Tips korte vakantie

27-07-2012 11:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Binnenkort willen mijn vriend en ik er samen even tussenuit. We willen ongeveer drie a vier dagen weg. Vorig jaar zijn we naar de Moezel in Duitsland geweest. Lekker samen aan de wijn... Het was heerlijk. Wie heeft er tips voor een aantal dagen weg? Het mag in Nederland zijn, maar ook in België, Luxemburg of Duitsland.

Alvast erg bedankt!
Ardennen...
quote:plofkipje84 schreef op 27 juli 2012 @ 11:32:

Ardennen...Ja, is dat wel wat? Niet alleen wandelen etc.? Ik wil graag een beetje romantiek, samen lekker uit eten, wijntje drinken, af en toe eens wat bezichtigen... Beetje zwemmen...
Iets verder rijden, maar het Zwarte woud in DLD is ook leuk. Of de Eifel, grenzend aan de Moezel. Ik vind zelf de vulkaaneifel erg fijn.

Voordeel van die streken vind ik ook dat er leuke(vaak historische) stadjes zijn.
I choose happy!
Ja hoor kan prima. La roche is mooi!! Kanoën, lekker eten, grotten bezoeken, winkelen, zwemmen.... Alles kan!
Ardennen is altid mooi, net als Limburg of een Waddeneiland, schier of terschelling. Was laatst ook een topic over Borkum, leek me ook erg leuk
quote:EssentialBliss schreef op 27 juli 2012 @ 11:36:

Iets verder rijden, maar het Zwarte woud in DLD is ook leuk. Of de Eifel, grenzend aan de Moezel. Ik vind zelf de vulkaaneifel erg fijn.

Voordeel van die streken vind ik ook dat er leuke(vaak historische) stadjes zijn.Die stadjes zijn inderdaad schitterend. Dat geeft echt een vakantiegevoel. Heerlijk!
Iets verder rijden, naar normandie, wat wij zelf altijd een heel leuk plaatsje vinden is Honfleur, in een uurtje of 5 aan te rijden, mooie omgeving, leuke terrasjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven