Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Kijk, dit zijn nog eens leuke dingen om in de tabel te zetten!

Laten er snel anderen volgen!
ik zou afstand nemen, maar merk dat ik het nu wel weer erg fijn vind met jullie te 'kletsen'

bedankt voor de reacties, ik zit vandaag op dag 39 (dag 27 positieve ovutest), mijn laatste cyclussen waren nadat mijn eerste menstruatie na 6,5 maand was opgewekt met medicijnen 35,30,33. Heb geprobeerd de gyn eerder te kunnen spreken, maar dat is niet mogelijk. Begrijp wel dat het druk is en dat ik niet de enige ben hoor, maar het is wel frusterend dat ik nog ruim een week moet wachten op mijn antwoorden. Bedacht me wel dat ik deze cyclus een flinke antibioticakuur heb geslikt vanwege keelontsteking, zou dat invloed hebben? Nee toch?

Harley: pfff spannend!!!
Welkom terug in de tabel Sweety ;)!

Bloem, ik denk even hardop. Je had op dag 27 een positieve ovutest. 14 dagen hierna zou je theoretisch gezien ongesteld moeten worden, dus op dag 41 van je cyclus. Nu zit je op dag 39, dus in theorie kunnen de testen van deze week gewoon nog te vroeg zijn geweest. En er zijn meer mensen die pas ruim na de NOD positief testen (ik pas na 10 dagen), dus ..... Ik blijf voor je duimen!
Bloem: Spannend meis!!

Harley: Nog even volhouden hoor!

Tinkerbell:
Weet iemand hoe het met Es is???
voor mij hoeven jullie niet meer te duimen, ben zojuist ongesteld geworden, zo vanuit het niets. Op naar volgende maand!

Alle hoop is op jou Harley

euhm... mag ik ook weer in de tabel.... het is hier nu weer gezellig druk en wil alle ontwikkelingen graag volgen, bovendien lukt dat afstand nemen toch niet

29 jaar, gestopt juli '07 en volgende NOD...die moet ik nog eens uitrekenen.
@ Sweety: Als eerste natuurlijk welkom terug in de tabel, daar hoor je ook gewoon in thuis, zeker nu je zwanger bent!

Dan vroeg je hoe het met Es is. Volgens mij wel goed, maar ik denk dat ze hier niet meer wil schrijven. Ik heb op haar "maandtopic" al diverse keren gevraagd om een reactie, maar ze reageert helemaal nergens op terwijl ze daar wel heel actief schrijft. Wat mij betreft mag ze dan ook uit de tabel. Ze heeft na haar bevalling hier nog twee of drie keer gereageerd en daarna nooit meer. Zeg dan ff dat je niet meer terug komt ofzo....

@ Bloem: lekker blijven schrijven meid. En wil je er weer ff tussenuit, ook goed, wat jij wilt!

Nick is net lekker met z'n papa onder de douche geweest dus die ligt heerlijk te pitten. Ik heb al weer weekend dus morgen weer lekker een dagje met z'n tweetjes!

Sinds vrijdag 4 april krijgt hij smorgens een bordje pap. Leuk is dat joh! De eerste dagen ging het allemaal niet snel genoeg, at hij z'n bordje niet leeg en natuurlijk wilde hij nog wel een klein flesje als toetje, maar die hoeft hij sinds 3 dagen ook niet meer!

Z'n fruit en groente eet hij goed, behalve de groene groenten, die komen echt per omgaande kokhalzend er weer uit! (ik zal morgen wel wat "eet-foto's" plaatsen!) Nou ja, dan eet hij die nog maar ff niet! De stoofpotjes, bloemkool, worteltjes en visrisotto's gaan er in als ketelapper dus dan eet ie dat maar wat vaker! Verse banaan vind ie ook niet te eten, maar uit een potje is het in een mum van tijd op, ik snap er geen snars van

Nou, dat was ie wel weer voor vandaag, ik ga m'n bedje us opzoeken. Ben vanmiddag (alleen) met Nick op een kinderverjaardag geweest en dat vreet energie!

Tot morgen ladies en voor vannacht sweat dreams!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Nadine: Dank je wel voor je welkom terug in de tabel lief van je.

Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen topic van Es gezien en vind het erg jammer dat ze niet reageert..

Ik weet eigenlijk ook niet eens hoe haat kindje heet en zo..

Zal even zoeken we hebben toch veel gedeeld samen.

Je hebt gelijk dat ze uit de tabel kan als ze niet even komt afmelden.

Wel verbaasd het me want zoals ze schreef (herinner ik me) was ze warm en lief,maar goed...het is haar keuze.

Jammeer dat het in stilzwijgen moet.

Wat super dat je mannetje aan de pap zit

Zie het al helemaal voor me klieder kladder HEERLIJK!

Dat van dat verse fruit is herkenbaar (van mijn kinderopvangjaren)

De potjes zijn vloeibeaar of in ieder gaval zacht en zoet..maar kauwen op vers fruit?? Welnee dat spugen we gewoon terug op de slap en grijnzen er dan even flink bij hahahaaaaa

En als we dan echt lijken te moeten proeven gaan we gillen...

Nou ja ik drong ook niet aan de interesse kwam uiteindelijk vanzelf wel.

heerlijke jaren waren dat. Mooiste werk tot nu toe.

Je hebt een heerlijk mannetje Nadine ik smelt bij die foto.

Bloem: Jammer meis, maar hou de moed erin hoor (ook al voel je je nu zwaar k*t waarschijnlijk. Het komt goed!!

En superleuk dat je ook weer meeschrijft! Je hoort er gewoon bij en dat afstand nemen...ach..hadden we even nodig he? Hoewel ik stiekem bijna nog dagelijks meelas met de meiden hier hoor

Harley: Hoe gaat het? Nog altijd geen bloed =goed!! (??)

We duimen en duimen en hopen dat je me volgt.

En even een ego vraagje voor de zwangeren...maar hadden jullie ook het ene moment wel kwaaltjes en het andere bijna niet?

Ik bedoel mijn borsten blijven gevoelig maar soms als ik stil zit voel ik niets. Wel bij activiteit en gisteren om 19.00 uur bijna misselijk van vermoeidheid. Ik dacht kom even op de bank en ja hoor Gouden Kooi gemist! ;-( hahaa oma is moe.

En echt honger heb ik ook niet. Ik eet en drink automatisch maar als ik niks zou nemen mis ik het ook niet.

Nou sorry ik blaat weer het topic vol....

xxxxxxx
oef veel typ-fouten excuus
Goedemorgen meiden,

Fijn dat jullie allemaal weer teurg zijn. Jullie horen er idd zeker bij. Afstand nemen hebben we allemaal wel is nodig. Kan ik me ook goed voorstellen.

Bloem wat vervelend dat het niet is gelukt...Maar onthou 1 ding. Jou tijd komt ook.

Even ego: Nog steeds geen bloed en aan de ene kant denk ik ook niet dat het nog gaat komen. Toen ik gisteravond op bed lag (op mijn zij) deed mijn boop gewoon een beetje pijn en ik werd om 5 uur wakker...giga misselijk. Gisteren was ik even bij de buurvrouw en die vond dat ik een beetje een opgeblazen gezicht had...Ja dat zou natuurlijk kunnenn maar ik zie mezelf elek dag dus valt het mij niet op, maar vandaag weer misselijk en pijnlijke boops...spannend....

liefs en knuffels xxxx
Bloem: Jammer meid! Ik had zo'n goede hoop! Ik zou vanalles willen zeggen, maarik weet niet zo goed wat. Dikke knuffel!

Nadine: Jij zegt het, ik dacht het! Jammer dat Es de keuze heeft gemaakt niet meer mee te schrijven. Is haar goed recht natuurlijk, maar het was wel zo netjes geweest je even af te melden. Helemaal omdat jij haar een aantal keer hebt aangesproken.

Ik ben erg benieuwd naar de eetfoto's!

Sweet: Wat een achtbaan he! En continu alles aan het analyseren! Ik herken het zo! En die eetlust had ik ook absoluut niet meer. Ik at omdat het me wel verstandig leek.... Merk je de invloed van hormonen op je stemming al? Dit schoot er bij mij als eerste in!

Harley: OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik ben omgeslagen. Ik wilde je steunen in het nog even niet testen, maar ik sluit me nu bij de rest aan: TESTEN!!!!!!

Het weekend is voor ons ook begonnen. Vriendlief heeft op vrijdag papadag. Alleen gaat hier nu iets niet goed. Hij ligt nog op bed en ik zit met de kleine man op schoot. Nou is dat natuurlijk geen straf en heeft vriendlief de hele week tot 22 uur gewerkt, maar het moet natuurlijk geen gewoonte worden!
Pfffffffffff Harley, wat hou je ons in spanning, maar ik snap je wel hoor! Morgenvroeg zwengel ik eerst de pc aan om te kijken of jij al gepost hebt!

Sweety: Es schrijft bij het topic: First babys, Future mama's, Fantastische forumvriendinnen. Misschien dat ze op jou wel reageert. Ik vond het ook raar omdat ze, net als jij zegt, op mij ook over kwam als een warm en lief iemand. Hoe haar kindje heet, weet ik wel, maar volgens mij wilde ze dat op het forum niet kenbaar maken, ze heeft zich gewoon een keer "versproken" zeg maar...

Maar nog even over het fruit. Nick lust alleen geen verse banaan, de rest lust ie wel allemaal vers, zelfs meloen! Soms maak ik wel verse fruitmix (peer, kiwi, banaan) en dan eet ie het wel. Ik denk omdat dan de smaak niet overheerst ofzo. Nu de groene groenten nog....

Hier dan nog zoals beloofd wat eet-foto's (z'n eerste groentehap, worteltjes en het eten van sperziebonen) ENJOY!!!

Ik ga ff ontbijten, dat heb ik nog niet gedaan... Tot later!

Liefs Nadine
Ik ga morgenochtend testen..alleen heb ik het probleem dat ik thuis geen pc heb dus jullie zullen toch echt moeten wachten tot maandag....sorry...

Nadine: wat een geweldige eetfoto's van jullie mannetje....mooi kereltje..

Even een vraagje...welke testen hebben jullie gebruikt want ik hoor toch veel negatieve verhalen over clear blue..

liefs harley
Ik had Kruidvat eigen merk en superpositief.

Ik heb ook wel lang gewacht met testen maar hoor dat Kruidvat toch wel gevoelig is...

En gisteren nog een babybrabbelding...hoe heet die ook weer?

Die goedkope en ook die positief..

Zou er niet handen vol geld aan uitgeven meis.

Oef ik was net even een kadootje kopen voor een vriendin van me die net is bevallen van een meisje....dus ik naar Zeeman

(niet gierig bedoeld maar daar kan ik veel meer halen en ik vind het nog leuk ook, en zij ook weet ik van haar)

No uik heb me kunnen bedwingen maar had het liefst de hele winkel leeggekocht....

errugggg
Nadine: Kom je me opdweilen? Ik ben helemaal gesmolten van je foto's! Wat een lekker ding!
Sweety meid wat geweldig!!!! Heeft dat vele duimen draaien van ons allemaal toch goed geholpen!! Ben zo ontzettend blij voor je!!! Geniet er maar lekker van meis!!

Ik heb zelf niet zo'n leuke week achter de rug en wil het graag even van me aftypen...

Mijn moeder heeft donderdag een hartstilstand gehad. Gelukkig is ze weer bij, maar het was zo verschrikkelijk. Ik ben 2 jaar geleden mijn vader al verloren aan een hartstilstand en nu beleefde ik het helemaal opnieuw. Ik belde toevallig van mijn werk naar huis om te kijken hoe het met Vincent ging. Toen was mijn opa er en die vertelde dat het niet goed met mijn moeder ging. Ik ben meteen naar mijn baas gerend en ze hebben me snel naar huis gebracht. Ik was zo overstuur dat ik niet kon rijden. Onderweg haalde de ambulance met gierende sirenes ons in en toen brak ik. Ik heb zitten schreeuwen in de auto en ben snel uit de auto gesprongen en naar haar toe gegaan. Ze was nog bij, maar viel toen net weg. Helemaal verkrampt en maakte een afschuwelijk lawaai. Die mannen hebben haar snel met schokken gegeven en godzijdank deed haar hart het meteen weer. Ze is zo'n 2 minuten in feite dood geweest en het had niet 2 minuten langer moeten duren, want dan was ik ook haar kwijt geweest. Ik dacht dat ik gek werd. Alles kwam boven van mijn vader en ik ben 23, kan toch nog lang niet zonder mijn beide ouders. Niet te begrijpen dat het weer ons moet overkomen.

Gelukkig is ze dus weer bijgekomen en ze praat en eet ook weer goed. Gisteren is ze gedoterd en is er een stand geplaatst. Ze had de kransslagader goed dicht zitten. Hopelijk komt ze vandaag naar het ziekenhuis in Emmen.

Sorry voor het lange verhaal. Is er allemaal eens goed nieuws kom ik met mijn verhaal, maar moet het echt even kwijt. Ik weet niet waar ik al deze ellende aan verdient heb. Krijg ik net hulp om het verlies van mijn vader te verwerken komt dit er nog even bij. Ik kan het allemaal even niet meer hebben.......

Harley, ik denk wel aan je meid. Hoop dat het ook raak is!!

Blink
Oh, Jemig Blink! Wat zal jij geschrokken zijn, wat erg... Heb er eigenlijk geen woorden voor..

Ik hoop dat het snel veel beter zal gaan met je moeder, het komt vast helemaal goed. Heel veel sterkte (f)
Ach jeetje Blink! Ik kan me je schrik zo goed voorstellen, helemaal omdat dit een herhaling van zetten lijkt van 2 jaar terug. Wat een ellende! Ik hoop met je mee dat je moeder snel naar Emmen kan!

Dikke knuffel voor jullie!
Ik ben zo benieuwd naar Harley!

Nog twee nachtjes slapen!
Blink: Meissie toch! Wat een afschuwelijke situatie en idd wat Zaza zegt het komt wel goed meis! Jij bent veel te jong en na je vader heb je je moeder juist heel hard nodig.

En ze kunnen nu wat aan die kransslagader doen meis! Dus heb vertrouwen. En doe maar even kalm aan om het allemaal te verwerken want zoiets gaat als een film voorbij he?

Sterkte lieverd!

En dank je wel voor je felicitatie. Inderdaad heeft jullie harde duimen geholpen! Het is een wonder!

Maar even vraagje voor de zwangeren.......zijn of waren jullie ook al bij 6 weken zo vreselijk moe?Niet normaal of ik lig op de bank of in bed.

Wel probeer ik veel naar buiten te gaan hoor en gewoon mjin dingetjes te doen maar tjee ik lijk wel 80.

En dan dat gevoel van slapte en weeigheid als ik in de supermarkt loop...

Misselijk ben ik nog niet echt maar is dat raar? Hoop maar dat ik gewoon een van de gelukkigen ben die niet echt misselijk word.

Maar ik klaag niet hoor..voel me liever zo dan niet zwanger

xxxxxxxxxxxx
Ongeduld:J aik ben ook zo vreselijk benieuwd naar Harley maar ik voel dat ze zich bij me aansluit hoor

Zou het haar zo gunnen!

En nu Tinkerbel en Bloem en dan...feesten!!!

Tinkerbel: Knuffel meis en gelukkig komt je mannetje morgen weer!! Jipijeeeee
Sweety is zwanger! (vind het nog steeds zo leuk) En moe.. het begint bij mij nu net íets beter te worden.. pff.. zeker in het begin, wilde het liefst elke avond om acht uur naar bed. Het hoort er bij! En hoop dat de misselijkheid je bespaard blijft!
Ik ben nauwelijks misselijk geweest, dus het kan! Ik hoop voor je dat jij ook tot de gelukkige hoort! Ik had wel dat weeige gevoel dat je beschrijft en moe.............. ik had wel het geluk dat ik eigenlijk het eerste trimester nauwelijks gewerkt heb. De reden was natuurlijk niet leuk en leverde stress op, maar ik kon dus wel overgeven aan de moeheid. Wat ik veel deed, was op bank / bed met een boek. Deed ik toch nog iets, maar nam ik wel mijn rust.
Blink, meissie toch, wat moet jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig was het je moeders tijd nog niet, ze moet nog zo lang van Vincent genieten (en jullie van haar natuurlijk!)

@ Sweety, meid, de een is verschrikkelijk moe, de ander misselijk, de volgende heeft gruwelijk zere (.)(.) en weer een volgende heeft het alle 3. Maar het is wel herkenbaar hoor; je wilt gewoon van alles voelen om maar telkens bevestigt te krijgen dat je zwanger bent en dat alles goed is! Maar als je al weer 4 weken zo misselijk bent, dan geloof je het wel hoor en mag het gewoon weer over gaan!

@ Harley: ik moet het hele weekend al aan je denken! Ik ben zoooooooooo benieuwd!

Ik ga ff ontbijten, verrek van de honger!

Liefs Nadine
Harley! Meisje, ik heb het hele weekend zoveel aan je gedacht! Ik hoop zo dat je op de bank hebt doorgebracht, verdoofd door geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven