Waarom een Ipad?

15-07-2012 22:08 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan 250 euro korting krijgen op een Ipad bij een abonnement dat ik heb afgesloten. Nu ben ik echt een leek op het gebied van Ipad en tablets etc. en vond dat ding dan nog steeds belachelijk duur eigenlijk, in vergelijking met bv een samsung galaxy tab (die er ook weer is in verschillende prijsklassen) en een blackberry playbook.

Wat maakt die Ipad nou zoveel duurder? En is ie ook echt beter/het geld waard? Ik zou 'm gewoon willen gebruiken voor 'erbij', dus beetje spelletjes, dingen opzoeken als ik voor de tv op de bank hang etc.

En wat is nou het verschil met android tablets, die al helemaal veel goedkoper zijn?
Dubbelvla : ik denk dat dat wel mee zal vallen. Nokia bestaat ook nog steeds en is nooit weggeweest. Apple zal continu blijven verbeteren en nieuwe dingen ontwikkelen om het op de markt goed te blijven doen. Die gaan echt niet zitten wachten tot ze doodbloeden omdat er niks nieuws uit word gebracht.
quote:Ivetje schreef op 26 juli 2012 @ 11:54:

Dubbelvla : ik denk dat dat wel mee zal vallen. Nokia bestaat ook nog steeds en is nooit weggeweest. Apple zal continu blijven verbeteren en nieuwe dingen ontwikkelen om het op de markt goed te blijven doen. Die gaan echt niet zitten wachten tot ze doodbloeden omdat er niks nieuws uit word gebracht.Ik denk ook niet dat het doodbloed, alleen wel dat er wel weer een nieuwe hype komt.
Ik heb vandaag mijn nexus 7 gekregen, ben erg benieuwd!

De reviews waren erg goed en ik heb een android telefoon en een ipod, kan met meide even goed overweg. Maar ik heb geen 500& voor een tablet, 200 dan weer wel.

Ik kan over een paar dagen graag een review geven als daar behoefte aan is.
.
De 16 gig is overal keihard uitverkocht voor de komende maanden. Ik wilde hem hebben voor mij reis terug naar Europa, dus heb een 8 gig gekocht.

Het scherm is echt heel erg goed!

Het is me alleen nog niet gelukt hem aan te sluiten op te computer, weet jij daar een oplossing voor?
.
hmm ja dat doet ie dus niet, de drivers installeren. Ik heb al gezocht en er wordt wel een path aangegeven in de tutorials, maar dat vind ik niet.

ik zal de asus drivers downloaden. Ja USB debugging heb ik aangevinkt.

Ik probeer het vanavond wel weer.

(sorry voor de topic vervuiling)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven