Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Iemand die hier een blackberry heeft? Ik heb nog een zwart hoesje met zo'n sensor die je telefoon op slaapstand zet als je hem erin doet.. Deze is het:

Seara, ik heb mijn zus even gevraagd of zij hem nodig heeft, mag wel he?
Overigens Demi, mijn nichtje is de gelukkige ontvanger van het shortje waar ik niet in pas, de slanke den moet er zelfs een riem om! Grmlb.
Natuurlijk moeilijkenaam!
Oh, ik heb ook iets weg te geven nog! Een bon voor 5 euro korting op een selectie van 75 boeken. Zat op de Linda en ik ga 'm niet gebruiken. Stuur ik zo gratis op.

Hier de lijst met boeken:

http://www.lindamagazine.nl/topboeken/
Nog niet Tatli! Ik hoop dat ie zo komt wantij moet zo weg haha.
quote:lechatnoir schreef op 26 juli 2012 @ 13:49:

Oh, ik heb ook iets weg te geven nog! Een bon voor 5 euro korting op een selectie van 75 boeken. Zat op de Linda en ik ga 'm niet gebruiken. Stuur ik zo gratis op.

Hier de lijst met boeken:

http://www.lindamagazine.nl/topboeken/Ja die wil ik wel :D
Haha, is goed!
nog altijd in de aanbieding,

Koga zadelfietstas, zat bij mij normale damensfiets, nooit gebruikt. Splinternieuw.

zwembroekje van Hema, maat 68

zwembroekje van prenatal. Kan je kindje dragen zonder zwemluier. maat 74

Seara, ze hoeft hem niet.
Cathelyne, Ik heb de jurk binnen. Dank je wel. ( zie ook je mail)
Lieve Joda, Marels, Stiek, Berdie en Ayla, ik heb alles zojuist ontvangen, ben helemaal gelukkig! Maliman zat met verbazing te kijken naar de hoeveelheid cadeautjes! super bedankt, ik heb een grote glimlach op mijn gezicht! Jullie hebben me ontzettend blij gemaakt!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:moeilijkenaam schreef op 26 juli 2012 @ 15:06:

Seara, ze hoeft hem niet. Oke! Dan hoop ik dat ik er iemand anders blij mee kan maken.
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 13:49:

Hier even een lijstje van wat ik nog heb met de foto's.

- roze pet

[afbeelding]

- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.

- rokje edc by esprit maat 36, van ex gekregen paste toen al niet uit beleefdheid paar keer aangehad

[afbeelding]

- cd rek

[afbeelding]

- foto houder

[afbeelding]

- pluchen koe spaarpot, maakt geluid als je er geld in gooit ( wel beetje smoezelig)

[afbeelding]

- taalcursus Italiaans op cd rom

- lamp

[afbeelding]

mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.com
quote:italie_meisje schreef op 26 juli 2012 @ 12:06:

Dankje paddington, ga ik even proberen.

Edit: jeuh! Hij doet weer normaal. Bedankt. Scheelt weer hoef ik geen nieuwe te halen.Graag gedaan. Ik was ook blij dat ik geen nieuwe hoefde te kopen.
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 13:55:

en de rest:

- keepers handschoenen voor volwassenen:

[afbeelding]

- decoratie reigers:

[afbeelding]

- twee beeldjes:

[afbeelding]

- kaarsen standaarden van messing, moeten wel gepoetst worden:

[afbeelding]

- kleine kerstboom ( 75 cm)

- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken

- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen

- kinder kapstok met beren:

[afbeelding]

mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 14:02:

en de laatste de boeken:

- droomvriendinnen omnibus

- het complete babyboek - Karin Schutt

- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed

- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!

- Charles den tex - onmacht

- montinac - zij is slank want zij eet.

- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje

- boekje over tarotkaarten

- kluitman thrillers:

mc summer: de laatste nacht

richie tankersley cusick: doodsbang

richie tankersley cusiek: de strandwacht

richie tankersley cusiek: ben ik de volgende?

carol ellis: wat moet hij van me?

carol ellis: het raam

carol ellis: doodse stilte

a. bates: verdwenen

r.l. stine: de babysitter 2

r.l.l stine de waarschuwing.

Ook nog een stapeltje tijdschriften.

mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
@luna30v, ben je er al achter met ie je een eventuele afspraak had over de voetbalplaatjes? Anders houd ik me aanbevolen.

bartjes_@hotmail.nl
Lolitaah & Pliert: pakketjes zijn net op de bus gegaan, en aangezien het door de brievenbus past verwacht ik dat jullie ze morgen binnen hebben!.

@pliert: laat die verzendkosten maar zitten, stelde niet veel voor ;)
Heeft iemand nog jongenkleertjes vanaf maat 56 in de aanbieding of baby speelgoed? Je zou er mij en mijn zusje heel blij mee maken :D

Iemand nog belangstelling voor sieraden , kookboeken, haarverf (blonde highlights schwarzkopf of intensief roodbruin van loreal feria), etos hairstraightner?
lorenne ik heb ze binnen! Staan erg leuk Ontzettend bedankt! Mail je je rekeningnummer en naam door dan maak ik geld over

mi-jo Ik heb nog niks binnen van jou Je had het dit weekend al op de post gedaan toch?

En verder hello ladies! Ik ga lekker van de zon genieten
Ik heb al wat gevonden om weg te geven. Is niet veel maar het is wel leuk. Het zijn 2 kleine houten handjes, ik dacht misschien leuk op een babykamerdeur, of zo maken dat het als handvaatjes voor een kastje kan! Ze kunnen denk ik wel geverfd worden. De kleur zit tussen de foto's in. Dat bruine maar niet echt glanzend.

quote:siepje84 schreef op 26 juli 2012 @ 15:45:

Heeft iemand nog jongenkleertjes vanaf maat 56 in de aanbieding of baby speelgoed? Je zou er mij en mijn zusje heel blij mee maken :D

Iemand nog belangstelling voor sieraden , kookboeken, haarverf (blonde highlights schwarzkopf of intensief roodbruin van loreal feria), etos hairstraightner?De haarverf moet zeker met pakketje?
quote:Soley schreef op 26 juli 2012 @ 12:26:

[...]

Haha, als je omhoog zit kunnen we best even kijken of er wat te regelen valt. Als we toch thuis zijn en je komt hem brengen...

Man mist onze hond, en dochter heeft, hoewel ze nog heel jong is, wel een hondentic overgehouden aan die anderhalf jaar dat ze hond heeft "gekend". Alle honden, groot en klein moeten geaaid en geknuffeld worden. Moet ie wel tegen kunnen dus

Ik heb het soort 'moet geknuffeld worden'. Ze zouden ook het liefst de hele dag gedragen worden. Zodra ik op de bank ga zitten, dan lijk ik net een magneetje. Floep floep, aan twee kanten een hond aan me vastgeplakt. Ze zijn een beetje moederskindjes.

Ik woon trouwens een paar centimeter (op de kaart) uit de richting van de werkelijkheid. Mail anders even, je weet nooit (als je aanbod serieus is uiteraard). hertje (eraan vast de cijfers uit mijn nick) apestaart live nl
Flower, ik heb de rasp binnengekregen vandaag! Dankjewel.

(dat wordt vast tzatziki vanavond)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven