Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 26 juli 2012 om 00:38
donderdag 26 juli 2012 om 00:38
quote:Moonlight82 schreef op 26 juli 2012 @ 00:22:
Ik stel voor dat we de NS, KPN en de bank van MV nomineren voor de prijs van grootste ezel 2012. Of hoe heet dat....
Ieb, wat een dag. Wat een druk avondprogramma had je!
Ja de Gouden Ezel 2012.
Fijn dat het toch klikt Ieb met die psych. Wat een schoonmaak zeg. Ik heb net een paar vuilniszakken naar beneden gesjouwd maar wat is het heet. Zit nu snel even voor de blower, zweet gutste overal van mij af zeg. Had jij daar geen last van Ieb?
Ik stel voor dat we de NS, KPN en de bank van MV nomineren voor de prijs van grootste ezel 2012. Of hoe heet dat....
Ieb, wat een dag. Wat een druk avondprogramma had je!
Ja de Gouden Ezel 2012.
Fijn dat het toch klikt Ieb met die psych. Wat een schoonmaak zeg. Ik heb net een paar vuilniszakken naar beneden gesjouwd maar wat is het heet. Zit nu snel even voor de blower, zweet gutste overal van mij af zeg. Had jij daar geen last van Ieb?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

donderdag 26 juli 2012 om 00:43
Pom, dan moet ik in een soort V-tje slapen. Vanaf middaguur lopen enkels en voeten in elkaar over (veel aanrakingspijn) en nu staan voeten ongeveer op knappen.Dus hoofd en voeten omhoog, moet ik ff 'nachtje over slapen'.
Ik ga zo maar slapen, geen zin in maar wel moe. En heb 2e raam slaapkamer open gezet. Normaal alleen bovenklapraampje, nu ook grotere raam. Vind ik nooit zo prettig want is aan galerijkant en iedere gek kan dus in feite zo m'n slaapkamer in.
Ben wel al dagen benieuwd hoe het met heleentje en youngboy (+ fam) gaat.
Ik ga zo maar slapen, geen zin in maar wel moe. En heb 2e raam slaapkamer open gezet. Normaal alleen bovenklapraampje, nu ook grotere raam. Vind ik nooit zo prettig want is aan galerijkant en iedere gek kan dus in feite zo m'n slaapkamer in.
Ben wel al dagen benieuwd hoe het met heleentje en youngboy (+ fam) gaat.
donderdag 26 juli 2012 om 00:45
donderdag 26 juli 2012 om 00:46
quote:andersnogiets schreef op 26 juli 2012 @ 00:40:
Wees toch voorzichtig MV. Met dit weer vuilniszakken versjouwen. In jouw toestand!Ja, heb het er bij 4 gehouden. Morgenochtend komt Thuiszorg al om 9 uur, wilde die nog even snel weggooien. Nu heerlijk languit op bed met laptop.
Wees toch voorzichtig MV. Met dit weer vuilniszakken versjouwen. In jouw toestand!Ja, heb het er bij 4 gehouden. Morgenochtend komt Thuiszorg al om 9 uur, wilde die nog even snel weggooien. Nu heerlijk languit op bed met laptop.
donderdag 26 juli 2012 om 00:52