Bar Too Much *****198*****
donderdag 26 juli 2012 om 14:46
Haha Wies.
Toen ik mijn nieuwe telefoon kreeg zei ik heel stoer dat ik heus wel kon bellen ermee. En dat kon ik idd.
Maar opnemen als ik gebeld werd, dat duurde wel eventjes, voordat ik dat doorhad.
Toen ik mijn nieuwe telefoon kreeg zei ik heel stoer dat ik heus wel kon bellen ermee. En dat kon ik idd.
Maar opnemen als ik gebeld werd, dat duurde wel eventjes, voordat ik dat doorhad.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 26 juli 2012 om 14:59
quote:Solomio schreef op 26 juli 2012 @ 14:46:
Haha Wies.
Hier precies hetzelfde Mir, ik word er helemaal nerveus van en iedere keer ziet het er weer anders uit, als ik een simpel berichtje wil sturen.
Zou ik er toch te oud voor worden, voor al die nieuwe techno-dingen?
En stiekum vind ik het dan toch weer zo intrigerend, pffffffffff, ik word moe van mezelluf pffffffffff
Haha Wies.
Hier precies hetzelfde Mir, ik word er helemaal nerveus van en iedere keer ziet het er weer anders uit, als ik een simpel berichtje wil sturen.
Zou ik er toch te oud voor worden, voor al die nieuwe techno-dingen?
En stiekum vind ik het dan toch weer zo intrigerend, pffffffffff, ik word moe van mezelluf pffffffffff
donderdag 26 juli 2012 om 16:44
vrijdag 27 juli 2012 om 17:23