vind het zo knullig voor hem
donderdag 26 juli 2012 om 22:56
Meerdere geven je het advies om het niet te zeggen en daar ben ik het helemaal mee eens!
Ik heb in dezelfde positie gezeten en ik ben wel eerlijk geweest nadat er al meerdere keren vreemdgegaan was. Het ging om een stelletje waarvan het 'slachtoffer' een betere vriendin van mij is dan de ander (lesbisch stel)z Er is flinke ruzie en opschudding geweest en dat is het mij achteraf niet waard geweest.
Ook heeft de waarheid de leugen achterhaald en was dat ook gebeurd als ik niks gezegd had.
Ik heb in dezelfde positie gezeten en ik ben wel eerlijk geweest nadat er al meerdere keren vreemdgegaan was. Het ging om een stelletje waarvan het 'slachtoffer' een betere vriendin van mij is dan de ander (lesbisch stel)z Er is flinke ruzie en opschudding geweest en dat is het mij achteraf niet waard geweest.
Ook heeft de waarheid de leugen achterhaald en was dat ook gebeurd als ik niks gezegd had.
donderdag 26 juli 2012 om 23:00
donderdag 26 juli 2012 om 23:03
quote:koekie1980 schreef op 26 juli 2012 @ 22:59:
[...]
Vind dit een goeie, bedankt voor de tip!
Ik heb al 2 jaar mijn mond gehouden. Maar ik schok van het moment dat ik me bijna verkletste. Ik voelde me echt enorm schuldig terwijl ik toch niet diegene ben die iets verkeerd doet.
Ik vind eigenlijk dat hij het hele verhaal moet weten, dat de relatie nu goed is, is gebaseerd op de halve waarheid. Maar ik weet dat ik ook haar vriendschap kwijt ben al ik het zou zeggen...
Alles heeft zijn voors en tegens.
Maar ik hoef zo'n inside info inderdaad dan nooit meer te weten. En Suy, wat jij zegt is ook waar, wie weet wat hij gedaan heeft wat wij niet weten. Ik zou ook nooit een anonieme brief sturen. Moet ik dan weet het geheim bewaren dat ik die brief gestuurd heb
Maar sjonge wat is dit lastig!
De relatie is nu goed, dat is alles wat belangrijk is.
Er is een te lange tijd over heen gegaan om er nu nog tussen te hangen. Zeker met hun bruiloft zo snel in de planning.
Grote kans dat hij het niet eens gelooft
[...]
Vind dit een goeie, bedankt voor de tip!
Ik heb al 2 jaar mijn mond gehouden. Maar ik schok van het moment dat ik me bijna verkletste. Ik voelde me echt enorm schuldig terwijl ik toch niet diegene ben die iets verkeerd doet.
Ik vind eigenlijk dat hij het hele verhaal moet weten, dat de relatie nu goed is, is gebaseerd op de halve waarheid. Maar ik weet dat ik ook haar vriendschap kwijt ben al ik het zou zeggen...
Alles heeft zijn voors en tegens.
Maar ik hoef zo'n inside info inderdaad dan nooit meer te weten. En Suy, wat jij zegt is ook waar, wie weet wat hij gedaan heeft wat wij niet weten. Ik zou ook nooit een anonieme brief sturen. Moet ik dan weet het geheim bewaren dat ik die brief gestuurd heb
Maar sjonge wat is dit lastig!
De relatie is nu goed, dat is alles wat belangrijk is.
Er is een te lange tijd over heen gegaan om er nu nog tussen te hangen. Zeker met hun bruiloft zo snel in de planning.
Grote kans dat hij het niet eens gelooft
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
donderdag 26 juli 2012 om 23:05
quote:Suy schreef op 26 juli 2012 @ 22:50:
Dit is toevallig iets wat jij weet, 1 dingetje en jij oordeelt meteen en roept termen als liegbeest en zielig voor hem.
Wat een onzin, ze gaan trouwen en zijn blij met elkaar.
oke mijn termen Liegbeest & zielig voor hem zijn misschien
wat kort door de bocht maar zo kwam het in me op toen
ik dit typte
Dit is toevallig iets wat jij weet, 1 dingetje en jij oordeelt meteen en roept termen als liegbeest en zielig voor hem.
oke mijn termen Liegbeest & zielig voor hem zijn misschien
wat kort door de bocht maar zo kwam het in me op toen
ik dit typte
donderdag 26 juli 2012 om 23:08
quote:wolkje8 schreef op 26 juli 2012 @ 23:04:
Waarom is het nu eigenlijk zo lastig, koekie? Vertrouw je haar niet? Het is toch jow vriendin, jij zou toch beter moeten weten dan wat haar motieven precies zijn..
Hoe bedoel je dat "vertrouw ik haar niet"
Of ze het nog eens zou doen? Geen idee, denk van niet
(en zoals eerder gezegd, dan hoef ik het niet te weten)
Waarom is het nu eigenlijk zo lastig, koekie? Vertrouw je haar niet? Het is toch jow vriendin, jij zou toch beter moeten weten dan wat haar motieven precies zijn..
Hoe bedoel je dat "vertrouw ik haar niet"
Of ze het nog eens zou doen? Geen idee, denk van niet
(en zoals eerder gezegd, dan hoef ik het niet te weten)
donderdag 26 juli 2012 om 23:09
donderdag 26 juli 2012 om 23:20
quote:Suy schreef op 26 juli 2012 @ 22:50:
Leven en laten leven. Hou je maar bezig met je eigen zaken.
Dit is 2 jaar geleden, gebeurd is gebeurd en hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.
Weet jij veel, misschien gaat hij elke week wel naar de hoeren of rookt ie elke avond stiekem een jointje. Bij wijze van spreken.
Wel een goede tip is tegen haar zeggen dat je dit soort dingen niet meer wil weten.
Helemaal mee eens. Laat die oude koe nu maar met rust.
Vind je hem stiekem leuk toevallig?
Leven en laten leven. Hou je maar bezig met je eigen zaken.
Dit is 2 jaar geleden, gebeurd is gebeurd en hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.
Weet jij veel, misschien gaat hij elke week wel naar de hoeren of rookt ie elke avond stiekem een jointje. Bij wijze van spreken.
Wel een goede tip is tegen haar zeggen dat je dit soort dingen niet meer wil weten.
Helemaal mee eens. Laat die oude koe nu maar met rust.
Vind je hem stiekem leuk toevallig?
donderdag 26 juli 2012 om 23:37
quote:koekie1980 schreef op 26 juli 2012 @ 23:32:
[...]
joooow slotje dan maar?
bedankt dat ik dit even mocht delen met jullie
ik ga naar bed
Jij snapt niet helemaal hoe ik het bedoel.
Zij gaat niet meer vreemd en verder zijn ze al een hele tijd weer gelukkig. Dan zou het voor jou ook klaar moeten zijn.
Maar vooral hartelijk bedankt dat je op me reageert hoor.
[...]
joooow slotje dan maar?
bedankt dat ik dit even mocht delen met jullie
ik ga naar bed
Jij snapt niet helemaal hoe ik het bedoel.
Zij gaat niet meer vreemd en verder zijn ze al een hele tijd weer gelukkig. Dan zou het voor jou ook klaar moeten zijn.
Maar vooral hartelijk bedankt dat je op me reageert hoor.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
donderdag 26 juli 2012 om 23:48
vrijdag 27 juli 2012 om 08:49
vrijdag 27 juli 2012 om 10:07
quote:koekie1980 schreef op 27 juli 2012 @ 08:40:
Weet ik, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar zoals ik zei, wij (4 vriendinnen) hebben nu 2 jaar onze mond gehouden. En ik versprak me laatst bijna. Ik WIL me er niet mee bemoeien, het is ook hun zaak.En die andere vriendinnen? Hoe staan zij hierin?
Weet ik, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar zoals ik zei, wij (4 vriendinnen) hebben nu 2 jaar onze mond gehouden. En ik versprak me laatst bijna. Ik WIL me er niet mee bemoeien, het is ook hun zaak.En die andere vriendinnen? Hoe staan zij hierin?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
vrijdag 27 juli 2012 om 10:37
quote:Elmervrouw schreef op 27 juli 2012 @ 10:07:
[...]
En die andere vriendinnen? Hoe staan zij hierin?
Hetzelfde zoals ik. Is niet onze relatie maar die van haar.
Een vriendin zou het wel willen vertellen maar zij heeft een relatie gehad met een jongen die heel vaak vreemd is gegaan. Dus in haar situatie begrijp ik het wel.
[...]
En die andere vriendinnen? Hoe staan zij hierin?
Hetzelfde zoals ik. Is niet onze relatie maar die van haar.
Een vriendin zou het wel willen vertellen maar zij heeft een relatie gehad met een jongen die heel vaak vreemd is gegaan. Dus in haar situatie begrijp ik het wel.
vrijdag 27 juli 2012 om 10:45
quote:wolkje8 schreef op 26 juli 2012 @ 22:47:
Vind je post wel een beetje raar, ik neem aan dat als het je vriendin is(zo noem je haar namelijk!) je haar dus ook wel wat beter kent. Dus zal jij heus wel weten of ze het echt meent met deze jongen en wellicht toendertijd niet alles verteld heeft(wellicht hem niet nog meer willen kwetsen, bang hem echt kwijt te raken?of gewoon bang?) en na die tijd allang heeft laten zien nu echt voor hem te kiezen en dus oprecht is. Maar vraag me af of jij wel zo oprecht bent als je haar(innerlijk) zo slecht kent en zulke "grote" conclusies trekt en de wereld in werpt..Idd TO komt nog al vals over , zoiets zeg je of meteen of je houd je mond, maar nu gaat vriendin trouwen en krijgt to jeuk, zal wel de jeuk van jaloezie zijn.
Vind je post wel een beetje raar, ik neem aan dat als het je vriendin is(zo noem je haar namelijk!) je haar dus ook wel wat beter kent. Dus zal jij heus wel weten of ze het echt meent met deze jongen en wellicht toendertijd niet alles verteld heeft(wellicht hem niet nog meer willen kwetsen, bang hem echt kwijt te raken?of gewoon bang?) en na die tijd allang heeft laten zien nu echt voor hem te kiezen en dus oprecht is. Maar vraag me af of jij wel zo oprecht bent als je haar(innerlijk) zo slecht kent en zulke "grote" conclusies trekt en de wereld in werpt..Idd TO komt nog al vals over , zoiets zeg je of meteen of je houd je mond, maar nu gaat vriendin trouwen en krijgt to jeuk, zal wel de jeuk van jaloezie zijn.
vrijdag 27 juli 2012 om 10:55
quote:ronniemitchel schreef op 27 juli 2012 @ 10:45:
[...]
Idd TO komt nog al vals over , zoiets zeg je of meteen of je houd je mond, maar nu gaat vriendin trouwen en krijgt to jeuk, zal wel de jeuk van jaloezie zijn.
noujaaa....
Zou je er ook zo over denken als jouw partner vreemd is geweest,
het heeft opgebiecht en je hele vriendengroepje weet dat hij niet
het hele verhaal heeft verteld?
Kun je het ook van een andere kant zien?
[...]
Idd TO komt nog al vals over , zoiets zeg je of meteen of je houd je mond, maar nu gaat vriendin trouwen en krijgt to jeuk, zal wel de jeuk van jaloezie zijn.
noujaaa....
Kun je het ook van een andere kant zien?
vrijdag 27 juli 2012 om 11:03
Met een vriendin als TO heb je geen vijand meer nodig! Bah, per ongeluk verkletsen?! Misschien gilde vriend het wel uit nadat vriendin zei: ik heb met ander gezoend, de rest wil ik niet weten!! Was jij bij dat gesprek? Misschien weet hij wel alles... Hou op met je vriendinnen dit te bespreken en hou op met je per "ongeluk" je te verkletsen....
vrijdag 27 juli 2012 om 11:05
quote:koekie1980 schreef op 27 juli 2012 @ 10:55:
[...]
noujaaa....
Kun je het ook van een andere kant zien?Dan had jij 2 jaar geleden tegen je vriendin moeten zeggen, dit kan niet door de beugel! Jij verteld het eerlijk anders doe ik het. Niet na 2 jaar en 1 maand voor hun huwelijk. Jij hebt nu ook al 2 jaar gelogen hoor!
[...]
noujaaa....
Kun je het ook van een andere kant zien?Dan had jij 2 jaar geleden tegen je vriendin moeten zeggen, dit kan niet door de beugel! Jij verteld het eerlijk anders doe ik het. Niet na 2 jaar en 1 maand voor hun huwelijk. Jij hebt nu ook al 2 jaar gelogen hoor!
vrijdag 27 juli 2012 om 11:09
quote:Vl43inder schreef op 26 juli 2012 @ 22:38:
Niets zeggen, nooit zeggen. Weet je wat je wel zou moeten doen? Haar vertellen dat je zulk soort dingen niet meer wilt weten.
Veel mensen die een tijd bij elkaar zijn, zijn wel eens verliefd geweest op een ander. Er is altijd een reden geweest waardoor zij toch voor hun partner kozen. Ga daar dan vanuit. Ze heeft zich laten uitdagen, maar ze kiest toch voor hem.TO, neem ajb dit advies aan!
Niets zeggen, nooit zeggen. Weet je wat je wel zou moeten doen? Haar vertellen dat je zulk soort dingen niet meer wilt weten.
Veel mensen die een tijd bij elkaar zijn, zijn wel eens verliefd geweest op een ander. Er is altijd een reden geweest waardoor zij toch voor hun partner kozen. Ga daar dan vanuit. Ze heeft zich laten uitdagen, maar ze kiest toch voor hem.TO, neem ajb dit advies aan!