Ik kijk uit naar december!

27-07-2012 23:41 127 berichten
Zijn er meer mensen hier die de zomer wel ok vinden maar die uber gezellige wintermaanden helemaal geweldig vinden? Ik ben gek op de winter, de kou, de sfeer rondom sinterklaas en kerst, kaarsjes aan, warme chocolademelk, kindjes op de bank met een dekentje een kerstfilm kijken, kerstliedjes zingen, kerstboom, schaatsen, ik verheug me er al weer op!
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 00:47:

Wat er van mijn reactie gevonden wordt zal me aan m'n reet roesten. IK ervaar het zoals ik het ervaar en o.a. die zeikregen draagt niet bij aan mijn ziekenhuisbezoeken en medische klachten.

Veel zondecenberplezier in dit topic.

En dan uit je je frustraties op een, voor jou, onbekende forummer... die niks anders doet dan hier vertellen dat ze zo van december houdt?

Ik heb alle respect voor jou en het feit dat je ziek bent is verschrikkelijk... je kunt anderen daar echter niet de schuld van geven en hoeft al helemaal niet te schelden.

Ik ken jouw verhaal niet maar vind je reactie erg vreemd.
Van mij mag het min 15 worden en heel veel sneeuwen!
Ik heb twee weken terug nog herhaaldelijk aan de warme chocomel met slagroom gezeten. Heb t net opgeruimd
Ben niet overspannen en niet chagrijnig. Fijn dat er hier zoveel winterliefhebbers zijn medio juli.

Ben alleen al die zeiktopics zat over dat het AL een paar dagen zonnig/warm is.
Ik heb geen hekel aan de wintermaanden maar wel aan de decembermaand. Sinterklaas is nog wel ok, maar daarna val ik het liefst in een hele diepe slaap en wordt 2 januari weer wakker. Ik heb niets met kerstmis. Voel me altijd een beetje opgelaten en heb het idee dat ik iets MOET vieren waar ik eigenlijk geen zin in heb.
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 00:47:

Wat er van mijn reactie gevonden wordt zal me aan m'n reet roesten. IK ervaar het zoals ik het ervaar en o.a. die zeikregen draagt niet bij aan mijn ziekenhuisbezoeken en medische klachten.

Veel zondecenberplezier in dit topic.Wat een onzin. Mensen hier kennen je verhaal niet en dan vind je het toch nodig om zonder uitleg zo'n reactie neer te plempen. Je bent niet je ziekte. Jammer dat je je daarvan kennelijk niet los kunt maken.
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 00:52:

Ben niet overspannen en niet chagrijnig. Fijn dat er hier zoveel winterliefhebbers zijn medio juli.

Oprotten nou naar een van de kuttopics over hoe fijn de zomer is....

Klinkt niet heel fijn,vrindelijk en sociaal he, Thee ?

Jij voelt je ziek bij slechter weer, er zijn ook mensen die zich echt ziek voelen bij warm weer.

Ik ga niet in de mooi weer topics de huillie spelen over hoe slecht het warme weer voor mijn gestel is. En jij zou dat ook niet in dit soort topics moeten doen.

Niemand dwingt jou dit topic te openen en te lezen. Dat doe je toch echt helemaal zelf , Thee.

Sterkte met je klachten de komende tijd.
Ik snap al die grijsgrauwkoudsaaibinnenzitten fanaten echt niet

Ben alleen al die zeiktopics zat over dat het AL een paar dagen zonnig/warm is.

Je bent niet verplicht om een topic te openen en al helemaal niet om mee te schrijven....

Doei
Het is vooral heerlijk rustig buiten, dat kun je in de zomermaanden niet zeggen. Die rust, de sfeer, fijne maanden in de winter,hoewel ik de zomer ook heerlijk vind

Ben alleen al die zeiktopics zat over dat het AL een paar dagen zonnig/warm is.Wie dwingt jou om ál die zeiktopics aan te klikken dan ?
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 00:54:

Ik snap al die grijsgrauwkoudsaaibinnenzitten fanaten echt niet

ik snap al die warmplakzweetzonbuiten zitten fanaten echt niet

De enige reden waarom ik december leuk vind is sinterklaas, de verjaardag van mijn kind en kerst. Maar dat kan ik ook allemaal vieren met 25 graden en zon. Voor mij hoeft die kou, de sneeuw en grauw wolkendek dus niet zo nodig.
Mijn huid ruikt nog naar de zon, er zit nog strandzand op mijn slippers, en ben heerlijk door een verkoelende regenbui naar huis gefietst. In een tshirtje en korte broek, alleen dat al, dat je niet 15 lagen kleding aan moet voor je met fatsoen de deur uit kan.

Afgelopen dagen in t park gelegen of op t strand, heerlijk met vrienden wat drinken en de zonsondergang kijken, ik vind dat zoveel fijner dan in een muffe huiskamer met alweer die eeuwige o zo gezellige (gaap) kaarsjes
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 28 juli 2012 @ 00:56:

[...]

ik snap al die warmplakzweetzonbuiten zitten fanaten echt niet

Ik plak dan ook niet zodra ik buiten ben, in mijn huis wel maar daarom is er park en strand, met een heerlijk briesje!

Of de auto met de airco op max en alle ramen open
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 00:58:

Mijn huid ruikt nog naar de zon, er zit nog strandzand op mijn slippers, en ben heerlijk door een verkoelende regenbui naar huis gefietst. In een tshirtje en korte broek, alleen dat al, dat je niet 15 lagen kleding aan moet voor je met fatsoen de deur uit kan.

Afgelopen dagen in t park gelegen of op t strand, heerlijk met vrienden wat drinken en de zonsondergang kijken, ik vind dat zoveel fijner dan in een muffe huiskamer met alweer die eeuwige o zo gezellige (gaap) kaarsjes

Fijn voor je. Dat je strandzand in je slippers hebt ( Gaap ) en dat je lekker naar de zonsondergang hebt zitten kijken ( Gaaaaap ) ect.

Ik hou van de storm door mijn haren, van de hagel op mijn dak. Van vroeg donker ect.

Bovendien voel ik me lichamelijk veel beter als het minder dan een graad of 18 is. 20 is echt de absolute max voor mij, maar liever veul, veul minder.

Snap nou gewoon dat er zoveel mensen zoveel meningen en gevoelens zijn .... Hoe lastig is dat ?
blegh, winter, alles grauw, koud.

en het duurt ook zo lang.
wij slapen nooit.
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 28 juli 2012 @ 01:02:

[...]

Fijn voor je. Dat je strandzand in je slippers hebt ( Gaap ) en dat je lekker naar de zonsondergang hebt zitten kijken ( Gaaaaap ) ect.

Ik hou van de storm door mijn haren, van de hagel op mijn dak. Van vroeg donker ect.

Bovendien voel ik me lichamelijk veel beter als het minder dan een graad of 18 is. 20 is echt de absolute max voor mij, maar liever veul, veul minder.

Snap nou gewoon dat er zoveel mensen zoveel meningen en gevoelens zijn .... Hoe lastig is dat ?

rare reactie, beetje van de kook door de warmte of zo?? Ik zeg toch dat ik dat fijn vind, niet dat jij dat moet. Ga een paar ijsblokjes pakken en koel ff af joh

En ik hou ook van storm, van vroeg donker, van sneeuw, maar niet dat dat maanden en maanden doorgaat. Daar krijg ik dan weer last van
Ik vind de winter oké, net als de zomer (wel een echte dan aub), herfst en lente. De decembermaand sla ik het liefste over. Verplichtingen, verplicht vrij moeten nemen, veel verjaardagen, etentjes van dit en dat, duur etc.

Ben altijd blij als het januari is. Heerlijke maand vind ik dat.
Ik vind al jullie reacties raarrrrrr en iedereen weettoch: warmte voor dagen? Dan nodig je de duivel uit om huis te houden.
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 00:58:

Afgelopen dagen in t park gelegen of op t strand, heerlijk met vrienden wat drinken en de zonsondergang kijken, ik vind dat zoveel fijner dan in een muffe huiskamer met alweer die eeuwige o zo gezellige (gaap) kaarsjesBrrrr heb je een teiltje?
Theetje, trusten voor straks.
quote:mivida schreef op 28 juli 2012 @ 01:17:

[...]

Brrrr heb je een teiltje?Ja hoor, wou je m lenen om je gal te spuwen meis?
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 01:18:

[...]

Ja hoor, wou je m lenen om je gal te spuwen meis?Daar heb je je slippertjes toch al voor, om je zoetsappige belevenissen te waarborgen frut, je moet je opgeven voor "mijn geheim" geheid dat je een bepaald publiek aantrekt, ze zullen aan je slippertjes hangen. Geloof ik direct.
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 01:13:

[...]

rare reactie, beetje van de kook door de warmte of zo?? Ik zeg toch dat ik dat fijn vind, niet dat jij dat moet. Ga een paar ijsblokjes pakken en koel ff af joh

En ik hou ook van storm, van vroeg donker, van sneeuw, maar niet dat dat maanden en maanden doorgaat. Daar krijg ik dan weer last vanWaarom raar ? Jij gaapt toch bij het idee van kaarsjes in december ? Ik gaap bij het idee van het 'lekkere zand' in je slippers enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven