Waterman relatie

27-07-2012 16:17 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een waterman van februari en heb sinds kort een relatie met een jongen die ook waterman is (ook van februari). Nu ben ik benieuwd of er hier nog meer watermanstellen zijn en zoja, hoe ze hun relatie ervaren.
Maakt een sterrenbeeld echt iets uit/verschil als je niet dezelfde sterrenbeeld hebt?

Ieder persoon is anders,uniek of je nou dezelfde sterrenbeeld hebt of niet.

Mijn ex en huidige vriend hebben beide de zelfde sterrenbeeld als ik.

Dat het uit is gegaan had niks te maken met sterrenbeeld. Bijv; allebei volgens het sterrenbeeld koppig.

Ja dat was mijn ex, en ik, maar mijn huidige vriend wat minder
Ja, dat werkt niet. Uitmaken asap
Internagelaktisch
@ Marije: Hoe ervaar jij dan een relatie met dezelfde sterrenbeeld?

Heb je eerdere relaties gehad waarbij je niet de zelfde sterrenbeeld had, en had dat enigs zins verschil waarbij je zeker weetof zelf denkt dat het aan de sterrenbeeld lag?
quote:Maaique schreef op 27 juli 2012 @ 16:24:

Ja, dat werkt niet. Uitmaken asapKlopt inderdaad, ik dacht dat dat inmiddels wel algemeen bekend was.
En jullie seksen alleen in het water? Of staat dit topic per ongeluk op de verkeerde pijler...
Dat hangt er helemaal van af wat jullie ascendanten zijn en in welk huis Saturnus stond toen jullie voor het eerst geslachtsgemeenschap hadden. En ik zou ook even na laten gaan of je aura niet per ongeluk lek is, dat kan ook funest zijn.
Net zoals een relatie tussen een alfa-man en alfa-vrouw niet werkt
quote:capricorn schreef op 27 juli 2012 @ 16:27:

Net zoals een relatie tussen een alfa-man en alfa-vrouw niet werkt Een Capricornus is een Steenbok toch? Daar heb ik het nog nooit mee kunnen vinden .
Ik vind dit toch zo`n flauwekul. Ik krijg ook de kriebels als mensen zeggen oevr iemand : Ja, het is natuurlijk ook een kreeft hoor, die reageren altijd nogal paniekerig.

Brrrr.
Maar goed, on topic. Mijn ouders zijn beide watermannen, werkt prima. Maar of dat nou aan hun sterrenbeelden ligt.....
Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die daarin gelooft!
quote:wellebellie schreef op 27 juli 2012 @ 16:40:

Ik vind dit toch zo`n flauwekul. Ik krijg ook de kriebels als mensen zeggen oevr iemand : Ja, het is natuurlijk ook een kreeft hoor, die reageren altijd nogal paniekerig.

Brrrr.Mee eens. Kan ik ook níets mee. Ik ben ook veel te rationeel voor dat type gevoelsmens. Maar als het voor anderen wel belangrijk is, prima voor hen.
quote:Maaique schreef op 27 juli 2012 @ 16:24:

Ja, dat werkt niet. Uitmaken asap
quote:daydream schreef op vrijdag 27 juli 2012 16:42 Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die daarin gelooft!hear! Hear!
Twee dezelfde sterrenbeelden op het kussen, daar slaapt de duivel tussen
quote:blinkiebill schreef op 27 juli 2012 @ 16:45:

Twee dezelfde sterrenbeelden op het kussen, daar slaapt de duivel tussenNee, dat was juist met twee verschillende sterrenbeelden!
quote:wdr schreef op 27 juli 2012 @ 16:42:

[...]

Mee eens. Kan ik ook níets mee. Ik ben ook veel te rationeel voor dat type gevoelsmens. Maar als het voor anderen wel belangrijk is, prima voor hen.Vind ik ook, ik ken iemand die praat met haar "spirituele moeder" en dan wijst ze naar boven. Ik moet oppassen niet in de lach te schieten want voor haar is het heel serieus, maar ik kan er niks mee.
Ik ben ram mijn vriend is vis. Volgens de boekjes gedoemd te mislukken. Al weer zes jaar samen gelukkig. En we hebben juist heel veel gemeen!
Of geloven? Het zal wel voor alles gelden
quote:stokske schreef op 27 juli 2012 @ 16:47:

Ik ben ram mijn vriend is vis. Volgens de boekjes gedoemd te mislukken. Al weer zes jaar samen gelukkig. En we hebben juist heel veel gemeen!Nou nou, jullie spotten met de natuurwetten!
En ik ken mensen die in engelen en in kaboutertjes geloven. Dan vind ik dat sterrebeelden gedoe nog meevallen.

Lieve sterrebeeld mensen, ik ga jullie proberen te laten want jullie willen de waterman-waterman verbinding natuurlijk diepgaand onder de loep nemen en niet gestoord worden door niet-gelovers!
quote:alfa-man schreef op 27 juli 2012 @ 16:48:

[...]

Nou nou, jullie spotten met de natuurwetten!
Iedereen kent toch wel dat onderzoek met die beschrijving die speciaal voor hen geschreven was qua sterrenbeeld/antecedanten etc? Iedereen herkende zich exact in die beschrijving, maar ze bleken dus allemaal dezeldfe beschrijving gehad te hebben.
Haha, toen ik 15 was had een meisje het uitgemaakt met een vriend van mij omdat dat in haar horoscoop stond...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven