Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd

26-07-2012 13:23 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !!!

Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem

Ik trap af :

Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.

Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
1.77, 79 kilo, 30 jaar oud. Ik wil er nog 5 kilo af tegen november, moet wel lukken
@noodles: heb mezelf jaren tekort gerekend bleek een aantal maanden terug bij de huisarts dus niks geks dat jij dat dacht, ik dacht het zelf ook!
Ik ben 27 jaar, 1.80 lang en ik weeg 64 kilo.
1,78m, 64,1 kilo, 37 jaar. Jaaaaaaaaaaren geleden woog ik ruim 130 kilo. Mijn huid is gelukkig heel goed hersteld, niks grote lappen slap en overtollig vel. Ik ben nu dus meer dan tevreden.
quote:zusenzoo schreef op 26 juli 2012 @ 13:56:

BMI wil ik niet weten, is gewoon geen goede graag meter voor mij.

Weeg gewoon zwaar maar in centimeters wel goed dus daar ga ik vanuit.

Momenteel: 90/78/92 weet eigenlijk niet eens of dat goed is, voel mij er wel ok bij, mag iets strakker allemaal.

Hè hoe kan dat nou?

Ik ben 1 cm kleiner. (1,76) 8 kg lichter (79 kg) Ik heb ook maat 42-44 en mijn maten zijn nu (gok) 100- 82-104.

Ben ik dan zo luchtig of ben jij compact?
Ben nog geen 30, 1,73, weeg zo rond de 56-58 kilo. 2 zwangerschappen gehad en heb maat 34-36.
Ben 23, 1.70 en weeg 64kg. Mag maar de 60 maar ben opzich niet ontevreden
34 jaar, 1.75 en 57 kilo. Ik ben er heel tevreden mee. Er zou nog wel wat gewicht bij mogen, maar dan alleen bij mijn borsten
quote:Anthonius schreef op 26 juli 2012 @ 14:08:

"(een nogal brutale vraag die veel zegt over de persoon die hem stelt)."

Wat een onzin! Een dergelijke vraag stel je toch alleen als er een rede toe is? In dit geval dus een dikke buik! Geen buik = Geen vraag!

Idd.

Ik zie het probleem ook niet (wat vrouwen ervan maken als ze gevraagd wordt of ze zwanger zijn, terwijl ze dat niet zijn).

Ik zeg gewoon: "Oh nee hoor, ben niet zwanger, heb gewoon een dikke buik!" Als je die opmerking niet meer zou willen, moet je ervoor zorgen dat je buik dunner word, en anders niet zeuren.
Ik ben 34, ben 1,66 lang en de weegschaal geeft 75 kg aan. Was 2 jaar geleden nog 105+
20 jaar, 1,69 m. en 52 kg. Tevreden!
Bijna 50. 1.68m 52.4 kg. Gelukkig wel borsten. D cup.
28 jaar, 1m66 en 50kg.

wat me hier opvalt is dat er heel veel vrouwen meer dan 1m70 zijn. ik was altijd de grootste tussen mijn vriendinnen en familie, heb me nooit klein gevoeld... maar nu wel een beetje :-)
Ik ben 33 jaar, 1.65 m lang en weeg 50 kilo.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
1.62 m, 57 kg, 35 j. Ben sinds 1 jaar sportiever en let op mijn voeding. Ik ben enkele kilo's kwijt, buikomvang is met 10 cm verminderd en vetperentage met ruim 5procent verminderd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
30 jaar, 1.78m en 78 kilo. Altijd rond de 70 kilo gewogen maar helaas door langdurig ziekzijn en medicatie flink aangekomen en ruim boven de 80 kilo gewogen. Groot deel weer kwijtgeraakt. Dit is t gewicht waar ik op blijf, wat ik ook doe.

Naar mijn smaak net n paar kilo te zwaar. Dus nu druk op m'n eten aan t letten in de hoop dat t nu wel helpt
quote:kathrien schreef op 26 juli 2012 @ 16:32:

28 jaar, 1m66 en 50kg.

wat me hier opvalt is dat er heel veel vrouwen meer dan 1m70 zijn. ik was altijd de grootste tussen mijn vriendinnen en familie, heb me nooit klein gevoeld... maar nu wel een beetje :-)Ik ben "maar" 1.61, heb me nog nooit klein gevoeld (wel heel groot; de eerste keer dat ik in Indonesie was ).
23 jaar, 1.85 m en 82 kilo. Wel goede verhoudingen, duidelijke taille, geen dikke buik, alleen dikke bovenbenen en billen.

Wil graag weer terug naar 75 kilo, helaas door een erg vervelend lichamelijk ongemak drie jaar amper kunnen sporten. Nu geopereerd en ik ben begonnen aan drie keer per week sporten. Hoop gauw op resultaat, vooral het slappe moet eraf..
48 jaar, 1.65 mtr. en rond de 53/54 kilo. Anderhalf jaar geleden was het nog 70 kilo, door omstandigheden ben ik heel wat kilo's kwijtgeraakt. Heb nu weer maat 36, dat is leuk. Soms is maat 36 zelfs te groot, een beetje een luxeprobleem. Nadeel is wel dat ik niet zo strak meer in mijn vel zit, maar dat zal ook wel de leeftijd zijn.Én dat mijn borsten nu wel heel klein zijn (a cupje), stiekem denk ik wel eens aan een borstvergroting. Het is dat het zo negatief in het nieuws is de laatste tijd, lekkende toestanden zie ik niet zo zitten, maar ik zou ze graag weer een maatje groter willen.
173cm, 67,5kg en 21 jaar. Zou wel 7,5kg kwijt willen!
quote:Olivia1975 schreef op 26 juli 2012 @ 15:45:

1,78m, 64,1 kilo, 37 jaar. Jaaaaaaaaaaren geleden woog ik ruim 130 kilo. Mijn huid is gelukkig heel goed hersteld, niks grote lappen slap en overtollig vel. Ik ben nu dus meer dan tevreden. Wow! Jij was eerst twee keer jou en het is allemaal goed terug geveert! Goed hoor!
quote:Maja82 schreef op 26 juli 2012 @ 15:49:

[...]

Hè hoe kan dat nou?

Ik ben 1 cm kleiner. (1,76) 8 kg lichter (79 kg) Ik heb ook maat 42-44 en mijn maten zijn nu (gok) 100- 82-104.

Ben ik dan zo luchtig of ben jij compact? In mijn andere reacties kan je zien hoe dat komt, gewoon grof gebouwd. ( zal ik het zeggen, ja ik zeg het, gewoon zware botten)
29 jaar, 1.80 en 78 kilo. Hoewel mijn lichaam goed in verhouding is wil ik er toch zes kilo minstens af. Dan zijn mijn armen en benen net wat strakker en is ook mijn gezicht mooier. Kortom, dan voel ik mij lekkerder in mijn vel. Ik hoop dit te bereiken door de komende 90 dagen alcohol en ongezonde voeding te laten staan en daarbij volop te sporten. Heb er vertrouwen in! Enne, mocht het niet lukken dan zal ik me er (o gruwel gruwel) bij neer moeten leggen want mezelf uithongeren doe ik niet meer.
31 jaar, 1,78 mtr en 66 kg + 7 maanden zwanger.

Ben over het algemeen wel tevreden, heb alleen dunne onderbenen en onderarmen.
quote:truffelmaffia schreef op 26 juli 2012 @ 16:12:

[...]

Idd.

Ik zie het probleem ook niet (wat vrouwen ervan maken als ze gevraagd wordt of ze zwanger zijn, terwijl ze dat niet zijn).

Ik zeg gewoon: "Oh nee hoor, ben niet zwanger, heb gewoon een dikke buik!" Als je die opmerking niet meer zou willen, moet je ervoor zorgen dat je buik dunner word, en anders niet zeuren.Nou ik vind het wel erg kwetsend als iemand die je niet kent vraagt of je zwanger bent, vooral als je bijvoorbeeld ongewenst kinderloos bent. Dat ben ik dan zelf wel niet, maar die buik van mij daar kan ik niets aan doen, als ik afval is dat de laatste plaats waar ik afval (verder zie ik er namelijk zo ongeveer uit als de dame hiernaast, behalve dan dat ik wat dikkere benen heb, maar dat zijn vooral spieren).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven