Mode & Beauty alle pijlers

Hebben jullie dat ook?

27-07-2012 23:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort ontzettend droog haar! Weet niet waardoor het komt, en weet ook niet hoe ik er vanaf kom..

Mijn voeding is gewoon prima, niet als anders ofzo. Ik gebruik nog steeds dezelfde shampoo een keer in de week een haarmasker.

Ben wel gaan zwemmen in de zee, maar heb mijn haar niet nat gemaakt. Heb ze hoog in een knotje gedragen op mijn hoofd..

Maar goed, niks helpt dus. Heb dit nooit zo erg mee gemaakt. Heb echt een kroes hoofd!

Hebben jullie tips wat ik hier aan kan doen? En heeft iemand van jullie dit ook wel eens?
.
Ik heb tijdens de zomer altijd last van droog haar, zeker op vakantie. Het verschil is dat ik in zee en in het zwembad wel altijd onder water ga, vaak is het dan inderdaad net touw.

Heb je dun haar? Ik heb eens gelezen dat dun haar ook veel vaker droog is dan dik haar. Het kan overigens ook komen door föhnen, te veel zonlicht e.d.

Misschien zou je een andere haarverzorging uit kunnen proberen? Baat het niet, dan schaadt het niet.
Sowieso is het goed om af en toe van shampoo te wisselen.
Nee heb het al een aantal dagen.. Probeer altijd goed voor mijn haar te zorgen.

Heb een mooie volle bos haar, waar ik eigenlijk wel blij mee ben. Maar nu even niet.. Lijkt wel een schaap
Er is zo'n nieuwe bloemenhaarolie van Elvive op de markt, bij kruidvat in de aanbieding zag ik toevallig:-) bij mij werkte goede haarolie goed voor mijn droge haar. Ik gebruikte vroeger altijd dabur alma Haroil, maar dat is voor zover ik weet heel moeilijk in nl te krijgen. Dove heeft ook goede haarsprays tegenwoordig, die gebruik ik nu.
Ik heb het ook, en daarbij is het ook nog eens heel fijn en pluizig van structuur, dus ik kan er helemaal niks mee. Moet echt geluk hebben met een good hair day.
Veel conditioner en een haarmasker gebruiken. Die van Elvive is goed.
Avocado pureren en in je haar smeren als masker. Of olijfolie.
Je haar eerst even afdrogen voor je masker, ik weet natuurlijk niet of jij dit niet al deed, maar dat helpt veel. Je masker kan dan beter intrekken zeg maar.
Ligt het niet gewoon aan de luchtvochtigheid? Mijn haar ziet er tijdens de zomer vaak niet uit: vage slag (had vroeger krullen), pluis, het wil niet en het zit niet. In de winter zit het eigenlijk altijd goed, maar ik ben gedoemd om in de zomer met een parg rond te hobbelen.

Maskers en dergelijke laten mijn haar in de zomer helaas niet beter zitten.
Ik had ook last van droog hoor, soms kreeg ik de borstel er niet door, zoveel knupjes. Bij mij deed een pot haarverf wonderen. Nu glimt het weer mooi ;) (donker haar) en gebruik "guhl mooi lang haar" shampoo+cremspoeling. Ik wissel ook geregeld van shampoo merk etc.
Je haar met een pet of zo beschermen tegen de zon. Zon is heel slecht voor je haar. Ik zit nooit in de zon, en als het niet anders kan, dan onder een parasol. Is gelijk ook veel beter voor je huid.
Soesie: Haha ja een pot haarverf doet even wonderen, maar naar een paar keer wassen wordt het weer net zo droog, of nog droger..

Verven is niet goed voor je haar natuurlijk.

Maar goed, ik ga eens kijken naar verschillende olieen.
Ik heb gister mijn cremespoeling niet uitgespoeld en mijn haar in knotjes gedraaid (nu zachte krullen). Ik laat als ik naar het strand ga vaak cremespoeling in mijn haar zitten om het dan ´s avond uit te spoelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Viva-amber

Das een goede tip! Die ga ik volgende keer ook gebruiken. Thx!
Kokosolie erin smeren, een echt wondermiddel en multifunctioneel (ook voor bakken en braden en als huidcreme top )!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven