Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Ik heb een roze strandtas van le coq sportief in de geef. Vanochtend bij mijn nieuwe sneakers gekregen, ik ga hem niet gebruiken en iig niet mee naar Engeland sjouwen. Reden: er zit geen rits in. Als dat geen bezwaar is is het een leuke tas!
O en een paar pumps. Witte bandjes met roze en groene bloemetjes erop. Een van de bandjes zit iets los, kan met lijm weer vastgemaakt worden. Ik denk 5 keer gedragen.
Alle reacties Link kopieren
UCchick1990: Heb je een foto van de tas? En welke maat zijn de pumps?
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 12:29:

UCchick1990: Heb je een foto van de tas? En welke maat zijn de pumps?Pumps zijn maat 39 of 40, staat er helaas niet in. Ik maak zo even een foto van de tas.
Heeft er iemand interesse in:

-een kleine beeldbuis televisie (grijs)?

-een grijs tafeltje op wieltjes met plankje, waar deze televisie opstond?

Past hij door de brievenbus UCchick?
quote:moeilijkenaam schreef op 26 juli 2012 @ 12:26:

Ik snap geen hol van de nummering van de gebieden.. ik heb wel ff snel google gekeken, maar zag niet gauw of het klopte met hier. Zoals ik, ik woon nabij Arnhem, maar welk nummer is dat?

Het zijn de kengetallen van de telefoon nummers.

Ik woon bijvoorbeeld vlak bij 053. Dat is dus Enschede.
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 12:40:

Past hij door de brievenbus UCchick?Moet ik hem wel proppen.
quote:UCchick1990 schreef op 26 juli 2012 @ 12:42:

[...]

Moet ik hem wel proppen.Dan zou ik hem graag willen hebben! Heb je een emailadres waar ik je op kan mailen?
Ja, mijn nickname en dan een gmail adres!
Tafeltje:

@Seara: wil je toevallig ook nog een ophangset voor de tv van uchick? die heb ik nog in de aanbieding ;)
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 12:46:

@Seara: wil je toevallig ook nog een ophangset voor de tv van uchick? die heb ik nog in de aanbieding ;)

Weet je zeker dat je de goede voor je hebt? Haha ik neem de tas over van UCchick1990. :P

UCchick1990 ik ga je mailen.
Het wordt wel echt krap overigens, hij past met veel moeite in een a4 envelop.
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 12:46:

@Seara: wil je toevallig ook nog een ophangset voor de tv van uchick? die heb ik nog in de aanbieding ;)Tatlitatli neemt mijn kleine tvtje morgen mee
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 12:47:

[...]

Weet je zeker dat je de goede voor je hebt? Haha ik neem de tas over van UCchick1990. :P

UCchick1990 ik ga je mailen.Hahahaha lekker suf weer. Niet goed gelezen dus Hoewel ik verwacht dat je je tas best aan deze ophangset kan ophangen hoor :P
@lolitaah; ik heb het jasje al ontvangen! supersnel. Gister aanboden, vandaag binnen. Hij is echt fantastisch en staat me super (natuurlijk )

Kijk even je mail.
quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 12:54:

[...]

Hahahaha lekker suf weer. Niet goed gelezen dus Hoewel ik verwacht dat je je tas best aan deze ophangset kan ophangen hoor :PHaha dat sowieso ja. Toch lief dat je aan me dacht hoor.
Seara, je hebt mail terug!
quote:UCchick1990 schreef op 26 juli 2012 @ 12:56:

Seara, je hebt mail terug!Jij ook
quote:joda schreef op 26 juli 2012 @ 12:54:

@lolitaah; ik heb het jasje al ontvangen! supersnel. Gister aanboden, vandaag binnen. Hij is echt fantastisch en staat me super (natuurlijk )

Kijk even je mail.Ik heb de topjes ook binnen! Dank je wel. Je hebt ook mail van mij.
En de tas is weg! Het schiet lekker op hier Morgen komt tatlitatli tv en netbook ophalen, en dan ben ik voorlopig even helemaal leeg. Tot ik echt ga verhuizen, dan zal ik vast nog wel meer wegdoen. Alles wat ik al had staan blijft natuurlijk in de geef!
Lolitaah & Pliert: jullie pakketjes gaan vandaag op de bus!
Luna, is je pakketje er al??

Ik rij morgen een rondje 030 om spullen te halen en te brengen, ucchick, gaby en mali staan op het programma. Nu aan het wachten voor renogram van dochtertje dus later meer (heb ook nog wat dingen die al dan niet opnieuw in de aanbieding kunnen . )
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven