaaalll good

Ik zweer het je, vrouwen, je kan beter kippen houden..

1 hormonen bom hier
quote:mali30 schreef op 25 juli 2012 @ 21:59:

[...]

Ik zweer het je, vrouwen, je kan beter kippen houden..

1 hormonen bom hier Ik heb een verslaafde kennis gehad, die zei altijd: "Vrouwen, beter wiet verbouwen!"
quote:molly74 schreef op 25 juli 2012 @ 22:01:

[...]

Ik heb een verslaafde kennis gehad, die zei altijd: "Vrouwen, beter wiet verbouwen!" Hij heeft verd*mme nog gelijk ook!
iemand die voor een week mijn vriend over wil nemen?

gratis.

houdt zich niet altijd aan afspraken, neemt planningen niet zo nauw maar heeft wel veel plezier met zijn vrienden!:D

schijnt een gezellige en sociale jongen te kunnen zijn!

wordt dan wel een pakketje vrees ik maar hee, hij eet niet zo veel dus die 6,75 haal je er wel weer uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven