doorschijnend kleding..
donderdag 26 juli 2012 om 07:24
ik heb meestal altijd een spaghettitopje aan onder mijn shirtjes, niet altijd, maar soms schijnt mijn kleding door en zie je mijn bh door schijnen, en soms vind ik dat best vervelend, vooral met die warme weer, zou het erg warm zijn om daar dan nog een topje er onder te doen,
Hoe ervaren jullie dit? hebben jullie ook altijd een topje onder, of kan het jullie niks schelen als je bh gewoon duidelijk kan zien? of heeft iemand nog tips om het minder te laten lijken?
Hoe ervaren jullie dit? hebben jullie ook altijd een topje onder, of kan het jullie niks schelen als je bh gewoon duidelijk kan zien? of heeft iemand nog tips om het minder te laten lijken?
donderdag 26 juli 2012 om 07:36
Topje, mijn bh draag ik voor mezelf, níet voor mijn medemens (nou ja... zonder bh zou het voor mijn medemens óók geen feest zijn...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 26 juli 2012 om 08:03
donderdag 26 juli 2012 om 08:44
quote:StabiloBoss schreef op 26 juli 2012 @ 08:41:
Met dit weer ga je toch geen hemd onder je blouse of top dragen?Waarom niet? Ze zijn niet van zuiver scheerwol gemaakt he? Die topjes. Zoveel warmer zit het niet hoor..
Met dit weer ga je toch geen hemd onder je blouse of top dragen?Waarom niet? Ze zijn niet van zuiver scheerwol gemaakt he? Die topjes. Zoveel warmer zit het niet hoor..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 26 juli 2012 om 10:27
Mylittle heeft het niet over werkkleding. Da's dan wel anders, als je representatief moet zijn. Ik heb een uniform aan, niet echt fris en luchtig, en op sommige plaatsen geen airco. Dan baal ik wel.
Maar gewoon voor dagelijks, nu op de fiets, boodschappen doen oid, daar heb ik geen probleem mee met deze temperaturen.
Maar gewoon voor dagelijks, nu op de fiets, boodschappen doen oid, daar heb ik geen probleem mee met deze temperaturen.
donderdag 26 juli 2012 om 11:14
donderdag 26 juli 2012 om 11:53
quote:lilyofthevalley schreef op 26 juli 2012 @ 11:14:
[...]
Ik zie dus altijd een rode bh
Draag zelf nudekleurig dan.Dan ligt dat aan hoe doorschijnend je kleding is, ik draag topjes die niet doorschijnend zijn maar waar je een verkeerde kleur BH nét kunt zien zitten op sommige plekken. Dan is een rode BH prima. Mits je deze wel in de juiste tint rood koopt, natuurlijk.
[...]
Ik zie dus altijd een rode bh
Draag zelf nudekleurig dan.Dan ligt dat aan hoe doorschijnend je kleding is, ik draag topjes die niet doorschijnend zijn maar waar je een verkeerde kleur BH nét kunt zien zitten op sommige plekken. Dan is een rode BH prima. Mits je deze wel in de juiste tint rood koopt, natuurlijk.