Wie o wie ook zwanger van nummer 3?

01-06-2012 19:24 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om te kletsen met andere mama's die zwanger zijn (of proberen te worden) van een derde! Ik heb 2 kindjes van 6 en bijna 4 en ben uitgerekend in november. Ik vind het heel spannend om straks weer een baby te hebben, de andere 2 zijn toch alweer even baby-af (hoop dat ik het niet verleerd ben ;-) ). Het zal wel wennen zijn, maar waarschijnlijk ook ontzettend leuk. Hopelijk zijn er meer bijna-mama's-van-3 die zin hebben om mee te schrijven!

Mocht je in de tabel willen, graag naam, leeftijd, UD, leeftijd kinderen even vetgedrukt neerzetten!

Nieuwe meeschrijvers zijn altijd welkom!!

Naam Leeftijd Uitgerekend Leeftijd kinderenBijzonderheden
Lein77 34 13 juni dochter (5), zoon (3)Zoon! 08 juni 2012
Teddy82 29 Eind juli dochter (3), zoon (1) Dochter! 29 juli 2012
Mimpje 29 Begin aug zoon (3), zoon (2) Dochter! 20 juli 2012
5x5 28 26 sept dochter ( 6), zoon (4)Dochter! 20 aug 2012
Brunei 27 Half okt zoon (4), zoon (1) Dochter! 11 okt 2012
Jipsie 31 1 nov zoon ( 6), zoon (4) Krijgt 2 jongens! !
Bessie 27 2 nov zoon ( 4), zoon (1) Dochter! 31 okt 2012
Gwenneke 33 10 nov zoon (4), zoon (3) Dochter! 17 november 2012
Soezzie 36 Half nov dochter ( 6), zoon (4) Dochter! 8 november 2012
Sipie 39 24 nov zoon (8), dochter ( 6) Krijgt een meisje!
Kessie78 33 Begin dec zoon (4), zoon (2) Krijgt een meisje!
Geestig 34 7 dec zoon (2), dochter (1 Krijgt een jongen! !
Gwen 32 18 jan zoon (5), zoon (3) Krijgt een verrassing!
Dutchie 29 ;-) 5 feb zoon (9), zoon (8) Krijgt een jongen! !
Mimpje, dat klinkt als een fijne bevalling!

Ik ben hier vandaag echt niet vooruit te branden, niet eens zo zeer door de warmte (daar kan ik mits ik rustig aan doe best tegen) maar vooral omdat ik 2 dagen iets actiever was en afgelopen nacht nog rotter geslapen heb dan normaal. Was vanochtend al in slaap gevallen en vanmiddag weer bijna. En inmiddels liggen mijn kinderen ook onder zeil. Bij oudste maakt dat niet uit, zij slaapt wel weer vanavond. Jongste niet, die is dan wel langer wakker maar heb zelf nu nog geen zin/puf om hem wakker te maken Ach, dan nemen we hem maar mee naar de vk. Mijn moeder komt hier oppassen, dan alleen op dochterlief!
ook deze dag kruipt voorbij zonder enige actie. Zo even de stad in en kijken of er nog een plekje op het terras vrij is bij de pizzeria. Bestel gewoon een hele pittige. Wie weet zet het wat in gang.
en flink sexen daar na hahahhaah
als het wat is afgekoeld is dat ook een goeie optie dutchie. nu te plakkerig
heb je daar ecth zin in? dat was echt een ver van mijn bed show op het laatst.. nu trouwens ook
haha niet altijd, maar helemaal zonder... nee dat niet. vind het vaak wel erg lachwekkend en gezellig.
Hahaha ik las en flink sexen daar (op het terras bij de pizzeria dus)! LOL

Jullie zijn grappig
hahaha dat zou pas hilarische taferelen opleveren
Lekker aan het genieten dus Mimpje, ze is dus een heel fijn babietje..... apart dat ze zoveel lichter is dan haar broers...hier scheelden broer en zus slechts 75 gram en ik ga er vanuit dat deze uk ook zeker richting die 8 pond gaat.

Lein, fijn dat de lactatiekundige je kon helpen..... hopelijk gaan de tips werken.

Jammer Teddy dat het nog niet zo doorzet, deze warmte zal nu niet zo fijn zijn, neem ik aan....

Wij zijn vandaag naar Ponypark Slagharen geweest, mijn moeder en haar man hadden vrijkaartjes gewonnen en die aan ons gegeven..... we hebben een heerlijke dag gehad en kwamen moe en voldaan thuis....wel had ik flink dikke vingers en enkels, maar goed...thuis nog in het zwembad gedoken en nu lekker lui op de bank Babyboom kijken :-)
Mooie ideeen heb je Soeziie hahahaa.......

Dat sexen was voor mij 1 van de dingen die ik wel heb gedaan toen dochterlief maar op zich liet wachten....hielp alleen totaal niets....:-(
Teddy lekker gegeten?

Sipie dat klinkt als een gezellige dag.

Stom babyboom vergeten. Ga het gelijk aanzetten.

t kleintje is zoveel kleiner omdat ze met 37 weken geboren is en de jongens gewoon met 40 weken.

En tja ze eet ook niet zo goed. Na de middag ging het weer slechter. Haar temperatuur is weer laag en drinken mwah,met pijn en moeite 40 cc en dan spuugt ze ineens daarna de helft weer uit.

Ze ziet er verder wel goed uit, huidje nog goed, nog genoeg plas luiers.
ja eten was heerlijk. lekker in de schaduw. Daarna nog een ijsje gehaald en het feest was compleet. nu in bed voor de tv en de ventilator aan. Meisje is heel druk in mijn buik. links, rechts, boven beneden. zou ze de uitgang zoeken?

klinkt geslaagd jullie dagje sipie.
Ik stond er niet echt raar van te kijken hoor toen ik dat dacht te lezen van Dutch maar zag het wel even voor me

Hopelijk lekker op het terrasje gezeten en lekker gegeten Teddy!

Wij aten vandaag ook op een terras, van vliegveld Midden Zeeland. We zagen hele bijzondere vliegtuigjes. Twee uit Engeland die op weg waren naar een vliegshow op Texel. Ook nog op een terras aan het water gezeten, heerlijk toch vakantie!

Mimpje, ik was ook Babyboom gekeken, kijk zo maar naar het baby programma wat er na komt.

Zielig dat je meiske er weer voeding uitspuugt. Doet ze dat al sinds haar geboorte?

Sipie, fijn dat je een leuke dag gehad hebt!
Wat een lol hier op de avond! Wij zijn net een half uurtje terug van de vk. We zijn weer goedgekeurd! Nog even lekker genieten van de rust en koelte nu en straks lekker douchen en proberen te slapen. Boven is het wel een stuk warmer dus zal wel weer een plakkerig nachtje worden.

Teddy, wie weet ga je vannacht wel bevallen!

Mimpje, vervelend dat ze nog niet zo goed wil drinken. Mijn dochter had ook wat van dat soort opstartprobleempjes, te vroeg geboren (35,5 wk) temperatuur en drinken ging nog niet goed in het begin. Ze was 2600 gram bij de geboorte. Overigens was zoontje ook niet zo groot, bij ruim 39 wk was hij nog geen 3300 gram.

Ben benieuwd wat deze gaat doen qua groei!
ik kijk baby boom nu stieken op min werk op mijn iphone via uitzending gemist..hihihi
Wow wat schrijven jullie veel, gezellig!

Teddy je houdt het wel spannend he!!? ik denk dat je maar een combi moet doen van alle bakerpraatjes: iets met seksen op een skippiebal onder genot van bitter lemon en ananas..en daar na de trap op rennen - als ze dan nog niet komt!!

Mimpje dat moet wel even wennen zijn, zo'n klein poppetje na die twee grote kerels! Waarom moest je eigenlijk aan het infuus als je pas een paar uurtjes bezig was? Zoveel cm's in korte tijd is inderdaad pittig, ik kan er over mee praten. Ben bij dochter ook ingeleid dmv infuus (ivm >48 uur gebroken vliezen zonder weeën) en daarna is ze in 67 minuten geboren. Ook wel heel lekker dat ik er zo snel weer vanaf was, maar damn het was wel een heel heftig uur!

Hoop dat ze snel wat beter gaat drinken, zeker met deze temperaturen.

Sipie gezellig dagje inderdaad, ik zou het je niet nadoen in deze warmte..!

Merk wel dat ik daar nu wat minder goed tegen kan, snel duizelig en licht in mn hoofd. Dus ik blijf lekker in de schaduw..

Dat is trouwens geen probleem want ik moest gewoon werken vandaag, zat zelfs met een vestje aan omdat de airco zo stond te blazen brr.. Daarna lekker naar het strand (op fietsafstand!) waar mn ouders met de kinderen zaten, met zn allen gegeten hmm.. Heerlijk vind ik dat, eind vd middag met een tas eten en een kleed naar het strand, niet te heet meer, zoon spelen in de branding

Soezzie begrijp ik nou goed dat je in Zweden woont?? mooi land lijkt me dat... en ben je nu in NL?
Geestig ik.ben ook fan van einde vd dag naar het strand. Heerlijk. Gaan wij ook nog wel doen deze zomer.

Teddy succes he vannacht

Oh ja verlos wilde me aan het infuus omdat het sneller moest van haar. Als ze nou even de status van mijn vorige bevallingen had gelezen...maar goed de kleine is er. Dat is het belangrijkste.
geestig je doet je nick wel eer aan. Zo flexibel en energievol ben ik ook weer niet.

Heelijk zo'n strand op fietsafstand. zou ik ook wel willen
meld. Onrustige nacht gehad met veel harde buiken. Nu de hele ochtend al een zeurend gevoel. Wat steekjes en krampjes. Echt pijnlijk is het nog niet, maar er gebeurd wel wat. Hopelijk gaat het dan nu eindelijk doorzetten. De aanloop naar de bevalling van zoon begon ook zo, dus wie weet.
Ik duim voor je Teddy!
*doet een bevallings dansje door haar kantoor* jippie nog een baby....... kom op teddy :O)
voorlopig heeft je dansje nog geen succes dutchie. Op wat harde buiken na is de actie verdwenen. De kids worden zo opgehaald door vrienden om naar een waterspeeltuin te gaan. Dan ga ik op de bank met een tijdschrift.
Zal ik dan maar even meedansen? Dat heeft misschien meer effect ? Het zet vast ontzettend onverwacht in 1 keer door!

Fijn dat je weer bent goedgekeurd 5x5!

Geestig, ik woon inderdaad in Zweden, vieren nu vakantie in NL. Over een paar dagen gaan we weer ri het hoge noorden!
Arrgghh elke keer als ik plaats is het bericht weg (heb zelfs een keer een bericht in een verkeerd topic geplaatst, lekker genant, ik forum mobiel dus wie weet heeft t daar mee te maken?)

Anyway, ik wil dus bij deze Mimpje van harte feliciteren!!!!! Wat fijn!!!! En is de jeuk gelijk over eigenlijk?

Teddy, zet m op!!!! Wat voor opwektipscheb ik nog voor je? Een glas rode wijn? Hihi, schaam je je ook dood als de vlos dat ruikt.

Ik heb gister de 20 wkn echo gehad. Wat blijft dat toch bijzonder! Prachtig om 10 vingers en 10 tenen te kunnen tellen, het blaasje geleegd te zien worden etc. En een mega verrassing gehad, ging dus uit van een jongen (heb er al 2) en tis dus een meisje!!! Echt zo leuk! Moet nog steeds wennen aan t idee, maar heb al geshopt
ooeww spannend Teddy, wie weet zet het toch door straks als je rustig op de bank ploft of vannacht..Had je bij je andere kinderen makkelijke bevallingen?

Kessie, gefeliciteerd met je meisje! leuk joh na 2 jongens..Volgens mij zijn wij ongeveer even ver, ik vandaag 21 weken en jij?

Ik had niet zo'n lekker dagje vandaag, de hele dag buikpijn. Ik voel ook gewoon dat het komt doordat ik mn spieren (buik, bekkenbodem) de hele tijd aanspan. Ik weet dat dat niet goed is maar doe het vanzelf grrrr dus moet er steeds op letten dat ik die spieren los laat. Probeerde net aan man uit te leggen hoe dat voelt maar hij zat me zo glazig aan te kijken..uuhh..laat maar schat dat snap jij toch niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven