typische mannen uitspraken

25-07-2012 17:42 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke uitspraken of acties heb jij ook gehoord of meegemaakt waarvan je dacht: ´Alleen een man kan zoiets zeggen/doen?

Ik zal beginnen.

Ik had een keer vreselijke oorontsteking en voor diegene die nog nooit een oorontsteking hebben gehad, dat doet dus PIJN.

Mijn man had zin in sex en probeerde aanstalten te maken.

Ik zei dat ik geen zin had omdat m´n oren zo pijn deden.

Waarop mijn man mij verzekerde dat hij hem niet in m´n oor zou stoppen. zucht...
quote:ikbenik schreef op 26 juli 2012 @ 11:11:

[...]

Hahahaha! Herkenbaar! Wij hebben geen encyclopedie, ik laat dan zien op internet dat ik gelijk heb, maar natuuuuuurlijk klopt Wikipedia of wat voor site ik dan ook voor me heb niet

wat me ook wel is gebeurd ,dat hij dan zegt -of tenminste het komt er op neer :

"ik laat mij dus niet door jou dwingen, om dat nu te gaan lezen"...

...hopend dat je het snel vergeet....

en als je het wil voorlezen , loopt hij gewoon weg, letterlijk of figuurlijk..

(evt. betrap je hem korte tijd later , het stiekem toch lezend ,

maar echt, no way dat hij er ooit nog een woord aan wil "vuil maken" !!)
Bij dingen die ik belangrijk vind, of waar we het echt over moeten hebben:

Dat komt wel goed, we zien wel hoe het loopt.
"Ik ken de afzendster van deze zwoele tekst echt niet ! Nee ! Echt niet !! ....Nou ja , alleen van gezicht..."
quote:joop_2000 schreef op 26 juli 2012 @ 12:00:

Geweldig topic. Een feest van herkenning!

En inderdaad, zo zijn mannen. Nee vast niet allemaal, maar wel veruit de meesten. En dat is prima.

Ook leuk om het onbegrip en frustratie van vrouwen hierover te zien. Als man maak ik het meestal andersom mee: mannen die steen en been klagen over het gedrag van (hun) vrouwen. Wat natuurlijk net zo hilarisch is, want net als bij mannen zijn ook vrouwen nou eenmaal zoals ze zijn.

Fantastisch toch, die verschillen tussen de seksen!Helemaal eens!!!
Don't worry be happy
quote:VlammendeTroela schreef op 26 juli 2012 @ 12:28:

Vriend en ik hadden de knoop doorgehakt, we zouden gaan proberen een kindje te nemen krijgen.

Ik: 'dan zal ik wel even foliumzuur gaan halen bij de drogist'.

Vriend: 'Foliumzuur? Moet ik dat op mijn pik smeren dan?'
Don't worry be happy
Als je zegt tijdens het winkelen. Kijk wat een leuk jurkje. Dan denk hij meteen dat je het kopen wil.

En als je zegt ik heb hoofdpijn/buikpijn/ wat voor pijn dan ook. Zegt hij goh wat vervelend voor je. Of erger oh!

Niet hoe komt dat, wat is er dan of zo....
Don't worry be happy
Weet zo geen uitspraken, maar dit kan alleen een man doen:

http://www.youtube.com/watch?v=Prv0Sam_828
quote:katrientjepientje schreef op 26 juli 2012 @ 21:02:

Weet zo geen uitspraken, maar dit kan alleen een man doen:

http://www.youtube.com/watch?v=Prv0Sam_828
Grappig ,

Ik bedenk mij nu dat ik zogenaamd vaak mannelijk reageer. In de zin van: moet dat nu of kan je het duideijk en bondig zeggen? Of wat denk je nu zelf? Gezeik over laarzen en de pasvorm van spijkerbroeken kan en wil ik niets mee. Meededelingen over gevoelens waar je niets goeds op kunt antwoorden, mogen van mij achterwege blijven. Als ik lekker op de bank zit, laat me dan zitten.

En dan wil ik ook nog alsjeblieft zeggen hoor. Ik ben de beroerdste niet.
quote:Gaeta schreef op 26 juli 2012 @ 22:06:

Als ik lekker op de bank zit, laat me dan zitten.

En dan wil ik ook nog alsjeblieft zeggen hoor. Ik ben de beroerdste niet.Jouw ava past als een handschoen :-)
Geen dank.
'Never miss an opportunity to take a good piss'
Niet echt een uitspraak, maar wel typisch iets van mijn man. Ik ben ergens druk mee bezig, bijv. koken en ondertussen de tafel dekken. En echt op het moment dat ik het laatste glas neerzet vraagt: "kan ik iets doen, schat". En dat flikt 'ie gewoon bij meerdere dingen. Maar verder is hij wel lief en behulpzaam hoor.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Uitblinken in 'nuance' (NOT!)...:

Me verlekkerd aankijken van top tot teen en dan vragen of ik ongesteld ben.

(*Ondertiteling; "ben-je-neukbaar?"* )
quote:tbl1966 schreef op 26 juli 2012 @ 23:47:

Maar verder is hij wel lief en behulpzaam hoor. quote:ikbenik schreef op 27 juli 2012 @ 08:47:

Uitblinken in 'nuance' (NOT!)...:

Me verlekkerd aankijken van top tot teen en dan vragen of ik ongesteld ben.

(*Ondertiteling; "ben-je-neukbaar?"* )Ook zo zijn mannen
"Ze vroeg er om"
"De buurvrouw had een leuk jurk aan vandaag" (en het niet zien als je eigen vrouw een vergelijkbare jurk heeft)...
'Vrouwen? Je ken beter kippen houden'
depri klagen bij geduldige partner : "niemand houdt van me.."
quote:jojojanneke schreef op 26 juli 2012 @ 17:55:

Als je zegt tijdens het winkelen. Kijk wat een leuk jurkje. Dan denk hij meteen dat je het kopen wil.

En als je zegt ik heb hoofdpijn/buikpijn/ wat voor pijn dan ook. Zegt hij goh wat vervelend voor je. Of erger oh!

Niet hoe komt dat, wat is er dan of zo....'Wat vervelend voor je' is misschien een poging tot meeleven. Wij hebben namelijk geleerd dat vrouwen willen dat we meeleven als ze iets vertellen en niet analyseren of advies geven. Maar kennelijk is die reactie dus ook niet goed...
quote:wdr schreef op 27 juli 2012 @ 17:43:

[...]

'Wat vervelend voor je' is misschien een poging tot meeleven. Wij hebben namelijk geleerd dat vrouwen willen dat we meeleven als ze iets vertellen en niet analyseren of advies geven. Maar kennelijk is die reactie dus ook niet goed...

"ik ben ziek... nogal ernstig...,

Shit waarom overkomt MIJ DIT NU WEER..

Zou jij het bed voor me kunnen verschonen aub ?

en waar ligt de thermometer ?

Pffff kreun zucht.... , dank je wel... Zou je dan mss. ook nog ff n kruik voor me willen maken , en ach als je toch bezig bent , een warme grog ?

Een massage ? ja , graag... dank je, dat je dit wil doen....

..Zijn er trouwens nog pleisters in huis ? ik heb nl. ook nog s n scheerwond op mn wang... ik had denk ik vanochtend al koorts.."
Leuk topic, gelukkig zijn de meeste dingen alleen herkenbaar van horen zeggen (lees: andere klaagtopics), niet uit het echte leven.

Alleen dit:

quote:elsemiekje schreef op 25 juli 2012 @ 17:59:

*verhaal over aanranding van scharrel*

Als het andersom zou zijn zou er moord en brand worden geschreeuwd. Maar als het een man overkomt is het blijkbaar grappig... Het zal ook wel typisch mannelijk zijn dat hij geen aangifte gedaan heeft.

-----------------------------------------------------------------------

Oh, wel eentje van mijn vriend, ben benieuwd of dat typisch mannelijk is: we willen een nieuwe tafel, dus we kijken al een tijdje rond (geen haast). Als ik hem vraag wat voor model hij mooi vindt of welke eisen hij stelt, is het: 'maakt mij niet uit hoor, ik heb daar niet zo'n mening over. Beslis jij maar.' Als ik dan een mooi exemplaar heb gevonden en voorstel om die te nemen (ik wil namelijk wel iets dat we beiden mooi vinden), dan is er standaard iets Heel Erg Mis mee. Pffff.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:gunstig schreef op 27 juli 2012 @ 18:18:

[...]

"ik ben ziek... nogal ernstig...,

Shit waarom overkomt MIJ DIT NU WEER..

Zou jij het bed voor me kunnen verschonen aub ?

en waar ligt de thermometer ?

Pffff kreun zucht.... , dank je wel... Zou je dan mss. ook nog ff n kruik voor me willen maken , en ach als je toch bezig bent , een warme grog ?

Een massage ? ja , graag... dank je, dat je dit wil doen....

..Zijn er trouwens nog pleisters in huis ? ik heb nl. ook nog s n scheerwond op mn wang... ik had denk ik vanochtend al koorts.."En zo voldoen we aan jullie wens/instinct om als verzorgende op te treden. Iedereen happy!
Mijn man roept regelmatig 'wie ziet dat nou' als het gaat om iets wat je niet direct ziet, bv iets wat in de kast ligt. Nou ik zie dat!

Geen typische mannenuitspraak, wel een uitspraak over mijn man waar ik me aan erger. Mijn man maakt vaak mijn brood klaar voor naar mijn werk. Krijgt daar veel bewondering voor, terwijl ik dan altijd roep dat ik toch ook voor hem eten kook!
quote:ThunderassMan schreef op 27 juli 2012 @ 18:58:

Iedereen happy!

sinds vrouwen voor hun eigen inkomen zorgen ,

gaat die vlieger niet meer op..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven