Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn laptop is ook 17 inch. vind het thuis ideaal, om programma's te kijken bijv.

Maar neem m zelden ergens mee naartoe. En als ik m meeneem is ie in no time leeg dus heb ik er nog niks aan.

Bovendien, dat gesjouw en de hele tijd opletten of niemand m jat, vind ik ook niks.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:andersnogiets schreef op 26 juli 2012 @ 00:00:

bleekscheten!Tsss, wat je zegt ben je zelluf
Ha die ans, zit je lekker te genieten daar.
Thee, je bent een stoere dame

Was even een beetje aan het teruglezen. Beetje maar hoor, er is zoveel geschreven.
Het ergst zijn die muggenbeten op de voeten.
hele rare avond gehad. Eerst dat gesprek met nieuwe psychiater die eigenlijk erg aardig was. Verteld over de nachtmerries en ze gaf aan dat dat gewoon is maar dat ze ook denkt dat die minder zullen worden als ik maar ga praten in de groep. Ze wilt wel gaan kijken naar mijn medicatie maar heeft voor nu gewoon overal een recept voor uitgeschreven gelukkig.

Daarna zou ik gaan eten bij een tante en naar de knutselclub maar zag die knutselclub helemaal niet zitten dus tante heeft me "naar huis gestuurd" Toen ik thuis kwam eerst de keuken gedaan om vervolgens maar eens de ramen te gaan wassen (bleh klote klus en bak er ook niks van allemaal strepen maar ach ik heb het geprobeerd) en terwijl ik daarmee bezig was vroeg de buurman of ik een drankje ging doen want hij was jarig.

Ben daar net weggegaan en lig nu al heerlijk in bed.

Thee, wat een kanjer ben je toch!

MV, hoe heb je het zo lang zonder pasje vol kunnen houden.

Over pasjes gesproken heb jij je OV kaart al thee?
nou ik ben vet bruin geworden en mijn haar is heel blond geworden. op 1500m wonen heeft zo zijn voordelen.
Jeetje Ieb wat een (schoonmaak)energie met dit weer!
En wat fijn dat het klikt met de nieuwe psych.
Ik stel voor dat we de NS, KPN en de bank van MV nomineren voor de prijs van grootste ezel 2012. Of hoe heet dat....

Ieb, wat een dag. Wat een druk avondprogramma had je!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ieb, wat heb je veel gedaan joh! Waarom zag je de knutselclub niet zitten?

Ik vind je echt een kanjer! Als ik zie hoeveel je doet en aanpakt, echt knap.
hoi

Mac was heerlijk! Gewoon BigMac menu zonder kaas met appelsap. Tijdje terug McFlurry Snickers gehad toen ik dat van ieb las en die was heerlijk. Vandaag een McFlurry Twix maar vond de Snickers een stuk lekkerder. Wel moe daarna van al het geloop naar en van bus.

iones, ja ik heb je lieve mailtje gelezen maar zoals ik gister of vandaag hier al zei probeer er paar per dag te beantwoorden en je gaat zeker van me horen. Denk dus blijkbaar net zoveel aan jullie als jullie aan mij.

En in aansluiting op vorige alinea en vraag van ieb. De OV kaart verloor ik toen ik iets bij iones ging brengen en dat was paaszaterdag en idd nog steeds geen nieuwe kaart. Vandaag overigens vergeten in brievenbus te kijken, dus wie weet nog een verrassing morgen.

Ans en andere bruinen: ik ben nog steeds even bleek en met een tintje voel ik me stuk beter.
Moon, vergeet je niet mijn OV chip te nomineren ?
Ieb, drukke dag zeg. Wat een geschoonmaak met zulk mooi weer.
Klinkt goed thee, die big mac. Ik las of zag laatst dat ze ook iets van magnum ijs hebben bij de Mac. Is dat wat?
Ha lieve meisjes, was maar een grapje natuurlijk. Maar ik ben hartstikke bruin geworden. Muggenbulten: check.

Ieb druk in de weer joh, hoe krijg je het voor elkaar met dit weer.

Jootje, lang geleden. Ik miste je al!

Pom, mijn haar is nog witter geworden!

Moos, lekker ding van me:)

Moon, hoe is het?

Thee, respect!

Ben ik nog iemand vergeten?
quote:thee schreef op 26 juli 2012 @ 00:25:

Moon, vergeet je niet mijn OV chip te nomineren ?

Ja... NS staat er. Of is de OV-chipafdeling weer een losse instelling?

Ik vrees eigenlijk dat jij wel gaat winnen. Hoewel het met KPN ook nog best eens tot in de Sinterklaastijd kan duren. Dan win ik
dank je wel pom voor je woorden!

Ja haha had ineens de smaak te pakken wilde mijn onverwachts vrije avond goed benutten. Ik had geen zin in de club omdat ik al zoveel spannende afspraken had vandaag en ook de komende dagen erg druk zijn. Wilde even een avond niks, niet helemaal gelukt maar toch niet ontevreden.

Inmiddels heb ik nog een derde viva pagina geopend. 1 voor het gierig topic, 1 voor het weggeeeftopic en 1 voor jullie
Ans: Ja redelijk. Voel me niet helemaal prettig met verhoogde medicijnen maar goed ik weet wel dat het daar door komt. En de wamte, combinatie denk ik.

Ben wel rustiger.

Alleen wel ernstig verkleefd met het forum de laatste dagen. Das niet zo goed
quote:mocy schreef op 26 juli 2012 @ 00:26:

Klinkt goed thee, die big mac. Ik las of zag laatst dat ze ook iets van magnum ijs hebben bij de Mac. Is dat wat?Ik heb pas de Flurry witte magnum geprobeerd. Zag het meisje vloeibaar wit spul toevoegen. Dat zal dan wel hebben moeten stollen, maar geen korreltje ijs geproefd. Nou ja, vloeibaar wit spul...staat raarder dan ik bedoel.
quote:mocy schreef op 26 juli 2012 @ 00:26:

Klinkt goed thee, die big mac. Ik las of zag laatst dat ze ook iets van magnum ijs hebben bij de Mac. Is dat wat?Geen idee, hij lijkt mij te machtig, zowel stukjes witte chocolade als witte chocoladesaus.
hmm, ik heb ook best wel zin in vet snack voer, hoewel ik ook hele lekkere dingen in huis heb.

Als mijn tablet er is moet ik sowieso naar de mac want daar is wifi en dat heb ik thuis niet.

thee, wat ook helpt tegen je middenrifbruek is om je hoofd iets hoger te leggen als je slaapt. Oh ja en geen vet eten, maar dat is al te laat.
Geeft toch niks Moon. Soms heb je het forum gewoon ff nodig. Ik had vroeger met die hitte ook meer last trouwens.
ow die flurry snickers was zo goddelijk! Ben blij dat die maar tijdelijk was want met mac in de achtertuin zou dat zo verleidelijk zijn geweest!
Ik merk aan mezelf dat ik af en toe een beetje forummoe word. Maar ja, kan jullie natuurlijk ook weer niet al te lang missen he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven