Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga vrijdag op de terugweg langs jouw Mac Ieb

Daarna weer lijnen.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 juli 2012 @ 00:36:

ow die flurry snickers was zo goddelijk! Ben blij dat die maar tijdelijk was want met mac in de achtertuin zou dat zo verleidelijk zijn geweest!Vond de Snickers idd ook tig keer lekkerder dan nu de Twix.
quote:Moonlight82 schreef op 26 juli 2012 @ 00:22:

Ik stel voor dat we de NS, KPN en de bank van MV nomineren voor de prijs van grootste ezel 2012. Of hoe heet dat....

Ieb, wat een dag. Wat een druk avondprogramma had je!

Ja de Gouden Ezel 2012.

Fijn dat het toch klikt Ieb met die psych. Wat een schoonmaak zeg. Ik heb net een paar vuilniszakken naar beneden gesjouwd maar wat is het heet. Zit nu snel even voor de blower, zweet gutste overal van mij af zeg. Had jij daar geen last van Ieb?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee t is gewoon gezellig om weer veel online te kunnen. En luxe dat ik niet naar de bieb hoef
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:andersnogiets schreef op 26 juli 2012 @ 00:38:

Ik ga vrijdag op de terugweg langs jouw Mac Ieb

Daarna weer lijnen.

Ik ook!

Ben alleen vanavond al een kilo gegroeid

Stomme BBQ
Wees toch voorzichtig MV. Met dit weer vuilniszakken versjouwen. In jouw toestand!
nee niet echt MV heb tot nu toe niet veel last van de hitte.

Ik vind twix als reep ook veel minder lekker als snicker thee dus dat scheelt denk ik wel al.

ow ans lekker hoor zwaai je nog even naar me vrijdag?
Met dit weer beweeg ik zo min mogelijk. Wel ff pas op de plaats met eten, was vorige week 4 x uit eten. Kwam me neus uit.
Pom, dan moet ik in een soort V-tje slapen. Vanaf middaguur lopen enkels en voeten in elkaar over (veel aanrakingspijn) en nu staan voeten ongeveer op knappen.Dus hoofd en voeten omhoog, moet ik ff 'nachtje over slapen'.

Ik ga zo maar slapen, geen zin in maar wel moe. En heb 2e raam slaapkamer open gezet. Normaal alleen bovenklapraampje, nu ook grotere raam. Vind ik nooit zo prettig want is aan galerijkant en iedere gek kan dus in feite zo m'n slaapkamer in.

Ben wel al dagen benieuwd hoe het met heleentje en youngboy (+ fam) gaat.
Ik ben zo verstandig om fruit in mn koeltas mee te nemen naar t strand. Geen vette happen iig. Paar broodjes, kersen, druiven. Op zich valt het wel mee. Maar beweeg ook glad niet. Alleen van handdoek naar de zee.

Ieb ik zal whatsappen. Als je zin heb.... Een keer zondigen mag best
quote:andersnogiets schreef op 26 juli 2012 @ 00:40:

Wees toch voorzichtig MV. Met dit weer vuilniszakken versjouwen. In jouw toestand!Ja, heb het er bij 4 gehouden. Morgenochtend komt Thuiszorg al om 9 uur, wilde die nog even snel weggooien. Nu heerlijk languit op bed met laptop.
MV, hoe kun je dan van bovenverdieping (zo) veel vuilnis hebben?
Fijn Myv dat ze morgen (eindelijk!) komen.
Thee, hoeveel last heb je van je maag, ben je veel misselijk? Heb je pijn aan de onderkant van je borstbeen? heb je last van omhoog komend maagzuur? Als je dat allemaal niet hebt, is in een vtje slapen ook niet nodig.
Pom, had veel maagpijn al langere tijd, soort maagzuur maar dan in hele maag. Vanaf internist tabletjes ervoor en moet vanaf scopie vorige week 2 ipv 1 per dag slikken (reminds me, nu 1 innemen). Kijk volgende week met internist wel verder.
Ans, ieb, 'jullie' Mac is me toch even te ver om zomaar even mee te snacken. Jammer.
Ik ga maar slapen. Klets ze nog even en slaap lekker voor straks allemaal.
Thee we komen wel een keer bij jouw M snacken

Trusten allemaal. Ik zoek mn twijfelaar op.
Trusten thee en Ans
Ans gezellig in een twijfelaar.

Trustuh thee en ans, ik ga zo ook maar eens zakken.
Maar eerst nog ff heerlijk buiten pffn.

Slaap lekker allemaal zonder muggen.
Trusten Moos
Ga ook maar slapen zo. Welterusten allemaal.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
ik ga ook slapen. Wat een vroege mensen hier ineens. Welterusten allemaal
Trusten Moon en Ieb.

Zit ik hier nu nog in mijn eentje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven