Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd

26-07-2012 13:23 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !!!

Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem

Ik trap af :

Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.

Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
quote:noodles schreef op 26 juli 2012 @ 14:00:

Ik ben 31

1,71 lang en 60 kilo schoon aan de haak

(zie er slanker uit, want heb kleine borsten, blijkbaar oogt dat slank. Krijg vaak opmerkingen dat ik wel wat aan zou mogen komen terwil ik een prima BMI heb)

1 kind van 1,5

Vergeten te vermelden dat ik heel tevreden ben :-)

Ik ben tijdens mijn zwangerschap 25 kilo aangekomen en het duurde wel even tot het eraf was (9 maanden). Vroeger kon ik mezelf met 60 kilo nog te zwaar vinden, maar nu niet meer, heb echt meer waardering gekregen voor mijn lijf.
29 jaar, 165 en 72 kg. Iets te zwaar, maar als ik in de spiegel kijk ben ik redelijk tevreden. Het is in iedergeval allemaal in properties :-). Ik sport ook en zou ook nog wel paar kilootjes kwijt willen,maar wil er niet alles voor laten. (ben wel 20 kg zwaarder geweest en al 2 jaar op zelfde gewicht).
Nog een paar weken en dan ben ik 50, 184m en 79 kilo. Laatste maanden 8 kilo afgevallen, dit waren overgangs kilo's en stoppen met roken kilo's. Nog 3 kilo te gaan en ik zit weer op mijn oude gewicht, maar ben eigenlijk wel tevreden zo.
28 jr, 1.80m en 66kg.

Zou graag minder willen wegen, maar helaas pindakaas :(
30 jaar, 1.80m, 67,5kg

Tot voor kort woog ik zeker 10 jaar lang 64-65kg, maar de afgelopen maanden is er wat vet op benen/buik blijven hangen wat ik graag weer weg wil werken. 65 kilo zou perfect zijn.

Dacht altijd dat het een fabel was dat vanaf je 30ste makkelijker aankomt/moeilijker afvalt, maar het blijkt echt waar te zijn....
quote:melissa84 schreef op 26 juli 2012 @ 14:28:

28 jr, 1.80m en 66kg.

Zou graag minder willen wegen, maar helaas pindakaas :(Ik vind dit voor je lengte een perfect gewicht, maar dat vind ik
27 jaar, 1.75 en recentelijk 56 kilo.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Vorig jaar: 1.69 en 73 kilo. Nu: 1.69 ( ) en 63 kilo. Ik zou eventueel wel naar de 60 willen, het is wat raar verdeelt. Mijn bovenbenen zijn dik, kont ook. Hele dunne bovenkant met beha omtrek van 70. Shirtjes dus boven maat 34/36 en broeken/rokken 38, heel soms 36 als het stretchstof is. Huidige jeansmaat 29. Ben tevreden, krijg veel complimenten, en heb dankzij mijn bouw een prima taille, redelijk strakke buik (niet zo strak als die hiernaast maar ik heb alleen een rolletje als de broek eigenlijk te klein is) en met een c-cup acceptabele borsten. ZO.
Ben 28, 1.80m lang en weeg 83 kilo nu. Het is iets te zwaar, maar wat ik ook doe (snoepen, alles eten wat ik wil of juist alles laten staan) ik blijf op dit gewicht. Heb me er dus bij neergelegd dat dit gewoon mijn gewicht is. En ben in februari bevallen en nu alweer even terug op mijn oude gewicht dus ben er wel blij mee. Heb ook weinig flubbervel ofzo overgehouden aan mijn zangerschap.
27 jaar, 1.72 en 73 kg. Zou liever 65 wegen maar kom van de 85 dus ik ben er op zich ook wel weer blij mee
@ Wolkje08

quote:

Anthonius schreef op 26 juli 2012 @ 14:08:

"(een nogal brutale vraag die veel zegt over de persoon die hem stelt)."

Wat een onzin! Een dergelijke vraag stel je toch alleen als er een rede toe is? In dit geval dus een dikke buik! Geen buik = Geen vraag!

Dat is jou mening! En deze vraag zegt ''niks'' over mijzelf en wat heeft een buik hier nu mee te maken? Zoals ik al zei, wil je niks zeggen, dan doe je dat niet!

Dus blijf dan gewoon lekker weg hier en ga je verdiepen in tennissen of andere onderwerpen die je wel aanstaan.

Daag.

Wie zegt dat dit aan jou gericht is? Ik citeer iemand anders hier.. Had het niet eens over je vraag, vond het juist leuk! Ging over een opmerking maken of iemand wel/niet zwanger is...

En wat flauw van je die opmerking dat ik me dan maar moet gaan verdiepen in tennissen.. Omdat ik een vraag had daarover.. Ach ja..;)
Ik ben 34, 168 lang, 52 kilo.

Zit net te kijken op de website van voedingscentrum en er staat daar dat ik te licht ben.
Ik ben 34, 1,80 meter, 65 kg. Maten zijn 96-67-86. Ik draag meestal maat 38.

Ik ben van nature nogal een peer, en mijn benen zijn door gebrek aan sport wat 'flubberig' geworden, niet charmant. Ik ben daarom vorige maand aan het sporten geslagen en het helpt al een beetje. Daarbij drink ik minder alcohol en let beter op m'n eten, ook als ik uit eten ga (valkuil). Ik hoop een aantal cm heupomvang kwijt te kunnen raken en wat mooier gespierde benen te krijgen.
Ik ben 27, 1.68 en weeg 85 kilo.

Zou er graag wat kilootjes afhebben en doe mijn best door sporten en gezonder eten. Toch ben ik best happy met mijn lichaam zoals het is, waarschijnlijk omdat ik mooi in verhouding ben en een slanke taille heb.
quote:melissa84 schreef op 26 juli 2012 @ 14:28:

28 jr, 1.80m en 66kg.

Zou graag minder willen wegen, maar helaas pindakaas :(

Ik zou niet weten waarom, het klinkt als een uitstekend gewicht.

Ikzelf: 34, 1.85, 98 kg. En ik ben zeer tevreden met mijn eigen figuur.
quote:Anthonius schreef op 26 juli 2012 @ 14:43:

@ Wolkje08

quote:

Anthonius schreef op 26 juli 2012 @ 14:08:

"(een nogal brutale vraag die veel zegt over de persoon die hem stelt)."

Wat een onzin! Een dergelijke vraag stel je toch alleen als er een rede toe is? In dit geval dus een dikke buik! Geen buik = Geen vraag!

Dat is jou mening! En deze vraag zegt ''niks'' over mijzelf en wat heeft een buik hier nu mee te maken? Zoals ik al zei, wil je niks zeggen, dan doe je dat niet!

Dus blijf dan gewoon lekker weg hier en ga je verdiepen in tennissen of andere onderwerpen die je wel aanstaan.

Daag.

Wie zegt dat dit aan jou gericht is? Ik citeer iemand anders hier.. Had het niet eens over je vraag, vond het juist leuk! Ging over een opmerking maken of iemand wel/niet zwanger is...

En wat flauw van je die opmerking dat ik me dan maar moet gaan verdiepen in tennissen.. Omdat ik een vraag had daarover.. Ach ja..;)Dan bij deze een oprechte excuus. Dan heb ik dat verkeerd gelezen. Sorry
32, 185cm en 70 kg. 12 wk geleden bevallen, gewicht weer zo goed als kwijt, alleen is alles nog een beetje slap;)

maar dat zie ik vooral zelf
44 jaar, 1.70m, 63 kg wel een buikje na 4 zwangerschappen waar ik 2 kids aan over heb gehouden waarvan de jongste net 1 jaar is.

Met mijn buik heb ik geen moeite anderen wel omdat ik realistisch ben en weet dat dit het gevolg is van mijn zwangerschappen, men heeft mij altijd slank gekend.

Mijn streven is nu 60 kg zit dagelijks 20 minuten op mijn hometrainer en zie het resultaat wel al, maar ik ben zo lui sinds ik in het buitenland woon en huisvrouw ben.

Het belangerijkste is dat mijn man me prachtig vind en dol is op mijn heupen en billen heb namelijk brede heupen en strakke ronde billen, hij heeft mij ook slank gekend.
20 jaar, 1.65 en 56 kilo. Zou er graag nog 2 kilo af willen, maar verder ben ik tevreden!
Ik ben 26, 1,68m en weeg 63 kilo. Een paar maanden geleden was het nog 75 kilo. Ben nu op zich wel tevreden al zou ik het liefst naar de 60 gaan. Maar ik ben niet zo van het lijnen.
Ik ben 37, 1.64 m en weeg 52 kg.
43 jaar, 1.61 en 62 kg.

Ben heel tevreden, ben net 9 kg afgevallen. Wil er nog 2 af, dan ben ik weer helemaal op m'n oude (lees: pre-zwangerschap ) gewicht. Maar ben hier ook al erg blij mee.
31 jaar, 1.69 en 61 kg.
Ik ben (bijna 43), en 1.76 en 62 kilo.
Ik ben 34, 1.79 en weeg ongeveer 82 kilo.

107-84-105 maat 42-44 of L/XL

Ook ik ben grof gebouwd en vind dat ik een normaal postuur heb. Men is verbaasd als ik ze mijn gewicht vertel. Ik vind mijzelf het mooiste met nog eens 10 kilo minder. Met veel minder kilo's word ik al hoekig en hard en daardoor "mannelijk".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven